Vraag

V7

  • 17 August 2020
  • 21 reacties
  • 813 Bekeken

Beste,

Kan ik langs deze weg een aanvraag doen voor de decoder v7.

Beschik al geruime tijd over een 4k beamer en zou mijn installatie willen uitbreiden met de decoder

Kan je mij helpen.

Groetjes

Eric Smets

 


21 reacties

Reputatie 2
Badge

Ik wil ook overschakelen naar de V7 decoder. DeV6 die ik heb geeft niks dan problemen. Waar meld ik me aan?

Probeer ik ook te achterhalen

Dat zullen de Proximus medewerkers u mededelen als je recht hebt op een V7 decoder als ze hier langskomen ttz als ze hier de draad opnemen.

Als je reeds een V6 UHD decoder hebt veronderstel ik dat dit geen probleem gaat geven, maar dat laat ik volledig over aan de Proximus forummedewerkers ….

Oké wacht vol verwachting af 🖐️

Reputatie 2
Badge

Beste

Ben eveneens kandidaat  om mijn v6 om te ruilen  voor een v7 en dit om dezelfde reden  als de confraters hier boven

Het gaat met de v6 van kwaad  naar erger steeds  meer heropstarten  van de decoder  soms tot 2 a 3 maal per dag .

Groeten 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag allemaal, de V7 decoder wordt enkel automatisch aangeboden bij een Epic combo full en is niet met alle packs combineerbaar. Best informeer je via 0800 22 800 naar de mogelijkheden. Groetjes, Heidi

Reputatie 2
Badge

Beste 

Het is weer zover  nieuwe  klanten krijgen de nieuwste  apparatuur terwijl  de trouwe  klanten moeten  blijven  aanmodderen met verouderde  en slecht werkende decoders.

Bedankt  proximus 

Groeten 

 

Ik weet nu niet wat je juist bedoelt met slecht werkende decoders als bv bedoelt dat je met de v5 compact problemen hebt, dan vrees ik er voor (ben ik bijna 100% zeker) dat je met de nieuwste decoders zeker niet minder problemen zult hebben.

Ik kan dit bv afleiden uit reacties van klanten die tot nu toe reageren die een v6 of een V7 decoder hebben die dan er zelf bij vermelden als ik er mijn V5C op aansluit heb ik geen probleem!

Ik weet niet of je nog een V5 decoder hebt maar die worden ook stilletjes aan vervangen door de v5C 

Enfin ik geef je dit maar allemaal mee ter info, en van mijn part zou Proximus zeker soepeler mogen zijn in het uitdelen van V7 decoders wat er ook reeds op het forum ter sprake gekomen is dat dit stilletjes aan zou uitgebreid worden, maar blijkbaar is men nog niet zo ver of is het nu juist omdat ze nog te veel problemen verwachten en uiteindelijke nog meer ontevreden klanten zouden krijgen, voor mij blijft het ook maar gissen naar de echte reden of de verschillende redenen  ….

Reputatie 2
Badge

Ik weet nu niet wat je juist bedoelt met slecht werkende decoders als bv bedoelt dat je met de v5 compact problemen hebt, dan vrees ik er voor (ben ik bijna 100% zeker) dat je met de nieuwste decoders zeker niet minder problemen zult hebben.

Ik kan dit bv afleiden uit reacties van klanten die tot nu toe reageren die een v6 of een V7 decoder hebben die dan er zelf bij vermelden als ik er mijn V5C op aansluit heb ik geen probleem!

Ik weet niet of je nog een V5 decoder hebt maar die worden ook stilletjes aan vervangen door de v5C 

Enfin ik geef je dit maar allemaal mee ter info, en van mijn part zou Proximus zeker soepeler mogen zijn in het uitdelen van V7 decoders wat er ook reeds op het forum ter sprake gekomen is dat dit stilletjes aan zou uitgebreid worden, maar blijkbaar is men nog niet zo ver of is het nu juist omdat ze nog te veel problemen verwachten en uiteindelijke nog meer ontevreden klanten zouden krijgen, voor mij blijft het ook maar gissen naar de echte reden of de verschillende redenen  ….

Ik bedoel dat ik met de V6 decoder zo om de 2 a 3 dagen een volledige reset moet doen omdat hij vast hangt. En de dagen dat hij niet vast hangt moet ik de netflix app wel laten herstarten alvorens die werkt. Trouwe klanten bijven idd in de kou staan..

