Beantwoord

V7 decorder bij Flex abonnement


Reputatie 1

Hey iedereen!

Ik had vorige week het persbericht gelezen dat er bij het afsluiten van het nieuwe flex abonnement een v7 decorder zou worden mee geleverd. Ik zit nu te kijken op de Proximus pagina waar je zelf het abonnement kunt samenstellen maar ik vind nergens terug dat dit zo zou zijn. Daarom vroeg ik mij af of er dus effectief een v7 decorder zal worden geleverd na de bestelling?

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Martin 1 July 2020, 11:54

Bekijk origineel

200 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Patrick G ik maak dossier 47005644 voor opvolging, we houden je op de hoogte! Groetjes, Heidi

  • omruilen decoder is altijd al kosteloos geweest
  • voor een V7 dit wordt door de prox forummedewerkers onderzocht als de voorwaarden voldaan worden (wat in het vorige bericht reeds gebeurd is).
  • De juiste manier is nu gewoon afwachten tot een Prox forummedewerker je aanvraag hier straks doorneemt om dan het nodige te kunnen doen voor de omruil.(wat ook al in het vorige bericht reeds gebeurd is).
Reputatie 2
Badge

@Joel M Bij de ‘details van de aanvraag’ (7 december) van mijn uiteindelijk geleverde V7 decoder zat geen retourbiljet voor de oude decoder. Het zit ook niet apart in mijn spam. Bij de vorige mislukte poging (‘17/11’) zat wel een retourbiljet. Mag ik dat gebruiken of bezorgt u me nog een nieuw retourbiljet?

 

@Joel M  of iemand anders van proximus. Kan u me zeggen of ik dat ‘oude’ retourlabel mag gebruiken? En indien niet,  kunnenjullie er me een nieuw retourlabel bezorgen? Alvast bedankt. 
D.

Reputatie 7
Badge +3

@ddeconin u mag inderdaad het 'oude' retourlabel gebruiken! Groetjes, Heidi

Hallo

Al verschillende malen geprobeerd via chat iemand te pakken te krijgen voor het omruilen naar v7 decoder , telkens na het antwoord ga naar kanaal 58 , geen gehoor meer , ik wil geen extra opties, ik wil gewoon een medewerker die mij even helpt , en bellen heeft blijkbaar geen zin , duurt lang voor je iemand aan de lijn hebt , dus hoop hier een snellere manier te vinden 😉

FYI; De medewerkers zullen u inderdaad straks als ze hier de draad opnemen je wel verder helpen 

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 
(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen straks.

Reputatie 7
Badge +3

@Patrick G    Dag Patrick, order zit in het systeem. Decoder staat nu met levering op 18/12/2020 door Bpost. Groetjes Luc

ps;  label om oud toestel terug te sturen is gemaild ( pas op kan in de spam-box terecht komen)

Reputatie 7
Badge +3

@Aramat198p  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover.

De omruiling van je decoders naar de V7 werd ingevoerd. De levering gebeurt begin volgende week aan huis via Bpost. Je krijgt hierover vandaag nog een e-mail ter bevestiging. In bijlage zal je het retourlabel terugvinden om de oude decoders in te leveren.

Groetjes,
Antonella

Ik wilde graag een tweede decoder aanschaffen. Nu vroeg ik of het mogelijk was om een v7 te ontvangen en mijn oude v5 die ik nu al heb ook te vervangen door een v7. Ik heb 2 maal gebeld en kreeg beide keren een ander antwoord. Is het dan via deze weg mogelijk?

Beste

 

Graag zou ik mijn oude decoder omruilen voor een nieuwe decoder met Android TV, kan dit?

Met vriendelijke groeten,

Hans Hosten

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb er zelf geen, maar als ik op het forum lees welke moeilijkheden de mensen tegenkomen met de nieuwe decoder zou ik toch nog even wachten tot de kinderziekten genezen zijn.

Beste

 

Graag zou ik mijn oude decoder omruilen voor een nieuwe decoder met Android TV, kan dit?

Met vriendelijke groeten,

Hans Hosten

dit kunnen de Proximus medewerkers maandag altijd natrekken of je daar recht op hebt en dit verder regelen voor u .
→ V7 Stand van zaken

Reputatie 7
Badge +5

@hanshosten Kan je je gegevens even toevoegen aan je profiel? Dan kijken we het eens na.

