Vraag

Verstoord beeld

  • 18 June 2022
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Wij hebben vaak veel problemen met onze decoder (v7). Zoals afstandsbediening wat niet werkt of verkeerd, decoder valt spontaan uit tijdens tv kijken, regelmatig foutcode 130, vaak meermaals opnieuw opstarten vooraleer we tv kunnen kijken, resolutie die vanzelf veranderd,  maar het geen wat het meest stoort is dat de kleuren van het beeld helemaal verstoord zijn (zie foto). Ik heb al 3 verschillende (nieuwe) tv’s gebruikt en heb al eens een nieuwe decoder gekregen maar de problemen blijven zich voordoen.
Wat kan hier nog aan gedaan worden?

 

 


3 reacties

Hoe is je decoder verbonden, is die rechtstreeks met een utp kabel verbonden aan de bbox.

De bbox is die ook al eens gereset geweest, ik veronderstel van wel.

Deze is rechtstreeks verbonden. De modem is al eens gereset geweest, ik heb het nu nog eens gedaan...de kleuren zijn terug ok maar de beeldkwaliteit lijkt niet zo goed te zijn, ook is de decoder nogal traag tijdens het zappen

Je gebruikt toch de HDMI kabel die bij de V7 decoder geleverd was en niet deze mss van een vroeger ouder type decoder. 

Het is toch niet het probleem met HDR die je hebt zie bvb → V7 HDR | Prox forum

NB: morgen komen de ⌘Forummedewerkers terug langs op het forum.

Reageer