Beantwoord

V7 decorder bij Flex abonnement


Reputatie 1

Hey iedereen!

Ik had vorige week het persbericht gelezen dat er bij het afsluiten van het nieuwe flex abonnement een v7 decorder zou worden mee geleverd. Ik zit nu te kijken op de Proximus pagina waar je zelf het abonnement kunt samenstellen maar ik vind nergens terug dat dit zo zou zijn. Daarom vroeg ik mij af of er dus effectief een v7 decorder zal worden geleverd na de bestelling?

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Martin 1 July 2020, 11:54

Bekijk origineel

200 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@marc Colaers  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaand topic hierover. De Android TV decoder V7 wordt nu standaard aangeboden aan nieuwe Flex pack klanten.

Opgelet: de lijnsnelheid van het vast internet moet hoger zijn dan 30MB/sec. Is dit niet het geval dan zal nog steeds een V5c worden aangeboden.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@marc Colaers Normaal gezien wel. Ik jou order zie ik alvast de V7  staan.  De technicus zal deze bijhebben . Groetjes Luc

Ik ben sinds vorig jaar overgeschakeld naar flex en zie nu dat de V7 standaard inbegrepen is in deze formule. Ik had graag willen weten of deze wissel (upgrade) ook voorzien is voor reeds bestaande klanten? 

 

FYI: Het heeft niks te maken met nieuwe klanten maar met het flex pack, maar morgen zullen de prox forummedewerkers je wel verder helpen als ze hier de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

@Nispi  Je kan ook de V7 decoder ontvangen, je voldoet aan alle voorwaarden. Mag ik ze beide omruilen? Groetjes, Antonella

Beste Antonella,

 

Eerst en vooral bedankt voor je reactie

Ja die mogen beiden omgewisseld worden.

Op welke manier zal deze wissel verlopen?

Met vriendelijke groeten ,

Reputatie 7
Badge +3

@Nispi Ik heb de omruiling van beide decoders aangevraagd. Je krijgt vandaag een bevestiging per e-mail waarbij je in bijlage de instructies en het label vindt om de oude decoders gratis retour te sturen via Bpost. De nieuwe V7 decoders worden aan huis geleverd op 16/02. Groetjes, Antonella

Ik heb twee Flex packs met oude decoders, bij één van de twee niet opgeloste lipsync problemen, dus als dat met de V7 opgelost zou zijn, zou het fantastisch zijn als ik in aanmerking zou komen.

Reputatie 7
Badge +3

@LuSe 

Een V7 decoder vraagt een min. 30Mb lijn : wil je voor beide adressen de decoders omruilen ?

we kunnen proberen als je wil… laat maar weten

Groeten

Tina

@tina.b Dat mag voor beide! Snelheid op beide adressen is volgens mij snel genoeg.
Als dat opgestuurd wordt, wel graag naar het adres op postcode 3000.

 

PS Wanneer je inlogt op dit forum en kiest voor ‘Inloggen met MyProximus’ krijg je foutmelding over veiligheid van certificaat.

Beste

 

Ik heb een week geleden of minder mijn abonnement gewijzigd naar de Flex S (ik had eerst Internet  Comfort). Op de productpagina stond er dat je de nieuwe V7 android decoder zou krijgen en een jaar gratis Disney+.

Ik heb over beiden nog niks gehoord en ik heb ook geen mails gekregen met enige info. Zou iemand mij kunnen helpen?

 

Met vriendelijke groet

Morgen als hier iemand van het proximus forummedewerkers terug langskomt, zullen ze je hierbij verder info geven.

PS: → v7-stand-van-zaken

Reputatie 7
Badge +3

@LuSe Ik zie dat de levering voorzien is door Bpost op 6/3/21.Indien niemand aanwezig kan u deze in het postkantoor gaan afhalen.Zij laten hiervoor een kaartje achter in de brievenbus.Groetjes,Joel.

Morgen als hier iemand van het proximus forummedewerkers terug langskomt, zullen ze je hierbij verder info geven.

PS: → v7-stand-van-zaken

Dat is goed! Bedankt voor het antwoord Martin

Reputatie 7
Badge +3

@Abdeslam205  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover.
Gisteren werd de omruiling van je decoder ingeleid. Deze wordt begin volgende week geleverd.
De webpromo van het jaar gratis Disney+ is geldig voor elke nieuwe internetabonnee die voor Flex kiest. Jij had al een bestaand internet abonnement, waardoor deze promo helaas niet zal worden toegepast.
Groetjes,
Antonella

Beste

Ik ben overgestapt van een oude pack naar het flex pack. Daar hoort een V7 decoder bij. 

