Sticky

V7 Stand van zaken


Reputatie 7
Badge +4

Algemeen

  • Onverwacht opstarten van de V7 (bijvoorbeeld tijdens de nacht)
    Het probleem is nog niet verdwenen, dit kan nog voorkomen bij enkele klanten.  Er bestaat een work around om dit probleem te vermijden.  Schakel de CEC functie uit in het menu van je decoder. 
     Home => Instellingen => Instellingen Toestel => Apparaatvoorkeuren => HDMI CEC
  • Traagheid bij het volledig uitschakelen van de decoder.
    In vergelijking met de V5C / V6 is de opstarttijd van de V7 gelijkaardig, er is geen verbetering voorzien op korte termijn..
  • Foutmelding P011, P130 of andere foutmeldingen die verschijnen
    Deze foutmeldingen worden dagelijks opgevolgd.
    Er zijn reeds acties ondernomen om deze foutmeldingen op te lossen.
    Er zijn echter meerdere oorzaken welke complex zijn en individueel dienen onderzocht te worden.
    Wij zetten alles op alles op deze foutmeldingen zo snel mogelijk op te lossen.
  • Vastlopen van de decoder bij het voortspoelen of terugspoelen bij TV-Replay
    Onze engineers wensen hiervan concrete voorbeelden te ontvangen.  Je mag voorbeelden (zender, progr, ...) hier steeds posten zodat dit verder onderzocht kan worden. 
  • HDMI-CEC welke de TV en de decoder samen uitschakelt.
    Dit is het principe van CEC, u kan dit uitschakelen in het menu instellingen van de decoder via
     
     Home => Instellingen => Instellingen Toestel => Apparaatvoorkeuren => HDMI CEC
  • Een volledige stop van de decoder bij het lang induwen van de power knop op de afstandsbediening… Herstart de decoder in plaats van volledig uit te schakelen.
    Opgelost bij de volgende software-update.
  • Vanaf kanaal 1 kan je enkel tussen de favoriete kanalen zappen.  Je moet een kanaalnummer invoeren van een niet-favoriet kanaal om terug normaal te kunnen zappen.
    Hieraan wordt gewerkt, dit zal met de volgende software-update nog niet opgelost zijn.

Replay en opnames

  • Wanneer je wenst terug te spoelen bij TV Replay wordt u gedwongen om een abonnement op Tv Replay+ te nemen.
    Onze engineers wensen hiervan concrete voorbeelden te ontvangen.  Je mag ze hieronder posten zodat we dit verder kunnen onderzoeken. 
  • Snel vooruit spoelen/terugspoelen is onnauwkeurig.
    Het probleem is gekend, dit doet zich enkel voor ingeval men een « live » TV programma had gepauzeerd.  Dit doet zich niet voor bij Replay of bij opnames.
  • Snel vooruit spoelen bij een serie-opname zorgt ervoor dat de programmatie geannuleerd wordt.
    Onze engineers wensen hiervan concrete voorbeelden te ontvangen.  Je mag ze hieronder posten zodat we dit verder kunnen onderzoeken. 
  • Dubbele of ontoegankelijke opnames met error-code  P135
    Zie opmerkingen bij error Pxxx
  • Opnames die onbeschikbaar worden tijdens het afspelen van de opname.
    Zie opmerkingen bij error Pxxx
  • Wanneer je een opname verlaat zal deze op de achtergrond blijven afspelen.
    Met het gebruik van de home (menu) toets verlaat je de opname niet, je moet de knop « stop » gebruiken.

Interface

  • Bepaalde elementen van de interface blijven bij sommige gebruikers zichtbaar, zelfs wanneer de decoder in stand by wordt geplaatst.
    Onze engineers wensen hiervan concrete voorbeelden te ontvangen.  Je mag ze hieronder posten zodat we dit verder kunnen onderzoeken. 
  • Bij de keuze van audio en ondertitels dient men het menu te verlaten met de ‘return’ toetst in plaats van te valideren met de ‘OK’ toets.
    Indien men deze 2 parameters wenst te veranderen moet men 2 keer in het menu gaan.

