voetbal op proximus tv

  • 14 September 2021
  • 11 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

dit is goed nieuws voor mensen met pickx + 

https://www.beursduivel.be/nieuws/728626/Proximus-krijgt-uitzendrechten-UEFA-Champions-League.aspx


11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

13 september 2021 | Persbericht

Proximus is helemaal klaar voor de aftrap van het nieuwe seizoen van de UEFA Champions League

Dankzij de verlenging van de uitzendrechten voor de UEFA Champions League voor de komende drie seizoenen is Proximus de enige operator in België die tot 2024 alle Europese topwedstrijden van het voetbal zal uitzenden, waaronder een aantal niet te missen exclusieve wedstrijden zoals PSG-Manchester City en Inter Milaan-Real Madrid. En daar houdt het niet bij op: om nog beter aan de verwachtingen van de voetbalfans te voldoen, zal Proximus van maandag tot donderdag de Champions League-actualiteit in verschillende formats verslaan. Proximus kan ook rekenen op een team van doorgewinterde experts voor het ‘vlaggenschip’ Multi Live en om commentaar te leveren vanuit de mooiste stadions van Europa.

Alle wedstrijden te zien bij Proximus!

Liefhebbers van champagnevoetbal zullen in de wolken zijn: in dit nieuwe seizoen zullen ze nog steeds de mooiste affiches van het Europese voetbal kunnen volgen op de Pickx+ Sports-zenders en Pickx+, inbegrepen in de tv-optie All Sports,. De komende drie seizoenen (tot 2024) is Proximus immers de enige operator in België die alle 137 wedstrijden van de UEFA Champions League, van de play-offs die eind augustus werden gespeeld tot de finale op 28 mei 2022, én de UEFA Super Cup rechtstreeks uitzendt.

Alle wedstrijden te zien bij Proximus!

of via Proximus Group (@ProximusGroup) / Twitter 

Proximus Group | Facebook 

Proximus Instagram-foto's en -video's

om het lijstje de vervolledigen :relaxed:

Reputatie 7
Badge +1

@Martin . Heb basispakket en waar kan dan Pick+ vinden om te activeren voor een proefperiode om te kijken of deze zender bevalt. Of moet ik tot morgen wachten voor activeren 😷🤔🤗

Reputatie 4
Badge +2

@Antoon1 je can ook de familie pack 1maand gratis proberen pickx + zit daar ook in

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 je can ook de familie pack 1maand gratis proberen pickx + zit daar ook in

@danny195. Bedankt maar teveel zenders waar ik niet naar kijk. Alleen FoxHD zou interessant zijn en nu dan Pick+. Dan is € 10,99 teveel 😷😉🤗

Reputatie 4
Badge +2

1maand is gratis. Je kan dat stop zetten voor die maand ten einde is 

Reputatie 4
Badge +2

@Antoon1 zo kan je pickx 1maand gratis proberen 

Reputatie 7
Badge +1

@danny195. Bedankt maar PX heeft een aktie voor Alle klanten voor een proefperiode van 3 maanden. En iedereen zou bericht hierover krijgen hoe en wat. Heb alleen basis maar ik hoor niets 😷🤔😥

Ik heb in ieder geval nog geen zo’n bericht ontvangen .

Reputatie 4
Badge +2

Is normaal van af te morgen. 

Reputatie 7
Badge +1

Missen we wel de wedstrijd van vanavond 😷😉

Reageer