Reputatie 2
Badge

Dag allemaal, de V7 decoder wordt enkel automatisch aangeboden bij een Epic combo full en is niet met alle packs combineerbaar. Best informeer je via 0800 22 800 naar de mogelijkheden. Groetjes, Heidi

Trouwe klanten blijven dus met een decoder met minder functionaliteit zitten. Mijn V6 decoder blijft om de paar dagen hangen maar ik kan die dus niet omruilen voor een decoder met meer functionaliteit. Toch betaal ik het zelfde huurgeld. Waar is de logica?

ter bijkomende info: De V7 is blijkbaar ook nog niet foutloos, die is tenslotte nog niet volledig uit testfase…..

Reputatie 1

Eens telefoneren naar de klantendienst kan al wonderen doen als je een V7-decoder wil. Ik spreek uit ervaring. Persoonlijk ondervind ik weinig ongemakken met de nieuwste decoder. Enkel terugspoelen bij gebruik van Replay werkt niet bij mij. 

De meldingen van klanten verschillen inderdaad de één ondervindt meer problemen dan de andere met zijn V7, nu is dit nu ook niet zo echt abnormaal aangezien dit met andere decoders wel ook iets van de zelfde aard is de ene heeft veel problemen de andere weer niet, het heeft ook soms wel iets te maken met de verbinding van de decoder met de bbox al dan niet bedraad is, maar ik lees toch regelmatig wel hier en daar nog problemen omtrent de v7, wat ook weer niet abnormaal is anders zou hij ook al volledig uit testfase zijn als het nog om heel kleine bugjes gaat als ik het zo mag noemen.:slight_smile:

Ik persoonlijk ben heel tevreden over de v5c, al zal heel zeker niet iedereen daarmee eens zijn, om reden dat ik juist kom uit te leggen, namelijk dat het niet altijd bij iedereen zo goed loopt!

Reputatie 7
Badge +3

@Witte Herder 

ik ben niet helemaal akkoord met je zin : “Trouwe klanten blijven dus met een decoder met minder functionaliteit zitten”, want trouwe klanten die omschakelen naar een ander pack krijgen evengoed de android/V7 decoder.  Zoals Heidi al schreef: hij is voorlopig nog gelinkt aan bep packs, bijv Epic.  

 

@iedereen

als je via de klantendienst  echt niet kan worden geholpen : vul zeker hier je klantgegevens in je profiel in.  Wij kunnen ook eventueel nakijken of een V7 kan worden gereserveerd, maar niet allemaal tegelijk… dat krijgen we niet gedaan, ;-) en dan zal de voorraad ook snel uitgeput geraken.   V6 geeft wel eens meer problemen, dan de meeste V5 die tot nu toe erg goed hun best hebben gedaan. 

 

vriendelijke groeten

Tina

Ik heb inderdaad met mijn V5-compact totaal geen problemen en daarom ook ben ik niet geneigd om die om te ruilen voor een een V7 ik wacht liver nog wat af, maar ik begrijp ook heel goed dat er zijn die staan te popelen om een nieuwe V7 te mogen in ontvangst nemen!

Dag allemaal, de V7 decoder wordt enkel automatisch aangeboden bij een Epic combo full en is niet met alle packs combineerbaar. Best informeer je via 0800 22 800 naar de mogelijkheden. Groetjes, Heidi


Hi, wordt deze aangeboden aan Bizz-all-in klanten ?

Een V5 kijken op een 4K beamer valt niet echt mee ...

Reputatie 7
Badge +3

@Piet S 

nee, daar hebben we nog geen bericht van

al via klantendienst geprobeerd ?

we horen wel dat uitrol wordt uitgebreid.. dus het zal er wel aankomen..

groeten

tina

Hier ook een Bizz-all in, waarbij we graag overgaan op de v7

Ter info: Houdt er wel rekening mee dat er nog issues zijn met deze decoder die ook nog niet volledig uit testfase is, een  oorbeeld → https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/v7-decoder-status-issues-50881

enz….

Reputatie 3
Badge

Best dit ook nog even nalezen:

V7 Stand van zaken | Proximus Forum

 

Algemene frustraties: geen degelijke tv gids, geen zender hernummering, geeft regelmatig fouten, geen opname van seizoenen, je ziet niet wat je al bekeken hebt, …


Als dit weggewerkt wordt lijkt het me wel een goede tv box.

IK herhaal ook hier dat het niet bij iedereen is dat de fouten even frequent voorvallen en dat er wel zijn die er kunnen mee leven en de V7 willen behouden en niet terug inruilen voor een v5Compact, en als je vindt dat het er niet mee te leven valt, ruil je hem bv terug in voor een v5compact in afwachting van beterschap met de v7 of wie weet heeft de v8 al die problemen niet, maar dat is natuurlijk nog afwachten en de v8 is hier nog maar één maal vernoemd geweest.

Reageer