Beantwoord

Veranderen van abonnement + opzeggen opties


Reputatie 2
Badge
Daarnet nam ik contact op met Proximus helpdesk (0800 22800) om te vragen enkele aanpassingen aan te brengen aan het abonnement van mijn moeder, ondertussen 88 jaar,
Daar haar levensgezel is opgenomen in een rust- verzorgingstehuis leeft ze nu thuis alleen en heeft ze geen behoefte aan internet ("een pc en die zever van internet is niks voor mij" dixit ma) en nog minder aan de optie All Sports.

Voor haar volstaat het pack "Telephony + TV" à 41,99 € per maand.

Tot mijn grote verbijstering werd ik kortweg afgesnauwd dat dat niet kan per telefoon en dat ik maar naar een Proximus-winkel moest gaan om dat daar dan maar te regelen.
Opzeggen doen we niet aan de telefoon.....
Nog ff geprobeerd om te reageren, maar nee hoor, telefoon dicht en op naar de volgende sukkelaar.
Beleefdheid en klantvriendelijkheid is iets anders.......
Is dan nu werkelijk onmogelijk om die aanpassingen te doen ?
Ik zelf ben er ook al 67 en niet zo goed meer te been en zie dat dus ook niet zo direct zitten om naar de dichtsbijzijnde Proximus-winkel in het Koopcentrum te gaan.

En is dit inderdaad onmogelijk om dat te doen ???

Graag Uw eventuele ervaring met dit en of dit nu werkelijk DE SERVICE van PROXIMUS is........
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 26 June 2019, 09:09

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

18 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Best de reactie van Px-medewerkers op dit forum afwachten
Eventueel mogelijke oplossing/werkwijze:
https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu_new_2016/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html?
bv. document volledig invullen: klantnummer (bv. vermeld op uw factuur of in MyProximus) aanduiden dat u uw internetabonnement wenst te schrappen en niet uw TV of vaste lijn aansluiting; en in opmerkingen aanduiden dat u wil overstappen op een pack TV & vaste lijn à rato van 41,99 euro/maand en hierbij tevens de TV-optie "all sports" dient te worden geschrapt vanaf datum xxxx,
succes
Rony,
Als iemand van Proximus medewerkers hier straks zullen langskomen, kunnen zij dit zeker in orde brengen voor u.
Reputatie 2
Badge
De medewerkers hebben het vast veel te warm.......
Te begrijpen met dit weer hé
Reputatie 7
Badge +3
Rony_13

Excuses voor het botte antwoord dat je hebt gehad.
Via een webform kan je ook de wijzigingen aanvragen https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu_new_2016/particulieren/producten/r-orphans/forms/opzegformulier.html?
of :
Kan je in een privébericht alle mogelijke info van je moeder geven ?
Klantennummer,
Installatieadres,
geboortedatum
dan kijken we dit graag voor je na en proberen je verder te helpen.

Groeten,
Tina
Reputatie 2
Badge
Beste Tina,

Bedankt voor Uw reactie, maar spijtig genoeg staat er op je Moderator-pagina geen link naar privébericht.
Mocht U me een link kunnen laten geworden, zou me dat ten zeerste verheugen.

Alvast vriendelijke zonnige groetjes

Rony
Reputatie 7
Badge +4
Rony, de meest makkelijke manier om een privé bericht te sturen is door op de naam te klikken (dan kom je vervolgens op de persoon in kwestie zijn/haar profiel terecht en daar zie je de optie 'Stuur bericht'.

Grtjs,

Charlotte
Hey Charlotte,
Bij sommigen van de Proximus medewerkers zie je geen "stuur bericht optie" zoals al enkele keren gemeld werd door forum bezoekers, hoe kunnen zij dan best handelen om een privébericht te sturen?
Reputatie 7
Badge +4
Hey Martin!
Sinds het forum veranderd is en het team van moderatoren bij Proximus kleiner is geworden, zou dit overal actief moeten staan.
Ik heb nu zopas van al mijn collega's het profiel geopend en bij allen zie ik wel degelijk 'stuur bericht', wat in tegenstelling tot vroeger bij sommigen ontbrak.

Je mag me zeker iets laten weten als dit bij jou niet het geval is, maar als ik ze allemaal overloop, dan zie ik overal de mogelijkheid. :)
MAAR, het klopt inderdaad dat de klanten moeten ingelogd zijn hiervoor. Mensen die gewoon op het forum kijken, zonder ingelogd te zijn met hun MyProximus gegevens, zien dit inderdaad niet.
ik zal er in het vervolg op letten (of mss was er tijdelijk een probleem), maar iedere keer iemand dit melde heb ik ook op de naam geklikt terwijl ik ingelogd was en inderdaad de mogelijkheid om een bericht te sturen was niet voorhanden.
Reputatie 7
Badge +4
Martin, tot voor April kon dit inderdaad voorvallen, daarom dat wij dan altijd de link hebben gestuurd naar klanten als zij een privé bericht konden sturen. Maar nu zou het toch moeten werken (hout vasthouden, ik heb nog geen klachten gehad), maar ik volg het allesinds mee op! 🙂
Charlotte, hier bvb vind ik er al één waar je geen bericht kunt naar sturen :


zie https://nl.forum.proximus.be/internet-10/internetproblemen-sinds-januari-47730#post628077
Reputatie 7
Badge +4
Martin, raar allesinds, want bij mij zie ik dit wel.
Reputatie 7
Badge +4
Martin, ik bekijk Jonathan zijn profiel even als hij aanwezig is en dan zien we al snel verder, bedankt voor je feedback!
Reputatie 2
Badge
Als ik inlog met zowel mijn MyProximus als mijn Forum account krijg ik steeds dit.
Geen "knop" van "Stuur bericht"

Dus, blijkbaar klopt er toch iets niet hé, en ben ik niet de enige
Inderdaad nu je het zegt, gisteren heb ik ook bij Tina getest en was bij mij ook het geval terwijl ik ingelogd was op het forum.
NB: Bij de meesten lukt het wel om een bericht te sturen.
Reputatie 7
Badge +4
Rony & Martin, ik heb al mijn collega's even een mailtje gestuurd ter nazicht van hun profiel.
Bedankt Charlotte,
groetjes, Martin
Reputatie 2
Badge
Dank u wel Charlotte en hopelijk kom je met een positief antwoord