Vraag

volgorde opnames

  • 25 January 2021
  • 6 reacties
  • 153 Bekeken

Reputatie 1

Is het mogelijk om de volgorde van de opnames aan te passen aan bijvoorbeeld opnames die bijna gaan vervallen. Nu moet je zelf gaan zoeken naar het aantal dagen dat een opname nog beschikbaar is.

Zou handig zijn als je zou kunnen kiezen: oudste opname eerst, nieuwste opname eerst of bjna vervallen.


6 reacties

TIP: het is mss best dat je al je voorstellen i.v.m. opnames
voorstelt in de ideeënbus  → Jouw ideeënbus | Proximus Forum

 

Is het mogelijk om de volgorde van de opnames aan te passen aan bijvoorbeeld opnames die bijna gaan vervallen. Nu moet je zelf gaan zoeken naar het aantal dagen dat een opname nog beschikbaar is.

Zou handig zijn als je zou kunnen kiezen: oudste opname eerst, nieuwste opname eerst of bjna vervallen.

  

Bij Telenet een programmatie van 14 dagen en zelden problemen. Bij Proximus slechts programmatie voor 7 dagen en vaak verkeerd geprogrammeerd.

Vaak worden afleveringen die ik al heb gezien en gewist opnieuw opgenomen = heel vervelend.

Serie opnames op bepaalde kanalen nog steeds niet mogelijk.

  

Jammer dat je niet alleen een seizoen van een serie  kan wissen.

Zo wordt het volgende seizoen dan wel weer terug opgenomen.

 

Reputatie 7
Badge +4

@Borneo Je kan wel een selectie maken van je opnames en dit door naar PVR te gaan. Als je de lijst van je opnames hebt, kan je het pijltje naar links (rond “ok”) gebruiken en daar kan je dan selecteren welke opnames je wil zien, zoals de opnames die binnen 7 dagen vervallen.

Reputatie 1

Bij mij staat enkel: alle, korte termijn of lange termijn. Binnen zeven dagen vervallen staat er bij mij niet bij...

Reputatie 3
Badge +1

@Borneo 

Die optie komt enkel tevoorschijn als je effectief opnames hebt die bijna gaan vervallen. 

Dan ziet het er zo uit:

  • alle
  • laatste kans
  • korte termijn
  • lange termijn

Bij laatste kans staat dan bv “vervalt binnen 6 dagen” in het rood aangeduid. 

Maar het zou idd wel leuk zijn, moest je binnen alle opties de mogelijkheid hebben om de oudste bovenaan te zetten. Ik kijk altijd eerst naar de oudste opnames, en dat is dan altijd helemaal naar beneden scrollen. 

Reputatie 1

Ik ga nu ook eerst naar de onderste opnames. Maar er staan toch nog veel oudere opnames hoger op de lijst omdat het een serie is die is opgenomen. Nu bvb 7de opname een afl nog 36 dagen beschikbaar nr 8 nog 52 d, nr 9 nog 30 d, nr 16 nog 57 d, enz. Momenteel 59 programma's...Je moet dus echt alles nagaan...

Korte en lange termijn heeft ook niet veel zin, gezien lange termijn enkel de opnames zijn die je langer dan 60 dagen wil bewaren. Zegt dus niets over de andere opnames. Verwittigd worden als ze na 7 dagen vervallen is wat laat.

Mis ook de alfabetische keuze. Handig wanneer je een bepaalde opname zoekt.

Reputatie 7
Badge +4

@Borneo @Evy_01 Dankjewel voor jullie feedback. Zoals Martin al schreef kan je zo’n voorstellen best in de ideeënbus zetten. Als er voldoende stemmen zijn voor je voorstel wordt bekeken of we dit kunnen uitvoeren.

Ik zal jullie feedback ook al doorgeven naar de verantwoordelijken. 

Reageer