Beantwoord

V7 decorder bij Flex abonnement


Reputatie 1

Hey iedereen!

Ik had vorige week het persbericht gelezen dat er bij het afsluiten van het nieuwe flex abonnement een v7 decorder zou worden mee geleverd. Ik zit nu te kijken op de Proximus pagina waar je zelf het abonnement kunt samenstellen maar ik vind nergens terug dat dit zo zou zijn. Daarom vroeg ik mij af of er dus effectief een v7 decorder zal worden geleverd na de bestelling?

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Martin 1 July 2020, 11:54

Bekijk origineel

200 reacties

@Gunter Gheysens inderdaad, wie weet een V7 decoder voor je nieuwjaar :wink:  
Maar er zijn toch nog enkele zaken die moeten verbeterd/aangepast worden aan de v7 lees daarom ook dit eens → V7 Stand van zaken | Proximus Forum

Reputatie 4
Badge +1

Beste,

 

Ik raad je een V5C aan , die kunnen ze u niet weigeren …

Heb ook een V7 gehad, niets dan misserie gehad, terug over gegaan naar V5C …

Alles werkt perfect nu ...

 

 

@Danny64  Heb je per toeval de afmetingen van die V5C?

 

Dit nog gevonden op de site: 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_deac_reacv4/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/andere-oplossingen/je-krijgt-een-nieuwe-decoder.html

 

En ja… ik zit met zo’n oude bak…..

Reputatie 4
Badge +1

Beste .

Ongeveer hetzelfde als de V7..., klein en compact...

Het al dan niet tevreden zijn over de v7 is toch relatief zelf zijn er hier die een tweede v7 decoder aangevraagd  hebben en het is altijd het zelfde verhaal het is niet omdat er meerdere zijn die problemen hebben dat daarom iedereen miserie heeft.
Dat is trouwens met andere decoders ook zie maar de meldingen op het forum, en als je echt teveel problemen zou hebben met een v7 decoder dan is het toch heel simpel ruil hem dan gratis om voor een v5 compact bvb.
Enfin ieder doet wat hij niet laten kan …..

@Martin Ja… maar dan moet je er eerst ene krijgen he….

 

@Gunter Gheysens de afmetingen zijn  
V5-compact HD decoder (B:140 H:40 D:120 mm)

V7 UHD Android decoder (B:155 H:30 D:155 mm) 

@Martin Ja… maar dan moet je er eerst ene krijgen he….

 

@Gunter Gheysens daarom dat je best het antwoord van iemand van het proximus forumteam zelf afwacht maandag.

 De V5 is een HD decoder
De V7 decoder is een UHD Android Decoder

Reputatie 7
Badge +3

@Gunter Gheysens Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaand topic hierover.

Indien je het huidig Pack Internet Comfort + TV + Tel wenst te behouden, kan je decoder omgeruild worden naar een V5 compact.

Om in aanmerking te komen voor een Android TV decoder V7, zal je inderdaad moeten opteren voor een omschakeling naar Flex. De lijnsnelheid is alvast in orde. Omdat het EPP Affinity programma zou wegvallen wegens niet compatibel met Flex, betekent dit een meerprijs van € 7,54/maand gebaseerd op jouw huidige producten en opties. De Mobile Internet-laptop/tablet simkaart zou dan ook niet meer inbegrepen zijn. Wel zou de meerkost van het verbruik op de vaste lijn (gebaseerd op jouw huidig verbruik) wegvallen.

Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD  U maakt geen correcte vergelijking. Onlangs is hier nog een verkoper van jullie geweest (nadat ik 3x via jullie call center werd gecontacteerd) om mij een voorstel rond flex te bespreken.

Uw vertegenwoordiger gaf me zelf de raad om niet over te schakelen naar een flex.

Ik heb nogmaals hetzelfde “programma” geselecteerd als ik vandaag de dag heb.  Het zou me 93,5EUR kosten, terwijl ik vandaag “maar” 70EUR betaal.  Da’s dus 30% meer!!! 

