Beantwoord

Tweede decoder werkt niet met lijnnummer

  • 28 November 2022
  • 4 reacties
  • 674 Bekeken

Beste,

Ik heb vandaag mijn V7 Decoder ontvangen. Dit is een tweede extra die ik heb besteld voor in een andere kamer.

Tijdens het installeren werd gevraagd om mijn lijnnummer eindigend op 505. Toen ik het correcte lijnnummer heb ingevoerd gaf het apparaat mij een foutmelding dat het lijnnummer niet klopt.

Het is echter wel zo dat het juist wel moet kloppen dus snap ik niet wat er aan de hand is.

Ik heb al op verschillende manieren geprobeerd te verbinden maar het lijkt niet te werken:

  • Directe ethernet verbinding met modem
  • Verbinding met AP (router als access point)
  • Verbinding waar eerste decoder staat

Ik heb ook de modem opnieuw opgestard. Geen van deze opties werken, hoewel de eerste decoder vlekkeloos werkt, ik ben teleurgesteld en dit moet worden opgelost omdat ik er huur voor betaal vanaf nu. Kan een proximus medewerker dit controleren alstublieft? Misschien zou het geblokkeerd zijn of niet geactiveerd..

Alvast bedankt

 

 

icon

Beste antwoord door Martin 28 November 2022, 21:24

Bekijk origineel

4 reacties

Dank voor uw medewerking.

De TV-lijn kwam inderdaad niet overeen in de MyProximus app dus werkt de decoder nu zoals behoren.

Reputatie 4
Badge +2

Dank voor uw medewerking.

De TV-lijn kwam inderdaad niet overeen in de MyProximus app dus werkt de decoder nu zoals behoren.

Fijn dat u feedback geeft. Daar kunnen we nu allemaal van genieten als we dit probleem zouden tegenkomen. Ook dank aan Martin natuurlijk.

Is dit het zelfde nummer dat je ingevoerd hebt als bij je eerste decoder want bij sommigen staat voor hun TV optie een fictief lijnnummer normaal zou je dit moet ook kunnen terugvinden via Myproximus.

Of met andere woorden onder “TV” staat een ander lijnnummer dan onder “Phone line”

En anders als dit niet het geval is, best wachten tot een PX forummedewerker morgen hier de draad opneemt om dit verder te onderzoeken.

Blij te horen dat ik je hiermee heb kunnen helpen.

Reageer