Beantwoord

Verwijderde account


Beste,

woensdagavond startte ik hier onder de rubriek Digitale TV een topic met als titel 'Hernummeren zenders'.
Dinsdag kregen we per mail de melding van Proximus betreffende de uitrol van nieuwe software, met gevolgen voor de nummers van de zenders. Woensdagavond de enthousiaste jongeling zitten bekijken in de instructievideo en daarna de posten hernummerd naar eigen voorkeur. Bleek niet te werken, vandaar mijn vraag om assistentie op dit forum.
Heeft enkele mails geduurd voor de mensen die de moeite namen om een reactie te plaatsen, te overtuigen dat het niet mijn handelingen, goed of fout, waren die aan de basis lagen van het probleem.
Uiteindelijk reageerde Martin, nadat ik de link postte naar de Proximuswebsite met alle nodige uitleg, dat hij niet op de hoogte was van deze nieuwe nummering en in het bezit was van een oudere decoder en/of software. Daarna zette ik nog enkele resultaten van korte testjes, en dat was het.

Groot was mijn verassing toen ik gisteravond na het werk probeerde in te loggen in de hoop dat er nog mensen waren met dit probleem, misschien zelfs een oplossing?
Maar nee hoor, account verwijderd of verbannen.
Dan kom je na 30 jaar klant zijn even melden dat hun software een probleem heeft en dan gooien ze je eruit.
Goed, blijkbaar wordt je verwittigd indien er onbeleefd of onbeschoft taalgebruik is ?
Geen enkele verwittiging of uitleg gekregen.
Maar goed, ik zal maar een screenshot nemen nadat ik dit gepost heb. Dan kan ik morgen misschien nog eens nalezen of ik echt wel zo onbeleefd geweest ben als ze voor de tweede keer een account verbannen, zonder oplossing trouwens.

Was wel leuk om te zien hoe Twiessie hier eenzelfde topic opende.
Martin was zo vriendelijk de link die ik hem vrijdagmorgen nog toestuurde aan te reiken.
Zelfs met de melding dat meerdere mensen op het forum dit probleem hadden en hij niet alleen was.
Vreemd, als ge de zoekfunctie gebruikt in het forum en vraagt 'hernummeren zenders', dan is de laatste topic ergens van november 2018.
Of misschien werden ze reeds allemaal verwijderd?

Als een antwoord niet mogelijk is omdat dit heel dringend moet verwijderd worden wegens 'te kritisch', misschien dan toch een antwoord op mijn mail. Het zal mij misschien helpen te begrijpen....
icon

Beste antwoord door HadewychT 29 April 2019, 14:25

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

Ter info:
>
https://nl.forum.proximus.be/aan-de-slag-op-het-forum-2/forum-ondervindt-momenteel-problemen-47378
Martin,

dank voor wederom je antwoord.
Ja, ik heb dit gisteren al gelezen. Maar mijn account is verbannen EN de volledige topic is verdwenen?

Zou het dat niet logischer zijn om de mensen dan wat meer tekst en uitleg te geven?

Maar indien dit werkelijk de oorzaak is, sta mij dan ook toe mij te verontschuldigen.
Ik heb er nochtans eerst een nachtje over geslapen om ongelukken en ongepast taalgebruik te vermijden 😁
Ja een mens zou inderdaad gefrustreerd geraken hé ☺️
De posten omtrent een ± tweetal dagen, zijn allemaal verdwenen door een fout en moet opgelost worden door Proximus hun forum leverancier!
Martin,

blij dat er een moderator aanwezig is die rustiger van aard is dan ik.
Nogmaals dank voor jouw moeite,

Mvg,

Francis
Zonder dank, heel graag gedaan en nog een prettige dag verder.
Mvg, Martin.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Francis,
Het klopt inderdaad dat er posts van 24 en 25 april verdwenen zijn. Tot nu toe heeft is de oorzaak nog niet gevonden, maar het onderzoek is wel volop bezig. Het was dus zeker onze bedoeling niet om je post te verwijderen of je te blokkeren. Onze excuses voor het ongemak en de foute indruk die je zo kreeg. We appreciëren zulke feedback over onze producten wel degelijk. Enkel op die manier kunnen we proberen de eventuele fouten in onze producten op te sporen. Stop dus zeker niet met zulke feedback te geven 🙂
Reputatie 5
Badge +2
ik kan nu weer inloggen, dus het probleem zal opgelost zijn, mijn post die verdwenen was is ook weer online,
De laatste moderator zijn stop niet feedback te geven, maar dit is moeilijk als je wil antwoorden en niet kan door niet te kunnen inloggen
toch groetjes en dan voor de oplossing
Reputatie 2
Hier hetzelfde probleem mijn man ook zijn account kwijt nadat hij iets op forum had geplaatst. werblo
Reputatie 2
account van mijn man verwijderd na het plaatsen van een topic😡
Ter info: is een fout die enkele dagen geleden gebeurd is op het forum en waar Proximus zich van bewust is en waar ook gezocht werd naar de reden van het optreden van deze fout.
NB: wed ook direct gemeld door Proximus op dit forum
>
https://nl.forum.proximus.be/aan-de-slag-op-het-forum-2/forum-ondervindt-momenteel-problemen-47378
Reputatie 7
Badge +4
Laccount van mijn man verwijderd na het plaatsen van een topic😡
Dit probleem zou ondertussen opgelost zijn, kan je eens testen of je nu terug kan inloggen op het Forum?
Reputatie 2
nee die kan niet inloggen
Reputatie 7
Badge +4
nee die kan niet inloggen
Wat is de gebruikersnaam van de account van je man, dan laat ik het even nakijken ?