Google/apps

  • Het opstarten van de Pickx app verloopt trager om trager
    De opstarttijden zijn reeds ingekort.
  • Onmogelijk om de  V7 toe te voegen aan Google Home
    Dit is momenteel niet voorzien.
  • Shadow onmogelijk
    Niet voorzien op korte termijn.
  • Amazon Prime is verdwenen?
    We zijn in afwachting van de vernieuwing van het certificaat.
  • Bij BeTV op aanvraag: zijn de ondertitels niet synchroon.
    Vraag gesteld aan BeTV

Kanalen

  • Waar is het RFM TV logo?
    Dit is aanwezig.

Audio/video

  • Toegang geven aan de originele audio/video stream(!)
    • Stoppen met het geforceerd upscalen naar HDR, zelfs al is het Tv-toestel compatibel.
    • Stop met het forceren van Dolby Digital → dit geeft de indruk dat het geluid zeer stil is bij gebruikers.
    • De mogelijkheid geven om zelf dynamisch de refresh rate van het beeld in te stellen.

Deze punten zijn in onderzoek

  • Het niet gelijklopen van de audio en video bij het TV kijken.
    De problemen met lip Sync zijn gekend, er zijn reeds verbeteringen uitgevoerd en er worden nog verdere verbeteringen gepland bij volgende updates.
  • Slecht beeld bij TV-replay
    Onze engineers wensen hiervan concrete voorbeelden te ontvangen.  Je mag ze hieronder posten zodat we dit verder kunnen onderzoeken. 
  • Slechte audio tijdens het zappen bij sommige kanalen.
    Onze engineers wensen hiervan concrete voorbeelden te ontvangen.  Je mag ze hieronder posten zodat we dit verder kunnen onderzoeken. 
  • Geen geluid bij live TV via Bluetooth.
    Onderzoek is lopende.

 

 

Onze ploegen werken in 2021 verder aan andere verbeteringen, zoals :

 

  • Long time nPVR
  • Persoonlijke hernummering
  • Klassieke TV gids

Update 2 en 3 feb 2021

  • Minder P-errors, vooral P130, P016 en P011
  • Deep standby werkt nu goed (je moet hiervoor de power toets op de afstandsbediening lang induwen). Op deze manier verbruikt de decoder minder stroom, maar duurt het langer om uit standby te komen.
  • Als je alle afleveringen van een serieopname wil verwijderen, krijg je een extra scherm waarin gevraagd wordt of je ook de geplande opnames van deze serie wil stoppen.
  • Sommige swimlanes hebben nu een knop “meer” op het einde zodat je al de programma’s kan zien die overeenkomen met de criteria van die swimlane.
  • Terug- en verderspoelen (met de knop links/rechts rond de OK knop) in een herstart programma (TV Replay) of een opname verlopen vlotter. 
  • Problemen met Movies&Series zijn opgelost. Afleveringen worden niet meer dubbel weergegeven en worden weergegeven in de juiste taal.
  • Je kan terug verder- en terugspoelen in trailers van Proximus VOD
  • Tijdens het zappen wordt ‘geen info’ niet meer weergegeven
  • Zwart scherm tijdens het zappen of tijdens live TV is weg. 
  • Tijdens het bekijken van een Replay programma springt hij niet meer naar live TV. 

Update 1-7 april 2021

MW 3.64.1 and APK 4.64.4

Belangrijkste wijzigingen : 

