Skip to main content
Vraag

V7c updates

Mijn V7-decoder gaf de geest op 4/7. Na 2 telefoontjes met PX ontving ik een nieuwe V7c op 7/7. Tijdens de installatie mislukte de software-update, maar voor de rest liep dat vlot. Bij de eerste echte opstart ging het fout: "Ethernet is niet verbonden. Er is een probleem met je internetverbinding, Kijk na of je ethernetkabel is aangesloten. Foutmelding A001". Mijn netwerkkabel gecheckt, die was oké. Na 4 telefoontjes met PX (telkens opnieuw het probleem uitleggen, ettelijke keren herstarten, wijzigen instellingen, resetten ...) wordt me nogmaals een nieuwe V7c opgestuurd. Dat is mijn 8ste decoder op 3,5 jaar tijd! Installatie op 11/7 verliep vlot, maar de software-update mislukte ook bij deze. Ook nadien lukt die update niet. Mijn app-versie is 6.172.3 en middlewareversie PXM-SW-1.5.2. Zijn dat misschien de recentste versies?

3 reacties

Martin
  • 34186 reacties
  • 15 juli 2025

@Rogerbos Dit zijn volgens mij de recente versies van de app versie ben ik zeker, omdat die de zelfde is voor de V7 decoder die ik heb.
Maar alleen ben ik niet 100% zeker van de MW-1.5.2 versie  die al van ongeveer 29/05/25 in omloop was en dit kan ik niet met zekerheid controleren omdat ik een V7 decoder heb en daar is het MW-5.8.3.!

Maar de PX moderatoren zouden u dit met zekerheid moeten kunnen verzekeren.

Bedoel je dat als je de app update zelf probeerde uit te voeren op de decoder dat het niet lukte, dan is dit normaal want dit is al een hele tijd zo ook op mijn v7 decoder.

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • 16 juli 2025

@Rogerbos Er is op dit moment geen nieuwere versie beschikbaar.

Necroslave84
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 88 reacties
  • 16 juli 2025

wanneer wordt het cec probleem opgelost?