Vraag

viceland

  • 5 September 2020
  • 4 reacties
  • 554 Bekeken

Ik bemerk net dat de zender vice niet meer in het aanbod zit, de NL versie is toch nergens meer te vinden, terwijl de FR versie er wel nog op staat.

Is dit tijdelijk of een storing? ik hoop maar dat deze zender terug komt ipv nog wat meer commerciëlen brol hehe


4 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Profile HeroWeer zenders die verdwijnen , gaat Proximus de Telenet tour op , verwijderen en niks in de plaats ????   dat deze zenders verdwijnen staat op factuur juni ..   Alternatief .192 TV ,Eurosport 2 HD in basis ???  
Reputatie 6
Badge +2

Ik geloof dat die zender opgedoekt werd dan is het natuurlijk normaal dat die zender niet meer in het aanbod zit bij Proximus, bij geen enkele provider trouwens.

inderdaad staat ook niet meer in de zenderlijst

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_list/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/instellingen-aanpassen/zenderlijst-op-tv-en-tv-app.html

Reputatie 7
Badge +3

@david hugelier Vanaf 25/08/20 zal VICE TV NL niet meer worden uitgezonden in de Benelux. Deze beslissing werd buiten de wil van Proximus om genomen. Klanten worden ook geïnformeerd op hun factuur van juni. Groetjes, Antonella

Reageer