Vraag

Vergeten op te nemen ?

  • 12 August 2019
  • 5 reacties
  • 177 Bekeken

Hallo,

Ik ben " vergeten " de aflevering van " De Pier " op Nederland op te nemen zaterdag 10 augustus 2019. Het was niet mogelijk om deze serie in zijn geheel als serie te programmeren: elke aflevering moest dus apart opgenomen worden en tot mijn grote spijt ben ik dit vergeten. Is het aub mogelijk dat iemand van proximus dit alsnog voor mij doet ? In het verleden ben ik zo een paar keer geholpen.

met vriendelijke groet

Roel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo,

Ik ben " vergeten " de aflevering van " De Pier " op Nederland op te nemen zaterdag 10 augustus 2019. Het was niet mogelijk om deze serie in zijn geheel als serie te programmeren: elke aflevering moest dus apart opgenomen worden en tot mijn grote spijt ben ik dit vergeten. Is het aub mogelijk dat iemand van proximus dit alsnog voor mij doet ? In het verleden ben ik zo een paar keer geholpen.

met vriendelijke groet

Roel

hi roel, kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan kijk ik wat ik kan doen hiervoor
Gegroet, klantnummer 6xxxxxxx op naam van Axxxx.

met vriendelijke groet

Roel
Tip: best geen privégegevens op een openbaar forum plaatsen om evt. misbruik te voorkomen .
Daarom best deze in privé forumprofiel plaatsen.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo,

Ik ben " vergeten " de aflevering van " De Pier " op Nederland op te nemen zaterdag 10 augustus 2019. Het was niet mogelijk om deze serie in zijn geheel als serie te programmeren: elke aflevering moest dus apart opgenomen worden en tot mijn grote spijt ben ik dit vergeten. Is het aub mogelijk dat iemand van proximus dit alsnog voor mij doet ? In het verleden ben ik zo een paar keer geholpen.

met vriendelijke groet

Roel


Het is mogelijk dat bepaalde series niet kan opnemen als serie opnamen. Als je vergeten bent deze opname te doen kan ik deze ook niet op je decoder plaatsen.
Tiens. Het ben jij, SamuelD, die ongeveer een jaar geleden een door mij niet opgenomen programma alsnog toegevoegd had. Dit heb ik kunnen checken in mijn oudere topics

met vriendelijke groet

Roel

Reageer