Vraag

Veranderen zender hapert

  • 22 October 2021
  • 5 reacties
  • 254 Bekeken

Beste,

We hebben onlangs een nieuwe modem gekregen voor ons internet, deze gaat nu heel goed.

Sindsdien hebben we probleem met TV;  We hebben ook de afstandsbediening laten veranderen.

Als we van zender willen veranderen, hapert deze, en het wifi signaal op deze decoder TV, knippert dikwijls.  Zie deze hieronder

 

 

Elke avond gaat de decoder Tv uit en s’morgens herstarten we hem.

Kan dit nagekeken worden en omgeruild worden?

Hoe gaat dit in zijn werk?

Alvast bedankt,

Brandon


This topic has been closed for comments

5 reacties

heb je de wifi bridge opnieuw gesynchroniseerd met je bbox3

zie → Je Wi-Fi Bridge resetten | Proximus  &  synchroniseren → Installatie van de Wi-Fi Bridge | Proximus

Lampjes op je wifi bridge | Proximus

Beste, 

bedankt voor de tip.

Ik heb het ook zo gedaan nadat we de nieuwe modem ontvangen hebben.

 

Ik heb het juist gereset, blijft hetzelfde.

Ik kan van zender veranderen,  met de pijltjes toets, gaat niet vlug en hapert nogal.  Als ik het via de cijfercombinatie uitvoer, neemt hij het soms niet aan en moet dikwijls herbeginnen.

Leuker is anders.

De wifi bridge en decoder is nooit niet vervangen geweest, heb hem al sinds 2014 ongeveer.

 

mvg,

Brandon

Heb je een mogelijkheid om met een voorlopige lange utp netwerkkabel, die je over de vloer even legt, om de decoder rechtstreeks met de bbox te verbinden?

je kan ook de decoder eens resetten → Je decoder resetten | Proximus

Het kan natuurlijk ook de afstandsbediening zijn zelf al is die nieuw, heb je die al gereset? Je afstandsbediening resetten | Proximus & afstandsbediening universeel maken? | Proximus

Hey Martin, na reset van decoder en afstandsbediening, gaat het weer.  Yesss:wink:   Dank je wel!!

Blij te horen dat het terug in orde gekomen is.