Vraag

Verschillende opnames op verschillende decoders?

  • 9 August 2022
  • 7 reacties
  • 75 Bekeken

Badge

Hallo

Kan er iemand mij uitleggen hoe het komt dat de opnames die ik op mijn tv in de woonkamer doe soms niet verschijnen op mijn tv in de slaapkamer? Beide decoders zijn V6, mijn modem is een BBOX3. De b-box en de decoder herstarten helpt niet. In de Pickx app op mijn mobiel zie ik de opnames wel. 
 

mvg

Tom


7 reacties

Badge

Niemand ? 😃

proximus forummedewerkers zullen je bericht nog niet opgemerkt hebben, hopelijk morgen wel .

Indien nog niet gebeurd, best ondertussen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  

Badge

Is in orde Martin!

Reputatie 7
Badge +4

@tommy77 Met 2 V6-decoders zou je normaalgezien wel dezelfde opnames moeten kunnen zien op beide decoders. Ik heb hier even alles nagekeken maar zie niet onmiddellijk een oorzaak. 

Zijn het opnames van specifieke zenders die je niet ziet op de 2de decoder ? Heb je de mogelijkheid beide decoders even rechtstreeks met kabel aan te sluiten, of eens van plaats om te wisselen ? Op die manier kunnen we uitsluiten of het probleem evt aan de decoder of aan de wifi bridge gelinkt is

Badge

Beste, beide decoders zijn rechtstreeks aangesloten, ik heb geen WiFi bridge. 

Reputatie 7
Badge +4

Kan je ze dan eens van plaats omwisselen om te zien of het probleem in de slaapkamer blijft, of toch mee verhuist met de decoder. 

Doet het probleem zich voor op specifieke opnames  (bepaalde serie, bepaalde zender,...) ?

Badge

Ik probeer het straks. Ik heb het gemerkt met de opname van een film. Zal eens controleren of er nog verschillen zijn. 

Reageer