  • Bugfix: Probleem opgelost waarbij er geen geluid was en waar soms een reboot nodig was om het geluid terug te krijgen
  • foutmelding P133 verminderd
  • Replay nauwkeurigheid of accurate start tijden:
    • Bij het starten van een replay start de video bij het werkelijke begin van het programma in plaats van de programmatijd in de tv-gids
  • Watchlist:
    • Elk tv-programma (live, replay, opname, toekomst) of on-demand video kan worden toegevoegd aan Mijn watchlist vanaf de detailpagina van het programma of de video. De watchlist is te vinden in Home > Mijn Video's
  • Onboarding hints:
    • Na de upgrade en voor nieuwe klanten, na de eerste keer opstarten, na het wissen van gegevens krijgt de klant hints te zien wanneer hij voor het eerst bepaalde functionaliteiten gebruikt (tv-gids, fast-forward/rewind, OK-knop bij het bekijken van een video, favorieten)
  • Kanaalnummering wijzigen naar NL of FR:
    • Via de instellingen zal de klant een andere kanaalindeling kunnen kiezen. Hij zal kunnen kiezen tussen de Nederlandse of de Franse tweetalige kanaal line-up waar we een logica hergebruiken voor de nummering voor Brussel www.proximus.be/brusselhernummering
  • Een Support sectie toegevoegd in de secties waar de klant een aantal supportacties kan starten (systeem info, check voor updates, kanaal scan (in geval van problemen met kanaal info), data wissen, app herstart)
  • Formaat van de posters in Series sectie van de Movies & Series pass is sterk verbeterd
  • Na het indrukken van de pauzeknop op de afstandsbediening, zal de focus op de voortgangsbalk liggen in plaats van op de knop Opnieuw opstarten. Wanneer op OK wordt gedrukt, wordt de video hervat in plaats van vanaf het begin opnieuw te beginnen. 
  • Zappend gedrag bij favoriete kanalen:
    • Gedrag verholpen zodat je niet per ongeluk in de favorietenlijst terechtkomt bij het zappen door de normale kanalen line-up
  • Geluid van de toetsen van de afstandsbediening standaard op nul gezet (dit is het geluid dat je hoort elke keer als je op een toets drukt)
  • Verbetering uitgevoerd voor lage bandbreedte lijn profiel (P025 fouten)
     

Update 25 mei 2021

MW 3.68.0 and APK 4.68.5

Er werden enkele verbeteringen aangebracht die zullen beschikbaar zijn na reboot of automatisch na een update aanvraag via de app stores binnen +/- 7 dagen.

  • BEPless boot feature:
    • Informeert u wanneer opnames, apps,… niet beschikbaar zijn,  maar je wel Live-tv zal kunnen blijven kijken
       
  • Nieuwe swimlane "Mijn gehuurde items":
    • Beschikbaar in MyVideo's
       
  • Bugfixes:
    • Error P135: pauze probleem in het afspeelscherm is opgelost.
    • V7 liep soms vast in stand-by. Dit is nu opgelost.
       
  • Replay springt niet meer naar live tv:
    • Nu ook van toepassing voor blacklisting & Parental control. Springt niet meer naar live tv tijdens het terugspoelen. 
       
  • COTA:
    • Dit zal Proximus in staat stellen om nieuwe software releases uit te rollen naar een specifieke groep van klanten. (= targeted roll out)
  • Verbeterde rapportering in geval van 'wake up at night', waardoor een betere & meer accurate opvolging mogelijk is

Update oktober 2021

Bij een aantal klanten wordt deze week APP versie 4.81.4 opgeladen. 

Deze versie bevat een aantal bugfixes. 

Info HDR & Dolby 

  • HDR

Met de V7 TV-box stemde Proximus ermee in om de HDR-normen op Android-niveau te volgen. Wanneer die standaarden worden geüpgraded ( zoals de volgende update voorzien in april 2022 ) zal de V7 decoder box volgen – op voorwaarde dat de HDMI-link wordt gebruikt en NIET SPDIF !! Proximus heeft ervoor gekozen om hiervoor geen aparte ontwikkeling te doen op de V7-box, omdat die ontwikkelingen erg zwaar zijn. Dit betekent dat je – afhankelijk van het model en type van je tv – veranderingen in kleuren kunt hebben wanneer HDR is ingeschakeld en SDR-inhoud wordt weergegeven. De enige oplossing hier is om HDR voor iedereen uit te schakelen.     

