Beantwoord

Van international naar all sports


Reputatie 2
Badge
Hello

Ik heb deze middag een pakketwijziging gedaan,van interational sports naar all sports,enkel min later kreeg ik mail waarin stond

U hebt onlangs een aanvraag gedaan van (een) Proximus-product(en).

Zou u hiervoor contact kunnen opnemen met ons alstublieft?

Bedankt voor uw vertrouwen.

Met vriendelijke groeten,
Het Proximus-team


- Klantendienst: 0800 22 800

- Uw orderreferentie nummer: SHE-R0000000871168AAGM-
- Uw klantennummer: 612269637


Nu zou ik graag willen weten hoelang het duurt eer het nieuwe pakket geactiveerd is
icon

Beste antwoord door AzizA 28 July 2018, 10:59

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Hans,

Ik heb meteen een dossier (34951636) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze zal alles zo vlug mogelijk voor je activeren.

Met vriendelijke groeten

Koen
Reputatie 2
Badge
mercikes eh Koen
Reputatie 2
Badge
weet er iemand wanneer ik naar all sports kan zien,enkele dagen geleden van international sports naar All sports gewijzigd,maar tot op heden niks te zien....

Uw orderreferentie nummer: SHE-R0000000871168AAGM-
- Uw klantennummer: 612269637

Medewerker Koen had dossier aangemaakt met nr dossier (34951636) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze zou dan alles zo vlug mogelijk activeren.
mss toch eens voor alle zekerheid de decoder eerst even heropstarten door zijn stroom even te onderbreken via schakelaar achteraan of via zijn netstekker.
Reputatie 2
Badge
net gedaan,.....is idem
Dan best even de reactie van iemand van het proximus team afwachten zodat ze dit verder kunnen natrekken.
Reputatie 2
Badge
en vandaag ook nog geen all sports te zien 😒
stuur hun mss best ondertussen ook een privébericht met je probleem en je kunt ook de link naar je post hier doorsturen, namelijk : https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/van-international-naar-all-sports-45142

Privébericht sturen (klik hier)
Reputatie 2
Badge
net prive ber gestuurd
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Hans, wij kunnen jou niet beantwoorden met een privébericht, omdat je enkel van mensen die jou volgen een bericht wenst te ontvangen, zo heb je het althans ingesteld. Er is effectief een aanvraag gedaan om de optie All Sports toe te voegen in jouw pack, maar deze is dan geannuleerd. Waarom? Dat laat ik onderzoeken door onze backoffice, want dit kan ook technisch gerelateerd zijn. Ik heb hiervoor een ticket opgemaakt. Je kan ons best over 3 werkdagen opnieuw contacteren, dan zullen we zien of het ticket behandeld is en zullen we proberen om de optie All Sports te activeren voor jou. Het ticketnummer is IM9319260 .Groetjes, Aziz
Reputatie 2
Badge
heb aanpassingen gewijzigd...nu kan iedereen me ber sturen...hmm raar,heb het wel eerst via decoder geprobeerd,maar kreeg toen melding dat dit niet ging,dan via myproximus gedaan,waar het wel ging,dan email gekregen waarin stond

U hebt onlangs een aanvraag gedaan van (een) Proximus-product(en).
Zou u hiervoor contact kunnen opnemen met ons alstublieft?
Bedankt voor uw vertrouwen.

zal jullie weer contacteren maandag/dinsdag

Reageer