Vraag

Verdwenen opnames

  • 22 March 2021
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Ik weet niet of het ook bij andere series is, maar mij is het nog maar enkel opgevallen bij Masterchef USA op Play5.

Ik heb ingesteld om de serie op te nemen. Er staat tevens ingesteld dat alle afleveringen mogen bewaard worden (dus niet de standaard ‘20 afleveringen bewaren’) en de afleveringen zijn nog geen 60 dagen oud.

Toch zijn er plots een aantal afleveringen verdwenen (de laatste 5 van seizoen 7).  In de app zie ik ze ook niet meer staan. Een reset van de decoder deed ik intussen ook, maar dat bracht geen oplossing. Wel opvallend: op de digicoder staan er 19 afleveringen, in de app staan er 20.

Hoe komt dit, en hoe kan ik deze afleveringen, die ik nog niet gezien had, terugkrijgen?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@RobinVDK89 Ik heb de afleveringen tussen 15 feb en 1 maart van deze serie terug geplaatst. Veel plezier ermee

Ik weet niet of het ook bij andere series is, maar mij is het nog maar enkel opgevallen bij Masterchef USA op Play5.

Ik heb ingesteld om de serie op te nemen. Er staat tevens ingesteld dat alle afleveringen mogen bewaard worden (dus niet de standaard ‘20 afleveringen bewaren’) en de afleveringen zijn nog geen 60 dagen oud.

Toch zijn er plots een aantal afleveringen verdwenen (de laatste 5 van seizoen 7).  In de app zie ik ze ook niet meer staan. Een reset van de decoder deed ik intussen ook, maar dat bracht geen oplossing. Wel opvallend: op de digicoder staan er 19 afleveringen, in de app staan er 20.

Hoe komt dit, en hoe kan ik deze afleveringen, die ik nog niet gezien had, terugkrijgen?

hi @RobinVDK89 indien je op de app de opnames ook niet ziet staan zal een herstart van de decoder dit inderdaad niet echt verhelpen
er zal een fout gebeurd zijn op ons platform
ik kijk of ik de opnames kan terug plaatsen
weet je nog van welke periode de opnames waren ? (datum)

Dag Jonathan,

 

Ik vermoed dat de afleveringen - ongeveer - tussen 15 februari en 1 maart uitgezonden geweest zijn.

Dit zou wel een hele vlotte oplossing zijn, waarvoor grote dank (al had ik graag toch nog reactie op mijn andere vraag die je sloot; daar ging het niet zo zeer over de verdwenen opnames, maar over de enorm gebrekkige hulp op Messenger en in de winkel ...).

Reputatie 7
Badge +4

Ik weet niet of het ook bij andere series is, maar mij is het nog maar enkel opgevallen bij Masterchef USA op Play5.

Ik heb ingesteld om de serie op te nemen. Er staat tevens ingesteld dat alle afleveringen mogen bewaard worden (dus niet de standaard ‘20 afleveringen bewaren’) en de afleveringen zijn nog geen 60 dagen oud.

Toch zijn er plots een aantal afleveringen verdwenen (de laatste 5 van seizoen 7).  In de app zie ik ze ook niet meer staan. Een reset van de decoder deed ik intussen ook, maar dat bracht geen oplossing. Wel opvallend: op de digicoder staan er 19 afleveringen, in de app staan er 20.

Hoe komt dit, en hoe kan ik deze afleveringen, die ik nog niet gezien had, terugkrijgen?

hi @RobinVDK89 indien je op de app de opnames ook niet ziet staan zal een herstart van de decoder dit inderdaad niet echt verhelpen
er zal een fout gebeurd zijn op ons platform
ik kijk of ik de opnames kan terug plaatsen
weet je nog van welke periode de opnames waren ? (datum)

Reageer