Beantwoord

V6 decoder

  • 19 February 2018
  • 10 reacties
  • 297 Bekeken

Reputatie 1
Beste,

Ik heb onlangs een mail van jullie gekregen om de V6 te testen. De V6 decoder ontvangen sinds 9 februari en heb de tv replay + is bij mij niet geactiveerd kan op heden niet terug kijken programma's die ik niet gezien heb. Kunnen jullie effen checken hoe het komt dat ik die optie niet kan raadplegen.

Mvg.
Bouchra
icon

Beste antwoord door jonathandr 19 February 2018, 16:55

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Bourchra, ik laat het na kijken of het goed geactiveerd is.
Reputatie 7
Badge +4
op welke zenders probeern je tv replay te gebruiken ?
Reputatie 1
op welke zenders probeern je tv replay te gebruiken ?

Wij zijn testers en die tv replay + is een betalende optie en omdat wij de V6 mochten testen is die toegang van tv replay + is gratis tot eind juli mail die ik heb ontvangen wanneer jullie die V6 zouden opsturen via Bpost. De standaard tv replay(36u) werkt en heeft altijd gewerkt en zit nu op de 1 te kijken en kan het nieuws niet meer kijken van zaterdag 13u niet meer kinken omdat mijn tv replay + niet geactiveerd is omdat die betalend is.

Mvg.
Bouchra
Reputatie 1
Beste Robrecht,

Kun je zeggen tegen je collega's om de tv replay+ te activeren omdat ik hier van een jonathan een reactie krijg op welke kaneel ik wil kijken en tv replay is een toegang die betalend is en wij als testers mochten daar gebruik maken tot eind juli.

Mvg,
Bouchra
Reputatie 7
Badge +4
hi bouchra
ik weet dat tv replay een betalende optie en deze optie is ook actief voor je
vraag van welke zender en welke programma's je wil bekijken via tv replay is een vraag van ons engineering team
zo kunnen ze makkelijker de oorzaak vinden van het probleem aangezien het nog steeds niet voor je werkt blijkbaar

Niet alle kanalen en zenders kunnen ook bekeken worden via tv replay

mvg
jonathan
Wat ik mij nu afvraag, zijn er dan som zenders waarbij TVR mogelijk is maar TVR+ niet ❗️
Reputatie 1
Beste Jonathan,

Op de 1 het nieuws van zaterdag van 13u, op Vitaya Sturm de Liebe van vrijdag om 17u40 en het is mij opgegevallen dat ik op alle kanalen die tv replay+ aanbieden geen van werken. Krijg de melding ZENDERCATALUGUS!!!!

Mvg,
Bouchra
Reputatie 7
Badge +4
ok bedankt
ik geef dit door aan ons engineering team en ze kijken dit verder na
Reputatie 1
Beste Jonathan,

Merci en hou je mij op de hoogte als jullie engineering team het probleem hebben opgelost.

Vriendelijke groeten,
Bouchra
Reputatie 7
Badge +4
tuurlijk, van zodra we meer weten hoor je van ons

Reageer