Skip to main content

Vandaag merkte ik dat er bij een aantal opgenomen series enkel afleveringen verdwenen zijn. Deze afleveringen zijn wel degelijk opgenomen, en stonden bij mijn opnames. Nu zijn ze zonder enige verklaring verdwenen (en neen, ik heb ze niet zelf gewist).

 

Het gaat over:

  • That 70s show  (Play 6)
    • S7-E2  (wo 04/05 19:05)
    • S7-E3  (do 05/05 18:35)
    • S7-E4  (do 05/05 19:05)
  • De Bunker  (VTM4)
    • S1-E4 (do 05/05 ergens rond 22:30)
  • The Tourist  (Canvas)
    • S1-E3 (woe 04/05 22:50)

 

Het lijkt er op dat in het algemeen de opnames van 4 en 5 mei bij Pickx verdwenen zijn.

 

Graag deze afleveringen asap terugzetten.

 

Correctie, alle verdwenen afleveringen staan wel terug in de lijst, maar ze zijn niet te bekijken.


ik heb ze wel kunnen bekijken, bij mij was het inorde


Nu zijn ze ook weg uit de pickx app trouwens. Wat een amateurisme. En daar betalen we dan voor.


Intussen zijn we meer dan 2 weken verder en nog altijd geen beweging bij proximus.


Meer dan een maand, een proximus blijft stil (afgezien van “trek uw plan”).  Heel ferme klantenservice van proximus.


@Christophe007 Mijn excuses voor het late antwoord. Ik zie inderdaad dat die desbetreffende afleveringen er niet tussen staan. Helaas kan ik deze niet terug plaatsen. 


Reageer