Wordt deze gewoon standaard opgestuurd of moet ik nog iets doen? Dit is mij niet echt duidelijk.

 

Bedankt.

het is voldoende dat je die hier aanvraagt en de proximus forumedewerkers kunnen dit verder dan met je regelen als ze hier de draad opnemen, als dit niet meer vanavond is zal het pas voor maandag zijn aangezien zij hier in het weekend niet langskomen anders kun je in het weekend ook hiervoor bellen naar helpdesk 

Nog niet geholpen? Bel ons:

Vanuit België:

0800 22 800

Vanuit het buitenland:

+32 475 15 60 00

Openingsuren:

Op weekdagen van 8 tot 22u. Op zaterdag, zondag en feestdagen van 9 tot 22u.

Verloren of gestolen gsm: we blokkeren je kaart onmiddellijk, 24/7

Reputatie 7
Badge +3

@brechth  Dag Brecht. Woensdag mag je deze verwachten met Bpost. Groetjes Luc

Reputatie 3
Badge

Hey iedereen!

Ik had vorige week het persbericht gelezen dat er bij het afsluiten van het nieuwe flex abonnement een v7 decorder zou worden mee geleverd. Ik zit nu te kijken op de Proximus pagina waar je zelf het abonnement kunt samenstellen maar ik vind nergens terug dat dit zo zou zijn. Daarom vroeg ik mij af of er dus effectief een v7 decorder zal worden geleverd na de bestelling?

 

Alvast bedankt!


Ok, bedankt! Hoe zit het eigenlijk met de beeldkwaliteit van de decorder? Heb wel eens klachten gelezen dat de beeldkwaliteit niet zo goed is als de Telenet TV box. Ik ben momenteel Telenet klant maar zou wel wel wat geld per maand kunnen uitsparen met het Flex abonnement.

Beeld kwaliteit is voor mij prima. De software daar en tegen van de v7 decoder heeft nogal wat rariteiten. (geen zenderhernummering, niet goed zien of je aflevering al bekeken hebt, opnemen van alles en niet van seizoenen, geen deftige tv gids...)
Zeker als je van Telenet komt, zoals ik. Maar er zou beterschap onderweg zijn. 

Inderdaad daarom dat ik hier enkel lees van niet TN afkomstig klanten dat ze er kunnen mee leven :relaxed:

Maar ik wacht toch zelf ook af tot de meeste mankementjes opgelost zijn om over te schakelen van V5C naar V7, wie weet is de V8 dan al gecommercialiseerd! 

Reputatie 7
Badge +2

Ik wil ook graag overwegen om naar een Flex pack over te stappen omdat ik zo 50 EUR per maand zou kunnen besparen. Ik zie er echter tegen op om met de V7 decoder opgezadeld te zitten. Is die decoder wijziging verplicht of mag ik mijn V5 voorlopig behouden bij een switch. Ik kijk enkel live TV met de decoder, de rest is via een HDMI naar mijn laptop. Daar heb ik dan zelf een pagina gemaakt met knoppen naar mijn streaming websites. Zeer gebruiksvriendelijk.

Dat is geen verplichting om een V7 decoder te nemen, trouwens er zijn er die met een flex pack ook al hun v7 omgeruild hebben voor een V5compact.

Reputatie 7
Badge +1

Ik wil ook graag overwegen om naar een Flex pack over te stappen omdat ik zo 50 EUR per maand zou kunnen besparen. Ik zie er echter tegen op om met de V7 decoder opgezadeld te zitten. Is die decoder wijziging verplicht of mag ik mijn V5 voorlopig behouden bij een switch. Ik kijk enkel live TV met de decoder, de rest is via een HDMI naar mijn laptop. Daar heb ik dan zelf een pagina gemaakt met knoppen naar mijn streaming websites. Zeer gebruiksvriendelijk.

Ben dit ook aan het overwegen maar dan zonder de V7 decoders, zijn nog teveel problemen mee. Heb nu ook de V5 en ben er content over. Zal de vraag stellen of dit mogelijk is. Hoor het dan wel.

Reputatie 7
Badge +3

@Antoon1 Zoals @Martin aanhaalde is het geen verplichting om een V7 decoder te nemen bij omschakeling naar Flex.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Zoals @Martin aanhaalde is het geen verplichting om een V7 decoder te nemen bij omschakeling naar Flex.Groetjes,Joel

@Joel M . Klopt ben gisteren overgestapt naar Flex met behoud V5 decoders. Dit met de zeer goede medewerking van een Proximus medewerker 😉👍waarvoor mijn dank. Hoop dat de overschakeling goed gaat dan ben ik een heel tevreden PX klant. Groetjes, Antoon

Reageer