Daar haar levensgezel is opgenomen in een rust- verzorgingstehuis leeft ze nu thuis alleen en heeft ze geen behoefte aan internet ("een pc en die zever van internet is niks voor mij" dixit ma) en nog minder aan de optie All Sports.
Voor haar volstaat het pack "Telephony + TV" à 41,99 € per maand.
Tot mijn grote verbijstering werd ik kortweg afgesnauwd dat dat niet kan per telefoon en dat ik maar naar een Proximus-winkel moest gaan om dat daar dan maar te regelen.
Opzeggen doen we niet aan de telefoon.....
Nog ff geprobeerd om te reageren, maar nee hoor, telefoon dicht en op naar de volgende sukkelaar.
Beleefdheid en klantvriendelijkheid is iets anders.......
Is dan nu werkelijk onmogelijk om die aanpassingen te doen ?
Ik zelf ben er ook al 67 en niet zo goed meer te been en zie dat dus ook niet zo direct zitten om naar de dichtsbijzijnde Proximus-winkel in het Koopcentrum te gaan.
En is dit inderdaad onmogelijk om dat te doen ???
Graag Uw eventuele ervaring met dit en of dit nu werkelijk DE SERVICE van PROXIMUS is........
Beste antwoord door Charlotte.D
Bekijk origineel