  • DOLBY

Je hebt 2 instellingen voor DOLBY met de V7 TV-box: automatische instelling en stereo. De aanbevolen instelling is automatisch. We volgen de Android-normen en aangezien de meeste kanalen nog steeds stereo-inhoud leveren, wordt deze inhoud automatisch overgebracht naar een DOLBY-stream, wat kan resulteren in een aangepast geluidsniveau dat niet luid genoeg is. De oplossing in dit geval is om de stereo-instelling standaard te kiezen.  Ook hier worden de Android-standaarden regelmatig bijgewerkt (alleen voor HDMI).    

 

november 2021

Vanaf nu kan je de zendervolgorde ook aanpassen op de Android box (V7). Meer info vind je hier 

 

december 2021

MW 3.80.0 en APK 4.87.6 

Update voor klanten in Oost- en West-Vlaanderen (om te beginnen)

 

Grootste nieuwigheid : 

In de bovenste menubalk vind je een nieuwe optie “Ontdek”. Later zal deze ook beschikbaar zijn via internet en de mobiele Pickapp en op Apple TV. 

Het huidige selectie op het startscherm toont een selectie van inhoud op basis van het persoonlijke kijkgedrag of op basis van actualiteitsgebonden onderwerpen. 

De nieuwe verkenningsfunctie “Ontdek” doorzoekt de hele TV-gids van de afgelopen 7 dagen op basis van een dubbele genreselectie zoals ‘film/eng’ of ‘sport/fietsen’ of ‘kinderen/muziek’,…

Dus naast zoeken op trefwoord is het een zoekfunctie op basis van genrefiltering.

 

februari 2022

APK 4.91.2

De eerste 20 000 klanten krijgen deze week deze lang gevraagde update

 

-Je hebt vanaf nu de mogelijkheid om de Tv-gids lay-out op de V7 TV Box zelf te kiezen
-Naast de bestaande verticale lay-out zal je nu ook de mogelijkheid hebben om te kiezen voor een horizontale lay-out
-Deze horizontale lay-out geeft een overzicht van de verschillende programma’s op alle zenders terwijl de verticale lay-out inzoomt op de programma’s van één specifieke zender
-De Tv-gids lay-out kan gewijzigd worden via de Instellingen
-Een nieuwe instelling “Tv-gids lay-out” werd gecreëerd
-Je kan hier kiezen tussen “Tv-gids – Horizontale lay-out” en “Tv-gids – Verticale lay-out” 
-De verticale lay-out verdwijnt niet
Via menu - instellingen (tandwieltje) - TV-gids lay-out kan je de instellingen veranderen
 

Overzicht van mogelijke oorzaken van foutmeldingen.

Deze lijst is wel maar een indicatie. Er kunnen ook bijkomende andere oorzaken zijn waar verder onderzoek door ons nodig is. 

April 2023

 

MW 5.5.5.2 - TV app version 5.120.3

 

Deze versie bevat voornamelijk enkele verbeteringen op het gebied van stabiliteit en prestaties.  Het betekent niet dat het probleem zich nooit meer zal voordoen, maar het zou veel minder moeten voorkomen. 

 

Volgende zaken werden opgelost : 

  • Geen reactie op afstandsbediening 
  • Lange zaptijd (>1 sec) 
  • Onverwacht herstarten terwijl je de TV-box gebruikt.
  • Onverwacht herstarten van de Pickx TV app
  • Onverwacht opstarten van de TV-box
  • Zwart scherm bij Live TV
  • Lay- out van Studio 100 swimlane is aangepast
  • Android serienummer wordt nu juist weergegeven bij Instellingen - Instellingen toestel - Apparaatvoorkeuren - Over - Status - Serienummer

 

De update zal (als alles goed loopt) gebeuren door Google tussen 4 en 12 april. 

