Vraag

Update 1.6 Apple TV beschikbaar!

  • 29 December 2021
  • 3 reacties
  • 200 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Ter info….  ik merk net dat de update 1.6 vanaf nu beschikbaar is.  De zoekfunctie ziet er alvast goed uit en werkt.  Voorlopig is de refresh “mijn video”s” ook werkzaam.   Nu maar hopen op die langverwachte: stabiliteit.     Let’s cross fingers Proximus.   Nice job


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Dit is inderdaad een mooie toevoeging! ;-)

Ik ben eens benieuwd voor wanneer de tvgids zal worden aangepakt, deze is D R A M A T I S C H….

Reputatie 3
Badge

Ondertussen reeds de eerste bug gevonden…. In de TV gids krijg je geen aanduiding meer van welk programma op dat moment live bezig is,   Je kan natuurlijk via het hoofdmenu live gaan, maar het was wel handiger vroeger.

Reputatie 1

Ondertussen reeds de eerste bug gevonden…. In de TV gids krijg je geen aanduiding meer van welk programma op dat moment live bezig is,   Je kan natuurlijk via het hoofdmenu live gaan, maar het was wel handiger vroeger.

Idd dit heb ik ook opgemerkt.

 

Leuk dat er iets verbeterd  maar jammer dat  sommige functies dan een steek laten vallen.

Er is nog een heel lange weg te gaan tegen dat de app er net zo goed uitziet als bij de concurrenten.

 

weet ook niet waarom ze hem niet in 1 keer veel beter maken ipv om de 5 maand een goede functie te toevoegen.

 

nu een deftige Tv gids / snel zender menu zoals op de android box ( pijltje naar beneden op afstandsbediening )  zou al super zijn . 

 

 

Reageer