Beantwoord

Van V4 naar V5

  • 8 September 2018
  • 49 reacties
  • 1115 Bekeken

Reputatie 2
  • Practitioner
  • 48 reacties
Wat kost de V4 met harde schijf is dat 8 € of 10 €
icon

Beste antwoord door Martin 8 September 2018, 12:53

Bekijk origineel

49 reacties

Reputatie 2
Sorry .Het moet wel de huurprijs zijn van de V4 .
Groetjes
Beed
Je eerste decoder (welk type dit is speelt geen rol) zoals die in je pack inbegrepen is en op je factuur staat, is dit 8€/maand. Voor een bijkomende decoder(s) die je eventueel er zou bijnemen is dit 6€ /maand.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Beed,

De huurprijs is 8EUR voor de eerste decoder, 2de en 3de decoder komt telkens op 6EUR per maand.

Groetjes,Joël
Reputatie 2
Goeden middag Joêl , heb onlangs een V 5 gekregen via de post heb die geïnstalleerd maar had nog een oude afstandsbediening van de v3 . Mijn vraag is nu kan ik die omwisselen voor een radiofrequente afstandsbediening en is dat gratis ?
Groetjes
Beed
Reputatie 7
Badge +4
Ik kan je via UPS een nieuwe afstandsbediening bezorgen. Via deze link kan je een winkel kiezen waar je ze wil afhalen. Kan je ons via een privébericht ook je gsm-nr doorgeven. Zo kunnen we je verwittigen als het pakje afgehaald kan worden.
Reputatie 2
Goeden dag Hadewycht , wat kost zo een afstandsbediening of is deze gratis ??
Groetjes
Beed
Reputatie 7
Badge +4
Beed, als deze afstandsbediening defect is door een technisch mankement is deze omruiling gratis. Als de afstandsbediening defect is door een val of door een te enthousiast huisdier, of iets dergelijks, dan is dit 15 EUR. Grtjs.
Reputatie 2
Hallo Charlotte.D en andere medewerkers, ik heb na het installeren van de V5 soms storingen als ik van post verander ( gekleurde blokjes ), ligt dat aan de digicorder of aan de afstandsbediening weet ik niet heb al eens de digicorder uitgezet en opnieuw opgezet maar geen resultaat .
Groetjes
Beed
Is je decoder rechtstreeks aangesloten aan de bbox via een netwerkkabel.
Reputatie 7
Badge +4
Beed, blokjes die ontstaan door je afstandsbediening zouden me ten sterkste verbazen. Werk je draadloos (via PLC adapters)? Grtjs, Charlotte.
Reputatie 2
Neen Martin .
Ja Charlotte ik werk draadloos (via PLC adapters)?
Groetjes
Beed
Reputatie 7
Badge +4
Beed, heb je de mogelijkheid om je bbox, Plc adapters en decoder even allemaal te herstarten aub?

Grtjs, Charlotte.
bijkomende info omtrent herstarten van je toestellen
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Reputatie 2
Hallo Charlotte , bbox en decoder is geen probleem maar die twee Plc adapters daarvoor moet ik de grote salonzetel en de Tv kast van de muur schuiven . Om die Plc adapters te herstarten is dat niet moeilijk ?
Groetjes
Beed
Reputatie 7
Badge +4
De kans is heel groot dat het probleem met de blokjes gelegen is aan het signaal tussen de 2 PLC's. Vandaar dat we de herstart voorstellen. Grtjs, Charlotte.
in geval het echt te moeilijk is zou je het via een omweg kunnen doen als volgt
- zet decoder stroomloos
- zet bbox stroomloos
- zet de elektriciteit in de zekeringkast volledig uit
- zet deze na 5sec weer op en wacht enkele minuten zodat de plc's zich kunnnen stabiliseren
- zet dan bbox terug onder spanning ,
       en wacht nu tot zijn DSL controle lampje continu blijft branden
- en zet dan ten slotte de decoder terug onder spanning.
Reputatie 2
Volgens de info van Martin is dat een fluitje van een cent .
Is er een volgorde van terug aansluiten van de drie toestellen ?
Groetjes
Beed
Reputatie 7
Badge +4
De beste manier is eerste de Bbox en de PLC bij de Bbox te terug in de stroom te steken en wachten tot het internet symbooltje terug gaat branden op de Bbox. Vervolgens de 2e PLC adapter en tot slot als deze is opgestart, de decoder.
Reputatie 2
Goeden dag Charlotte en Martin , bedankt voor jullie snelle antwoorden zal dat morgen eens proberen.
Ik hou jullie op de hoogte .
Groetjes en nog een fijne avond .
Beed
NB: Ook er op letten dat je de plc's direct in een stopcontact inplugt en niet in een verleng netstekkerdoos.
Reputatie 2
Zou dat de oorzaak zijn ze steken alle twee in een stekkerdoos .
Ga morgen eens nameten of ik niet rechtstreeks met een kabel kan verbinden . De lengte zou iets meer zijn dan 12 meter . Ik denk dat er nog ene in de oude doos van de bbox 2 steekt van 12 meter.
Dan moet ik die Plc's en de anderen apparaten niet uitschakelen als je denkt dat dat de oorzaak is .
Groetjes
Beed
Hebben je plc's dan geen ingebouwd stopcontact zodat je uw verlengkabel / verlengstekkerdoos kunt in het stopcontact steken van de PLC zelf zo steken de plc's in het stopcontact direct en kun je de andere apparaten op de verlengstekkerdoos voeden.
Reputatie 7
Badge +3
Beed het is echt het beste als de plc rechtstreeks in stopcontact steekt. Groeten Els
Reputatie 2
Hallo Martin , ja maar daar steken andere zaken in zoals een lampenkap en de stopcontacten zijn zichtbaar en moeder de vrouw wil dat niet dat trekt op niets zegt ze . Zal dat toch eens proberen om te zien dat er dan geen storingen meer zijn .
Groetjes
Beed
Reputatie 2
Hallo iedereen , probleem opgelost heb die Plc's uitgeschakeld en heb de bbox en de decoder rechtstreeks aangesloten met een kabel en geen storingen meer .
Iedereen bedankt om te helpen .
Groetjes
Beed

Reageer