 

Mei 2023

MW 5.5.6.1 - TV APP 5.120.4

 

Deze versie bevat een fix voor 

  • Te trage/snelle audio/video bij TV Replay
  • Terug naar live uitzending springen terwijl je iets in TV Replay bekijkt

Hij bevat ook verbeteringen voor

  • Lipsync issues bij live TV
  • Algemene vertragingen in de Pickx App en Netflix

 

Jan 2024

 

MW 5.7.3 

Fouten die niet meer of minder vaak zullen voorkomen : 

  • P004 
  • P135 
  • Lipsync issues, algemene traagheid (lange zaptijd, Netflix swimlane laad traag) en herstarten van de app
  • Fix voor uitzonderlijk lange start-uptijd > 20 sec
  • Automatisch herstarten van de decoder
    • Herstart getriggerd door geheugenproblemen
    • FATAL EXCEPTION: Technicolor resource manager

Enkele nieuwe functies : 

  • Eco mode
    • Activatie van de "eco mode" - De decoder gaat na 20 minuten in actieve stand-by in de netwerk-stand-by
    • Uitschakelen van de "eco mode" - De decoder zal niet langer in netwerkstand-by gaan en alleen de actieve stand-by gebruiken
  • Disney plus swimlane

 

Heb je problemen met het updaten?
Het probleem is niet gekoppeld aan de nieuwe firmware 5.7.3, maar doet zich voor bij bepaalde gebruikers met een “Switch” of “private router” (TP Link, LinkSys, Tenda, etc.) met hun eigen DHCP-configuraties.
 

Oplossingen:
​​​​​
Koppel de tvbox los van de privérouter
Sluit hem rechtstreeks aan op de internetbox
Start de tvBox en stop hem nadat deze is gestart
Plaats de tvBox achter de privérouter

 

Heeft u een geluidsprobleem met de nieuwe 5.7.3-update?

Ga naar Instellingen > Apparaatinstellingen > Apparaatvoorkeuren > Beeldscherm en geluid > Geavanceerde audio-instellingen > stel dit in op "geen: gebruik nooit surround sound"

Deze bug wordt momenteel onderzocht. Wij houden u op de hoogte van de ontwikkelingen rondom dit onderwerp.

 

Ondervindt u een geluidsprobleem met bepaalde typen Bluetooth-headsets tijdens de nieuwe 5.7.3-update?

Dit probleem is bekend en wordt onderzocht​​​​​​​

 

Feb 2024

 

update naar APK 5.140.1

 

Volgende veranderingen zullen zichtbaar zijn : 

 

  1. We verplaatsten de Zoek & ontdekpagina onder het Zoekicoon
  2. Als je een opgenomen programma wil bekijken en je start dit op vanuit de TV-gids zal dit afgespeeld worden als TV Replay. Als je dit start vanuit ‘Mijn video’s’ wordt de opname gestart. 

 


890 reacties

mss toch eens de bbox resetten, je weet maar nooit.
Het kan ook mss nodig zijn dat ze je fiberlijn resetten maar dat zullen de prox forummedewerkers wel weten of dit eventueel vandoen is.

Reputatie 4
Badge +2

@Martin  is in orde nu. met dat je over fiberlijn resetten begon. ik heb mijn fibermodem eens zonder stroom gezet . is ok nu .:thumbsup:

Vandaag eens power reset gedaan, omdat we geen programma's konden oproepen. Er komt steeds de melding "dit programma kan momenteel helaas niet worden afgespeeld" . Ook na de power reset blijft deze melding terug komen. Moet ik dan weer een volledige reset doen??? We beginnen de storingen wel een beetje vervelend  te vinden. Ik toch gehoopt dat dit iets stabieler zou werken.

Wanneer worden er terug updates voorzien? en wat gaan de verbeteringen zijn?  

Er is een mogelijkheid om een v6 an te vragen? 

 

Mvg

 

Fred

de bbox eens herstarten of resetten kan soms ook helpen, er zijn er inderdaad die al hun v7 maten omruilen hebben door een V6, maar de proximus forummedewerkers kunnen je daar verder info over geven.

Reputatie 4
Badge +2

zijn er met die v6 ook geen problemen ?

Naar het schijnt toch minder.

Net nog een factory reset gedaan. Weer zonder succes. Ik kan geen uitzendingen herbekijken zoals het nieuws.  Toch lastig zo.

 

van bbox en decoder

Enkel van de decoder.

ik zou de bbox ook eens proberen te resetten of anders eerst rebooten (effen 5 seconden zonder spanning zetten en als dit niks oplost dan resetten 20 seconden het resetknopje achteraan ingedrukt te houden.

