Uitval zender EenHD

  • 8 January 2018
  • 68 reacties
  • 3306 Bekeken

Reputatie 7
Badge +1
Bij mij is zender EenHD uitgevallen . Hebben er hier meer last van.

68 reacties

Het is blijkbaar algemeen deze TV problemen en 0800 22 800 is ook niet meer bereikbaar
je decoder niet heropstarten of je hebt geen enkele zender meer !!
De laatste meldingen komen voornamelijk uit, Brussels, Antwerpen, Gent, Aalst, Roeselare, Kortrijk, Turnhout, Mechelen, Sint-niklaas, en Leuven.
Maar een oplossing, geduld tot prox het opgelost heeft.
Reputatie 4
Badge +2
Ook hier nog geen Proximus gehoord of gelezen!
Ik hoop dat alles vlug zal opgelost zijn en vooral dat wij op de hoogte worden gehouden wanneer het probleem is opgelost!
Ik schakel tv en decoder nu uit en ga wat naar de radio luisteren.
't is ondertussen opgelost denk ik want iedereen begint terug te melden dat het in orde is.
decoder heropstarten moet je inderdaad doen

nb: De oorzaak lag bij een elektriciteitspanne in een datacenter (TV diensten / Server)
de 0800 22 800 lag er ook uit wegens overbelast ....
mss moet je dan toch eerst een de bbox even heropstarten ?
want in brusselse is het ook terug in orde gekomen ongeveer een uur geleden, ik had wel eerst de bbox heropgestart en dan de decoder al zou het normaal gezien door de decoder alleen op te starten ook kunnen lukken! (mijn pa heeft alleen de decoder moeten heropstarten)
Bij mij werkt het wel terug in ieder geval.
ja aangezien ik niet zelf van proximus ben kan ik je alleen maar tips geven in de hoop je iets verder te kunnen helpen, maar inderdaad de uiteindelijke oplossing zou van Proximus moeten komen !
Reputatie 5
Badge +3
OEF! OPGELOST
Heb de modem en de decoder een hard reset laten uitvoeren. (reset knopjes achteraan)
Zonder TV sinds gisterenavond 20u!
Compensatie? Voetbal pack heb ik al, een korting op de factuur zou hier de beste optie zijn!

mvg
Reputatie 2
Badge +1
Herstarten vd decoder helpt ook niet.... integendeel! Hangt vast nu op het logo.
ProximusTV app geeft een server error
Reputatie 7
Badge +1
SD zender van Een wel te zien. Kan ook niet meer inloggen op mijn ProximusTV app. Denk een flink probleem.
Reputatie 1
'k ben blij dat ik niet alleen ben. TV uitgevallen, internet marcheert nog.

0800 22 800 geeft bezet, dus dat zit daar ook in de knoop.
Reputatie 7
Badge +1
je decoder niet heropstarten of je hebt geen enkele zender meer !!
De laatste meldingen komen voornamelijk uit, Brussels, Antwerpen, Gent, Aalst, Roeselare, Kortrijk, Turnhout, Mechelen, Sint-niklaas, en Leuven.

En Wenduine, kuststreek.
Reputatie 7
Badge +1
Heb dit wel,gedaan en beeld. Je moet van Zender EenTV af, daar ligt volgens mij het probleem. CanvasHD, VTMHD etc wel op TV.
Reputatie 5
Badge +2
hier ook niets (Brugge) heb internet,
Ik was aan het kijken naar een opgenomen programma, heb tot het einde gekeken
maar nu niets meer
op de decoder staat nog de naam van de gekeken opname, maar nu een scherm met de tekst
Onverwacht probleem
Geen verbinding; Wenst u hulp om het probleem op te lossen,
Help

De app werkt ook niet, jammer, ik kon ook niet op website van proximus, dus nergens tv jammer
Reputatie 5
Badge +3
Geen Proximus TV meer op beide decoders, heropstarten helpt niet.
Wat is er aan de hand?
Kan Px telefonisch niet bereiken.
Hier ook geen tv meer, Haacht.
Reputatie 6
Badge +3
Hier werkt enkel één SD, decoder slaat tilt op één HD

Niet getest op andere zenders (durf niet meer verzetten)...

Heb zowel modem als decoder gereset maar dat heeft niet geholpen _- denk ik toch.
Hier ook geen TV meer, Mechelen, Borchtstraat
Reputatie 7
Badge +1
Hier werkt enkel één SD, decoder slaat tilt op één HD

Niet getest op andere zenders (durf niet meer verzetten)...

Heb zowel modem als decoder gereset maar dat heeft niet geholpen _- denk ik toch.

Heb dit al aangegeven het probleem is begonnen met uitval EenHD. Kijk nu naar EenSD. Heb de zenders wel kunnen verplaatsen. Kon naar CanvasHD, VTMHD verzetten en kijken.
Badge
bij mij ook foutmelding tot nu toe maar krijg nu Bienvenue/welkom.....al een tijdje = bang afwachten
Badge
Hier in Lochristi sedert een uur geen TV meer. Stond op één HD.
Hoe sommigen onder julie toch nog een andere zender kunnen selecteren is me een raadsel. Ik krijg alleen het welkom-scherm met het circulerend krulletje te zien.
Reputatie 4
Badge +2
Ik hoop dat jouw 'bang afwachten' wordt beloond. Hier helaas niet: BienvenueWelkom blijft.

Reageer