Vraag

v7 afstandsbediening connecteerd niet met tv

  • 11 June 2022
  • 3 reacties
  • 210 Bekeken

Sinds een week hebben wij de allernieuwste decoder met V7 afstandsbediening maar wat ik ook probeer ik krijg hem niet ingesteld dat ik er mijn lg smart tv mee kan aan en uitzetten. Heb de stappen al geprobeerd om hem universeel te maken via instellingen maar dat werkt niet. Knopje 1en 3 indrukken en dan wanneer tv knopje brand indrukken tot tv uitgaat werkt ook niet. Ik kan wachten tot ik blauw zie, mijn tv blijft spelen. Iemand die weet hoe ik die nieuwe afstandsbediening kan connecteren met mijn tv?


3 reacties

heb je de afstandsbediening eerst eens gereset → Je afstandsbediening resetten | Proximus

vooraleer die universeel te maken → Hoe kan je je afstandsbediening universeel maken? | Proximus

In de documentatie en de filmpjes ontbreekt volgens mij (tenzij ik er over keek) de laatste stap. Wanneer je via het instellingen menu je afstandsbediening kan selecteren, moet de koppelingsstap via bluetooth nog uitgevoerd te worden. Die laatste stap is op de afstandsbediening de knoppen home en ok samen ingedrukt te houden. Je krijgt dat een bevestiging van de koppeling en alles zou dan naar behoren moeten werken. Er wordt wel ergens even naar verwezen maar dus duidelijk niet op de goede plaats voor deze v7 toestanden.

Nadat je de afstandsbediening gereset hebt moet je deze nog opnieuw: 

staat beschreven in de installatiegids

Reageer