Beantwoord

Uitgesteld kijken...

  • 15 February 2019
  • 4 reacties
  • 1260 Bekeken

Ik ben sinds vandaag klant bij proximus.
Voorheen telenetklant.
Ik heb altijd terugkijktv gehad bij telenet.
Kon dat op de meeste zenders gebruiken.
Alleen hier en daar een film niet.
Wij volgen de serie blindspot op zes, mijn jongste zoontje kijkt veel op nickelodeon junior.
Nu blijkt net deze twee kanalen helemaal niet te beschikken over uitgesteld kijken... kan je dat instellen??? Indien dit niet kan veranderd worden zullen ze niet lang mij als klant hebben
Mvg
Alex
icon

Beste antwoord door Charlotte.D 16 February 2019, 15:48

Bekijk origineel

4 reacties

Niet alle zenders laten dit toe maar in de TV-guide staat er een symbool bij als dit kan of niet voor een bepaalde zenders
zie > TV Replay op welke zenders
Reputatie 2
Badge
Bij Telenet was dit natuurlijk anders met hun terugkijk tv. Maar nu weet ik niet of dit samen hing met enkel zenders die je dus uitgesteld kon kijken of alle zenders 7 dagen kon terugspoelen. En als dat niet zo is denk ik als dat bij Telenet ging zou dit normaal hier ook moeten gaan dacht ik. Want ik snap niet waar dat verschil dan ligt.
Reputatie 7
Badge +4
Niet alle zenders gaan dit toelaten. Als de zenders dit toelaten ga je het TV replay symbool terugvinden in de TV gids. Dit kan niet ingesteld of aangepast worden. Wij beslissen hier als provider niet over. Grtjs
Reputatie 5
Badge +2
ik neem alle series of programma's dat ik wil zien op, dus geen probleem met de terugkijk, want dit kan ook maar beperkt in tijd,
als je opneemt, heb je twee maanden de tijd en kan je eventueel nog verlengen, tot drie jaar.
dit is veel gemakkelijker, als je als serie opneemt, vooral op zes, het enige ongemak is dat je veel moet wissen omdat er veel herhalingen gebeuren, maar dat moet je maar erbij nemen, als je opschrijft welke aflevering dat je al gezien hebt, kan ik zonder veel probleem behouden wat ik nog niet gezien heb.
Als je opneemt kan je ook kijken wanneer je heb best past.
vb met blindspot zie ik het probleem niet want ze herhalen het veelvuldig, dus opneem mogelijkheden genoeg.

Reageer