Reputatie 1

Had gisteren (maandag) avond ook het probleem van herstart niet mogelijk.
Vandaag (dinsdag) lijkt het terug te werken zonder enige vorm van interventie langs mijn kant. 

Ondertussen nog steeds geen verbetering hier. Bbox is ondertussen helemaal gereset. Decoder is reeds een aantal keer terug naar fabrieksinstellingen gezet. Ook heb ik vandaag telefonisch contact gehad met een Proximus medewerker. Zeer vriendelijke medewerker die wou meedenken naar een oplossing, maar zelfs na het inschakelen van hogere lijnshulp, niks verder geraakt. Volgens hen zou zelfs een nieuw toestel geen optie zijn om het probleem op te lossen. 

Zeer vervelende situatie dus! Ofwel moet ik dus de v7 terug wegdoen (wel raar dat Proximus dit zelf aanraadt) ofwel wachten en hopen dat er ooit eens een patch komt die deze p131 melding oplost waardoor ik kan 'terugkijken'. Ik sta (hopelijk voorlopig) met m'n rug tegen de muur! 

Om heel eerlijk te zijn snap ik niet dat deze decoder zelfs in productie is geraakt. is deze uberhaupt getest? Er zijn zoveel problemen mee…

 

Ik lijst er enkele op:

  • Speel een tijdje muziek af via de Spotify-app op het android gedeelte en druk dan op de “home”-knop om terug TV te zien => Fout bij het afspelen van het kanaal en moet je de decoder resetten vooraleer je terug gewoon TV kan kijken.
  • Pauzeer een TV show, hervat het afspelen en spoel 1 keer door => Hij blijft gewoon periodiek 15 seconden vooruit springen (Geldt hetzelfde voor terugspoelen)
  • Kijk wat Netflix, klik op “home”-knop, gebruik VTM GO om te casten naar je TV => Hij blijft gewoon laden omdat hij volgens mij gewoon geen internet vind… Reset de decoder en het is opgelost

 

Opmerking: hij is ook gewoon aangesloten via een UTP kabel met de BBOX

Reputatie 7
Badge +4

@Verbaef @M@arten Heb je dit enkel voor op je V7, of ook op je andere decoder(s) ? Hoe is je decoder verbonden met je B-box ? Is de B-box (en evt wifi-toestel) ook al eens mee herstart ? 

@dkmpbrt Het kunnen zaken zijn die met de V7 te maken hebben en die steeds verbeterd worden, maar het kan ook aan je verbinding liggen, ook al zie ik geen probleem via de meting die ik deed. Kan je eventueel eens testen op een andere lan-poort (gele aansluiting) van je modem of met een andere kabel ? Ipv enkel je decoder te herstarten, kan je ook eens zowel je B-box als je decoder herstarten. De decoder zet je dan best pas terug op als je b-Box volledig herstart is. 

@HadewychT : wij hebben enkel de v7. De decoder is bekabeld verbonden met de b-box. Alle toestellen zijn reeds helemaal gereset en terug naar fabrieksinstellingen gezet. De decoder al enkele keren zelfs. 

Voor de bewuste update ging alles perfect. Het is pas na een update van Proximus dat het herbekijken onmogelijk werd. (Fout p131)

@HadewychT : Hier nog steeds hetzelfde probleem. En ook zoals Maarten aangeeft, decoder en modem al verschillende keren herstart, zonder resultaat toch op lange termijn.Na de reset van de V7 decoder lijkt alles wel te werken, maar de volgende dag werkt het weer niet goed meer.

Een programma pauzeren en dan terug op play duwen lukt maar het beeld hapert en is niet naar te kijken.

mvg

Fred

Ik ben onlangs klant geworden bij Proximus.

 

Alles werkte perfect bij de installatie, tot we aan de V7 box kwamen.

Ik kan alle functies gebruiken tot de Bewuste update moest gebeuren.

Na de Update is het niet meer mogelijk live Tv te kijken of de tv gids te raadplegen

(Online functies werken wel raar genoeg, videotheek, youtube, etc,..)