Het is dus onjuist om aan te geven dat het een “nul operatie” zou zijn en enkel het affinity programma van 7EUR zou verliezen. 

Als u een vergelijk maakt, zou ik wel ze fair voorstellen. 

Ik zie niet in waarom ik 30EUR per maand meer zou gaan betalen om hetzelfde te krijgen. 

Reputatie 7
Badge +3

@Gunter Gheysens  Zoals je ook kan raadplegen op onze website kost Flex (vaste telefonie + internet + tv) €70,99/maand. TV Replay+ blijft €5/maand. Totaal is €75,99/maand. Nu betaal je €68,45/maand.  €75,99 - €68,45 = €7,54.

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD En mijn GSM kaart voor mijn tablet?

 

Reputatie 7
Badge +3

@Gunter Gheysens Dat is geen verplicht onderdeel van het Flex pack. Dus indien je deze niet meer gebruikt, kan deze worden opgezegd. Indien je deze wel wenst te behouden dan zijn er abonnementen voor mobiel internet of kan je opteren voor een pay&surf herlaadformule.

Mobiel internet – Laptop en tablet | Proximus

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD  Kan ook als alternatief maar is niet gratis he… kortom… om hetzelfde te hebben als nu zal ik meer gaan betalen… en meer dan 7,5EUR/maand Waarom is dit zo moeilijk toe te geven bij Proximus?

Ik had gehoopt dat, als lange en trouwe klant, Proximus zou tegemoetkomen aan mijn vraag, maar uit deze heen-en-weer conversaties heb ik reeds begrepen dat dit helaas niet zo zal zijn.

Ik wens niet meer te betalen en dus mijn huidige configuratie/pakket te behouden. Wat moet ik doen om de 5 compact te bekomen?  Kan u mij dit toesturen ?

Reputatie 7
Badge +3

@Gunter Gheysens De omruiling naar de V5 compact werd ingevoerd. Deze wordt deze week nog geleverd. Je krijgt vandaag nog een e-mail ter bevestiging. Groetjes, Antonella

@AntonellaD Bedankt

 

Ik heb eergisteren (04/01) contact gehad met een technische proximus medewerker over het omruilen van mijn V5 decoder voor een V7. Die persoon zei me dat het geen probleem was en ging het doorgeven aan een collega van een andere dienst die me de dag zelf ging terugbellen. Ik werd niet teruggebeld en heb er verder niets meer van gehoord. 

Is er hier een proximus medewerker die de status van de omruiling kan nakijken?

Alvast bedankt!

 

Reputatie 7
Badge +3

@chrpmm

goed nieuws; toestel is verstuurd en verwachte levering op dit moment is 8-1 home delivery…

Bevestigingsmail is verzonden en label voor retour V5 zit erbij (check je spam als je de mail niet ziet)

groetjes,

Tina

@tina.b tnx :thumbsup:

t@hanshosten  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover.
Om in aanmerking te komen voor de Android TV decoder V7, moet je pack Internet comfort + TV (60,00 €/maand) aangepast worden naar Flex S (59,99 €/maand). Indien dit ok is voor jou doe ik de aanpassing van het pack en de omruiling van de decoder in 1 keer. Laat je iets weten?

Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

Groetjes,
Antonella

Beste

 

Dat is ok voor mij.

 

Mvg,

Hans

 

Wordt morgen verder behandeld als prox forummedewerkers terug langskomen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @hanshosten we volgen dit verder op onder dossier 47215923! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@hanshosten  De wijziging van het pack en omruiling van de decoder zijn ingeleid. De V7 wordt deze week nog geleverd. De V5 mag je retourneren door gebruik te maken van het Bpost label dat je in bijlage van de bevestigingsmail terugvindt. Groetjes, Antonella

 Ik wil graag weten of je als nieuwe flex klant nu automatisch een V7 decoder krijgt

Reageer