Vraag

V7

  • 30 January 2021
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Zopas schaften mijn ouders zich een V7-decoder aan voor het tweede tv-toestel in de slaapkamer, terwijl zij voor het toestel beneden reeds een tijdje een V5-compact hadden. Aangezien zij niet zo technisch aangelegd zijn, heb ik die V7 voor hen gisteren geïnstalleerd, en dat ging over het algemeen zonder enig noemenswaardig probleem.

Ik stelde echter vast dat de eerder via de V5 beneden verrichte opnames op de V7 boven niet terug te vinden waren. Bij mij thuis zijn alle opnames op mijn beide V5-decoders wel terug te vinden. Is het misschien omdat het bij mijn ouders twee verschillende types decoders zijn dat dat niet lukt ?

Of bestaat er toch nog een truukje om dat te kunnen ?

Nog een vraagje in verband met die V7 : In de google play store kon ik de app van VRT NU niet terug vinden. Is dat normaal ?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@P. Vanbraeckel Zoals @Martin al heeft vermeld vind je alle informatie over de V7 in de andere post. Heb je nog vragen voor ons?

Ik denk dat inderdaad het probleem met V7 decoder waar je de opnames van andere decoders niet kunt zien nog niet opgelost is, zoals long term opnames ook nog niet mogelijk is. 
hier worden enkele problemen besproken die nog moeten opgelost worden → V7 Stand van zaken | Proximus Forum

NB: Proximus medewerkers komen pas maandag terug langs.

Reageer