 

De Technieker heeft alles geprobeerd wat in zijn macht lag, zelf met een directe telefoon met de technische dienst, maar helaas.

Conclusie: Update = miserie .

 

Ze zijden zelf tegen mij, dat moesten ze bevoordeeld bij de buren gaan dat het daar wel zou werken.

Een Tombola dus.

 

Ook geen nut van de update niet te doen want deze gebeurt automatisch s’nachts.

 

Ik heb in de tussentijd een V5 box gekregen, maar ik hoop uiteraard een V7 ooit te kunnen gebruiken.

 

Met de v5-Compact zou je inderdaad geen problemen mogen ondervinden, ik heb ook een V5-C en dit is tot nu toe de stabielste decoder die ik al gehad heb en ik wacht ook af tot de perikelen met de v7 wat opgelost geraken om de overtap te doen.

@Verbaef @M@arten Heb je dit enkel voor op je V7, of ook op je andere decoder(s) ? Hoe is je decoder verbonden met je B-box ? Is de B-box (en evt wifi-toestel) ook al eens mee herstart ? 

@dkmpbrt Het kunnen zaken zijn die met de V7 te maken hebben en die steeds verbeterd worden, maar het kan ook aan je verbinding liggen, ook al zie ik geen probleem via de meting die ik deed. Kan je eventueel eens testen op een andere lan-poort (gele aansluiting) van je modem of met een andere kabel ? Ipv enkel je decoder te herstarten, kan je ook eens zowel je B-box als je decoder herstarten. De decoder zet je dan best pas terug op als je b-Box volledig herstart is. 

Het zou raar zijn dat dit aan de verbinding zou liggen aangezien het enkel in die specifieke gevallen voorkomt…

 

Hoe kan de decoder een goede verbinding hebben tijdens het afspelen van spotify en ineens slechte verbinding als je overschakelt naar TV? Lijkt me raar...

Ik was zelf vergeten zeggen dat de technieker 3 verschillende V7 boxen uit zijn wagen gaan halen is, en alle 3 werken ze niet.

 

Aan de verbinding kon het niet liggen,

De Technieker heeft een kabel van 15 meter gaan halen en de V7 decoder rechtstreeks met de modem verbonden.

Dus stabieler kan de verbinding niet zijn

 

Ze zijden tegen mijn technieker aan de telefoon. (van het hoofdbureau)

(Ik denk zelf met de handen in het haar)

We zitten met ongeveer een 500 gevallen waar het totaal niet lukt. 

 

Bij deze personen waarbij het niet wilt werken ,

We zullen geduld moeten uitoefenen en wachten op de V8 :sweat_smile:

 

Uiteindelijk voor mij geen gigantisch probleem, maar ik zou graag gebruik maken van shadow gaming app via de V7 decoder, is nu niet mogelijk, tenzij ik uiteraard zelf een android tv box aankoop.

Ik weet niet of dit een gekende bug is en/of er al dan niet een oplossing voor is. Maar hier komt ie:

 

Bij het bekijken van opnames die nog live bezig zijn merk ik op dat er storingen/haperingen/terugsprongen gebeuren. In andere afleveringen van dezelfde show die reeds 'volledig' opgenomen zijn bestaat dit probleem niet. 

De nieuwe updates waarvan HadewychT sprak, zijn intussen blijkbaar uitgerold bij een aantal testpersonen. Dus nog effe wachten op de volledige uitrol.

Update zou zijn:

App versie:

4.64.4

Middleware 

PXM-SW-3.64.1

 

 

 

 

Hier inderdaad sinds deze nacht nieuwe software(3.64.1) / app versie(4.64.4). Android 9 - beveiligingspatch 5 oktober 2020. Zenders hernummeren/info opnames/support bij tabblad instellingen is mij het eerste opgevallen.

Mvg

Artie 

Badge +4

Gisterenavond stond de update klaar om te installeren, nu even bekijken wat beter is.

Reputatie 4
Badge +2

Waneer zou de uitrol voor het grote publiek zijn? 

Reageer