Mijn V7-decoder gaf de geest op 4/7. Na 2 telefoontjes met PX ontving ik een nieuwe V7c op 7/7. Tijdens de installatie mislukte de software-update, maar voor de rest liep dat vlot. Bij de eerste echte opstart ging het fout: "Ethernet is niet verbonden. Er is een probleem met je internetverbinding, Kijk na of je ethernetkabel is aangesloten. Foutmelding A001". Mijn netwerkkabel gecheckt, die was oké. Na 4 telefoontjes met PX (telkens opnieuw het probleem uitleggen, ettelijke keren herstarten, wijzigen instellingen, resetten ...) wordt me nogmaals een nieuwe V7c opgestuurd. Dat is mijn 8ste decoder op 3,5 jaar tijd! Installatie op 11/7 verliep vlot, maar de software-update mislukte ook bij deze. Ook nadien lukt die update niet. Mijn app-versie is 6.172.3 en middlewareversie PXM-SW-1.5.2. Zijn dat misschien de recentste versies?
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.