verbindingsproblemen met de tv

  • 24 August 2020
  • 1 reactie
  • 100 Bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

in mijn vorige berichten op het forum vermeld ik de problemen die ik had! met de verbinding 

met de TV..4 techniekers zijn hier geweest, al de toestellen komende van jullie zijn omgewisseld

gaande van de modem, decoder, wifi booster , aansluiting fiche in de muur en zelfs de kabel buiten in de proximus doos aan de straat..Vorige week is er een technieker geweest, vroeg wat de problemen waren, checkt de verbinding, bekijkt de vorige vragen en klachten, zegt mij, Mijnheer Engelen dit is opgelost in 15 minuten..ik ga uw wifi kanaal ontdubbelen, ééntje (het oudere) houden we voor intenet, dat is daar prima voor en voor de tv gaan we naar een ‘high way’ die niet of weinig bezet is ...zo gezegd zo gedaan ...en EUREKA ...tot nu toe geen enkel  probleem meer gehad...dan is mijn vraag, waarom hebben die andere techniekers dit niet gedaan en ben ik ± 10 maanden met het probleem blijven zitten...Ik moet wel zeggen dat qua hulpvaardigheid Iedere Technieker + de telefoonbediende die ik gesproken heb voor de volle 100% hun best hebben gedaan..ALLEEN..Dat éne ..die splitsing van de “”snelweg””..Maar ik ben tevreden van deze dienst..Dank u


This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Dankjewel om ons deze feedback te geven. Ik heb onze technieker je complimenten doorgegeven. Die was alvast blij :)

Inderdaad niet fijn dat niemand vroeger deze oplossing gegeven heeft. Het is moeilijk om te zeggen waarom dat niet gebeurd is. Zulke problemen kunnen veel verschillende oorzaken hebben.