v7 decoder complimenten

  • 16 July 2020
  • 3 reacties
  • 298 Bekeken

Complimenten aan het team van Proximus en 3SS de v7 werkt fantastisch een enorme verbetering tegenover de v4 

Enkele kleine dingetjes zoals dat je hem nog niet kan toevoegen aan je huis in de Google home app maar voor de rest magnefiek 

 

 

PS is het mogenlijk om mij toe te voegen aan het besloten forum 


3 reacties

Dat is al zeker goed nieuws (al vergelijk je hem nu wel met een ondertussen wel verouderde decoder v4) en wat denk jij over de TV gids

zie → https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/tv-gids-v7-decoder-onoverzichtelijk-50781?postid=657673#post657673 :

  

Ook wij vinden de nieuwe gids verschrikkelijk onoverzichtelijk! Als hier geen aanpassing komt zullen wij genoodzaakt zijn onze vorige decoder terug te installeren. Gewoonlijk maken wij een selectie om op te nemen over de verschillende Vlaamse kanalen heen wat met de V7 versie onbegonnen werk is. Spijtig want in onze woning draaien al veel toepassingen op het Google Home systeem en dergelijke Android decoder is natuurlijk erg compatibel en future proof!  cfr: hier

 

Ik weet niet of dit besloten forum nog veel zin heeft aangezien nu niet alleen testers de v7 decoder ontvangen.
Maar morgen kan iemand van het Proximus forum team hier omtrent je meer info over geven of verder helpen.

Complimenten aan het team van Proximus en 3SS de v7 werkt fantastisch een enorme verbetering tegenover de v4 

Enkele kleine dingetjes zoals dat je hem nog niet kan toevoegen aan je huis in de Google home app maar voor de rest magnefiek 

 

 

PS is het mogenlijk om mij toe te voegen aan het besloten forum 

Bwa anders een beekee ambetant Da ge nu alles tegelijk kunt zien 

Reageer