Reputatie 7
Badge +3

@Frank Arnalsteen  Ik heb het order ingeleid voor de omruiling van V5 naar V7 en toevoeging van een 2de V7. Je krijgt vandaag nog een bevestigingsmail waarin je ook het label zal vinden om de V5 retour te sturen. Groetjes, Antonella

Beste we gingen recent in op het eindejaars aanbod om de 4K smart tv bij een flex pack te komen. Vandaag werd de installatie uitgevoerd maar we kregen een V5 mini decoder welke geen android heeft en geen 4K ondersteuning. We rekende hier echter wel op. We willen natuurlijk optimaal genieten van beeldkwaliteit en android door apps te installeren en te casten maar dit gaat dus niet nu. De technieker keek alles na en bevestigde dat we normaal een V7 zonder probleem zouden moeten kunnen krijgen mits omruil. Kan dit geregeld worden @proximus ?

Nog iemand dit meegemaakt?

 

Kijk uit 'aar een reactie.

Mvg Jolien M

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FYI: De prox medewerkers zullen wel het nodige doen om je v5-C om te ruilen met een V7 als je daar recht op hebt, dus gewoon afwachten tot ze hier de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

@JolienM89 

beste Jolien,

ik kijk het na

momenteel is je bestelling nog niet doorgestroomd en kan ik nog geen aanpassing doen

Ik volg het op.

groeten

Tina

Hallo @tina.b ,

 

Hartelijk dank. Idd ik zit er heel kort op maar was eigenlijk echt beetje geschrokken dat het niet zo lief zoals we gehoopt hadden. We hebben het flex pack met Netflix maar aan telefoon enkele weken geleden heb ik al aangegeven dat we dit abonnement Netflix waarschijnlijk gaan stop zetten en een abo op streamz gaan overwegen. Uiteraard kijken we graag ook naar een 4k kwaliteit dus ja.. hopelijk kan er iets voor ons geregeld worden. We gaan ervan uit dat het goed komt. We horen het wel. Mvg Jolien

Beste

 

Ik heb mijn profiel aangevuld.

 

Mvg,

Hans

Reputatie 7
Badge +3

@JolienM89 

goedemorgen

er is een order ingeleid om de decoders te switchen. (vermoedelijke levering 2-1, maar bpost heeft tegenw soms vertraging)

Via mail wordt bevestiging verzonden (kijk in je spam ook als je hem niet vindt?)

Er zit een label bij om na ontvangst V7 de V5 terug te sturen.

groeten

Tina

@tina.b 

Goedemorgen,

Amai wat een super snelle reactie.

We danken jullie van harte voor deze order.

Als de V7 binnen is laat ik mijn vriend deze installeren.

Hartelijk dank en prettige dag verder!

 

groeten

 

Jolien

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@hanshosten  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover.
Om in aanmerking te komen voor de Android TV decoder V7, moet je pack Internet comfort + TV (60,00 €/maand) aangepast worden naar Flex S (59,99 €/maand). Indien dit ok is voor jou doe ik de aanpassing van het pack en de omruiling van de decoder in 1 keer. Laat je iets weten?

Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

Groetjes,
Antonella

Ik ben al sinds 1993 klant bij Proximus… nooit andere telecomoperator opgezocht… je kan dus zeggen dat ik een ‘trouwe’ klant ben.

Was een van de eerste om mijn oude kabelabonnement op te zeggen en over te stappen naar Belgacom TV. Ik zit dus nog met een hele oude decorder (zo eentje die af en toe vast loopt en een harde schijf heeft).

Nu heb ik me vorig jaar een nieuw hifi meubel aangeschaft en qua afmetingen gaat de decorder er niet meer in.

Gevolg dat ik nu telkens rechtop mijn zetel moet gaan staan om van kanaal te wijzigen. Echt handig.

Ik zag dat de V7 qua afmetingen geschikt was voor het nieuwe meubel maar toen ik de vraag vorig jaar stelde, was hij nog in test. Hij zou wellicht worden vrijgegeven in 2020… na vele telefoons, nog steeds in test. En toen ik vandaag probeerde, kon ik hem niet vervangen krijgen omdat ik geen flex pack heb. 

Echter kan men mij geen flex pack aanbieden voor hetzelfde bedrag dat ik vandaag heb… ik moet een gsm abonnement nemen terwijl ik dat via mijn werkgever heb bij andere provider… gevolg… moet dus minstens 15EUR meer gaan betalen….  echt schandalig!

Als dit de manier is waarop Proximus zijn trouwe klanten beloond… triestig!

Hopelijk komt na deze klacht het toch nog goed… wie weet.

 

Er zijn een paar voorwaarden die moeten voldaan worden om recht te hebben op een V7, zo moet je minimum lijnsnelheid die 30Mbps  zijn enz.. 
maar best dat je afwacht tot hier iemand van het Proximus forumteam je verder kan helpen, al zal dit daarom niet zeker vanavond nog zijn, in dit geval zal het pas maandag zijn , aangezien zij niet op feestdagen en weekends hier op het forum langskomen.

Ik hoop op een oplossing….

 

Reageer