Vraag

viering 1 jaar problemen met casten

  • 10 January 2021
  • 34 reacties
  • 811 Bekeken


Toon eerste bericht

34 reacties

Reputatie 5

..

Reputatie 5

@DaisyS 

Eindelijk,ik heb een antwoord gekregen van de makers van de app. Ze hebben eens gereageerd op mijn mail nadat ik een slechte beoordeling gegeven had op Google Play. Ze hebben nog nooit gehoord van de problemen die ik heb en bij hun werkt het casten zonder problemen. Dus ik zit dat al een jaar door te sturen langs alle denkbare kanalen en toch komt dat niet toe bij de juiste mensen. Dit is toch niet te geloven. O ja ik heb weer eens alle gebruikte toestellen moeten doorgeven. Daarna nog een antwoord gekregen,ja twee maal een mail gekregen, dat het niet zo direct kan opgelost worden en dat het wat tijd gaat kosten. Nog een jaartje ? En ik geloof er niets van dat er geen problemen gemeld worden ivm het casten. Ik zou als eerste eens nakijken  wat er na precies 30 sec gebeurd in de app. Je kan het perfect timen elke keer juist 30 sec en dan een draaiende cirkel met “aan het laden” en dan vast lopen. 

Reputatie 5

@DaisyS 

Ondertussen zijn we weer een maand verder. Vinden jullie dit nog normaal dat ik al meer dan een jaar  betaal voor een dienst die niet werkt. Ik kan het blijven vragen,ik kan mails blijven sturen, ik kan feedback blijven geven via de app. Maar blijkbaar kan het jullie geen zak schelen. Maar geen nood ik blijf jullie lastig vallen.

Reputatie 7
Badge +5

@Jamo Ik ben momenteel nog op antwoord aan het wachten. Zodra ik een antwoord heb laat ik het hier weten.

Reputatie 5

@DaisyS 

Ik heb het al begrepen,er gaat weer niets gebeuren. Mag ik dan tenminste weten waarom jullie mij geen oplossing willen/kunnen geven. Ben ik de enige van jullie klanten die dit probleem heeft. En wat is er bij mij dan anders waardoor  het niet werkt. Waarom lukt het met andere apps wel. Waarom krijg ik geen antwoorden op de vele mails. Waarom blijven jullie op de pickx site vermelden:”Je tv-content afspelen op het tv-scherm via Chromecast” terwijl dit duidelijk niet waar is. Waar kan ik deze misleidende reclame aankaarten. Is het nuttig een klacht in te dienen bij de ombudsdienst voor telecommunicatie zodat er misschien toch iemand wakker schiet bij jullie die echt iets gaat onderzoeken. 

Bedankt voor u tijd!!!! 

Reputatie 7
Badge +5

@Jamo Ik heb het doorgestuurd en ben aan het wachten op antwoord.

Reputatie 5

En, gaat er binnen een redelijke termijn een oplossing komen?

Reputatie 5

Ja dat kan ik,ik heb dat trouwens al verschillende keren doorgegeven. 2 Nvidia shield tv 4 k hdr Android tv met ingebouwde chromecast.. Een nieuw rond model en een eerste generatie. Een google chromecast 2,maar die is niet meer in mijn bezit omdat ik die speciaal gekocht had voor de pickx app en die toch niet werkte. Een Lenovo tablet tab 4 plus. Een sony xperia xa. Beiden met Android 7.

Reputatie 7
Badge +5

@Jamo Kan je mij informatie bezorgen over de toestellen die je gebruikt? Dan geef ik het nog eens door aan de collega’s die dit voor jou kunnen onderzoeken.

Reageer