Vraag

verwijderde opnames op decoder en in Pickx-app

  • 21 November 2020
  • 8 reacties
  • 128 Bekeken

Hallo,

Sinds woensdag zijn een heel aantal opnames van programma’s, zowel losse titels als reeksen, verdwenen van mijn decoder en uit de Pickx-app. Het gaat om korte termijnopnames uit de periode van maandag 21 tot en met minstens woensdag 30 september.

Hoe kan ik ze toch nog opnieuw met bekijken?

Dank  bij voorbaat voor een oplossing,

 

Vriendelijke groeten

Jozef


8 reacties

Reputatie 6
Badge +3

@Jozef_09  Als ze bij Laatste Kans stonden en verdwenen, lijken ze ouder te zijn dan 60 dagen.

 

@inge21 Kan u ook even uw klantennummer of lijnnummer toevoegen aan uw forumprofiel, dan kan ik het voor u ook even natesten.

Ze stonde bij Laatste kans, maar waren allemaal nog enkele dagen te bekijken (bv. 4 of 6) en de volgende dag plots allemaal weg.

Ze waren dus zeker niet allen ouder dan 60 dagen.

Reputatie 7
Badge +4

@Jozef_09 @inge21 Kan je bij instellingen van je opnames even nakijken hoeveel opnames bewaard moeten blijven van die reeks ? Sommige series staan geprogrammeerd om maar 10 of 20 opnames te bewaren. Zodra de 11de of 21ste opname gebeurd wordt de eerste dus verwijderd. 

Reputatie 6
Badge +3

@Jozef_09 kan u uw klantennummer of lijnnummer aan uw forumprofiel toevoegen? Dan kunnen we langs deze kant eens nakijken wat er gaande is.

Ik heb de gegevens toegevoegd.

Alvast bedankt

Reputatie 6
Badge +3

Waren het serieopnames dat verdwenen zijn?

Ik zie inderdaad niets tussen die periode op uw profiel staan. 

U heeft nog een 90 uur opslag voor korte termijn dus het staat ook niet vol. 

 

Normaal gezien houdt serieopname een bepaald aantal afleveringen bij, wanneer er nieuwe afleveringen bij komen, gaat hij de oudste aflevering verwijderen om plaats te maken voor de nieuwe.

Het zijn ook, maar niet enkel serieopnames. Het gaat ook om ‘losse’ uitzendingen die verdwenen zijn.

Een deel ervan stond in het ‘Laatste kans’-overzicht, maar dit was plots leeg.

Wij hebben juist het zelfde probleem.Alles wat met motorsport te maken had is verdwenen.

 

Reageer