Vraag

V5 Compact decoder blokkeert dagelijks - reset werkte niet altijd - nu reeds 2 dagen geen succes

  • 5 November 2020
  • 11 reacties
  • 1842 Bekeken

Sinds een paar weken heb ik een probleem met een V5 Compact decoder.

Soms blokkeert de decoder (reageert bvb niet wanneer ik van zender wil veranderen, maar wel op de functie “TV Guide”) enige oplossing is dan een reset van de decoder, maar dit werkt niet altijd van de eerste keer.

Sinds een 3-tal weken is de decoder dagelijks wel eens geblokkeerd. Soms opgelost door de stroom van de decoder uit te zetten, en weer op te zetten. Maar soms dien ik een paar maal reset te doen. Onvoorspelbaar.

Sinds gisteren is het me nog niet gelukt om de decoder weer aan de praat te krijgen (Oook modem en dergelijke reeds aantal malen herstart).


This topic has been closed for comments

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@CanootD ik vermoed dat je met een reset van de decoder een herstart bedoeld?

 

Kan je even een effectieve reset uitvoeren? 

Klik hier om te zien hoe je de decoder kan resetten.

Hallo : met een reset bedoel ik echt de reset zoals beschreven in je link.

Herstarten natuurlijk ook reeds verschillende malen

Reputatie 7
Badge +4

Zou het mogelijk zijn je lijnnummer of klantennummer even aan je profiel toe te voegen?

Hallo : beide zijn toegevoegd aan mijn profiel

Zou het mogelijk zijn je lijnnummer of klantennummer even aan je profiel toe te voegen?


Hallo : op Vrijdag 6/11/20 ben ik er dan uiteindelijk toch in geslaagd om de decoder weer aan de praat te krijgen. Ondertussen zijn er 4 dagen verlopen zonder enig probleem. Vanmorgen echter weer geblokkeerd.

Reputatie 7
Badge +4

Zou het mogelijk zijn je lijnnummer of klantennummer even aan je profiel toe te voegen?


Hallo : op Vrijdag 6/11/20 ben ik er dan uiteindelijk toch in geslaagd om de decoder weer aan de praat te krijgen. Ondertussen zijn er 4 dagen verlopen zonder enig probleem. Vanmorgen echter weer geblokkeerd.


hi, als je het problem steeds opnieuw hebt na een reset kunnen we best hiervoor de decoder vervangen
ik kan je een  nieuwe decoder opsturen via bpost

Hallo : dit zou fijn zijn. Was vandaag weer geblokkeerd. Dine ik mijn huidige decoder binnen te brengen in proximuswinkel ?

Reputatie 7
Badge +3

De oude decoder dien je terug te sturen. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/support/telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-herstellen-of-terugsturen.html

Waneer kunnen we deze week iemand langssturen van Bpost?

 

Geert

Beste : ik heb de oude decoder ontvangen op Vrijdag 13/11. Ik heb deze onmiddellijk geïnstalleerd, en alles is nu prima - waarvoor dank. Op de leveringsnota stond, dat het defecte toestel dezelfde dag tussen 13:00 en 16:30 zu opgehaald worden door een andere chauffeur, en dat ik de “RMA List” moest bevestigen. Dat heb ik gedaan, maar er is toen geen chauffeur komen opdagen.

Alles stat klaar, en morgen 19/11 of vrijdag 20/11 kan er iemand langskomen - heel de dag.

Groetjes

Reputatie 7
Badge +4

Ik vermoed dat dit ook vertraging oploopt gezien de huidige drukte bij de post. Je mag hem eventueel ook altijd zelf afgeven in een postkantoor als ze hem nog niet zijn komen ophalen. 

Hallo. Ik heb oude decoder afgegeven in het postkantoor voor retour. (Wo 2/12/20)