Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits


  • Anonymous
  • 0 reacties
We geven je de 2 komende weken meer tv wegens het ongemak van de voorbije dagen. Van 17 tot 31 januari activeren we automatisch en gratis voor alle tv-klanten de kanalen van het Belgisch voetbal, Studio 100 Hits en Movies & Series.
Lees het hele artikel hier

We hebben ook een speciale FAQ gemaakt met alle nuttige info.

234 reacties

Reputatie 2
Wat als je de bundels al hebt ?
Reputatie 1
Ik had toch ook liever een korting gezien op de factuur...
Met die bundels ben ik niets.
@proximus
Kunnen jullie daar niets aan doen? ons een keuze laten ofzo...
MVG
Wel inderdaad straf ze hebben goedkoper abonnementen en geven een korting op factuur als compensatie ivm met de stroompanne.
Mijn pa heeft ook niks aan die betaalzenders die kosteloos zijn voor 14 dagen als compensatie , een korting zou voor hem inderdaad welkom zijn.
Ik heb deze kanalen al.Dus er is voor mij geen tegemoetkoming?
Reputatie 1
Ik had ook liever een korting gezien op de factuur...
Naar de zenders van die bundels kijk ik niet.
als we die bundels al hebben krijgen we dan korting op onze factuur?
een zeer mooie geste thx Proximus in vergelijking van telenet voor zulke probs krijg je twee gratis films te bekijken. Jammer dat er wel veel mensen weer niet content zijn voor dezelfde prijs kregen we niets
Reputatie 7
Badge +6
Gwuist,
Het zal onmogelijk zijn om iedereen tevreden te stellen...
Mvg,
Wim
Reputatie 6
Badge +3
Scarlet klanten krijgen blijkbaar een korting op factuur dus een betere deal, tja CEO Leroy moet nog een en ander leren over klantvriendelijkheid.
Daar is inderdaad Scarlet ook niet toe verplicht maar ze doen het dan toch hé 🤔
ze zouden als ze toch een geste doen de keuze kunnen laten tussen 14 dagen gratis betaalzenders of commerciele tussenkomt in de vorm van een korting, enfin 't is maar een voorstel hé 😉
Reputatie 1
Inderdaad, een mooi gebaar ! Het was immers een gevolg van overmacht !
Uiteraard is het meteen een vorm van reclame 😉
Reputatie 7
Badge +6
Beste mensen,
Dit is de mail en sms die verzonden werd:




Reputatie 7
Badge +6
Beste mensen,
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren.

Mvg,
Reputatie 6
Badge +2
Men begrijpt het niet : je hoeft die boeketten niet te nemen, als je al die boeketten hebt moet je dat laten weten aan Proximus, Zie de vele links en uitleg die er recent over geplaatst werd. Dan regelen ze wat anders, wat weet ik niet, dat spreken ze af met jou.
Men reageert hier dat andere providers financieel tegemoetkomen , wel dat is larie. Scarlet gebruikers smeken om dezelfde tegemoetkoming die wij krijgen.
Telenet gaat hun klanten niet tegemoetkomen. Niet financieel noch met gratis films.
De concurrenten hebben allemaal plat gelegen maar gaven er geen media aandacht aan.
Proximus kwam eerlijk naar buiten met de problemen.
Bovendien is Proximus een van de weinigen met dergelijk platform.
Iedereen mag veranderen, maar ik ondervond dat het gras steeds groener lijkt aan de overkant TOT je verandert. Je kan niet voor iedereen goed doen.
Reputatie 4
Badge +1
Hierbij een tevreden klant met de !!spontaan aangeboden compensatie. Zodoende kan ik gratis proeven van enkele opties en wie weet ......
Reputatie 6
Badge +2
na de panne krijgen we gratis betaal film en sport zender als tegenprestatie !!!!!!!!
ik gebruik er nu geen van beiden en zal ze ook in deze periode niet gebruiken
dus heb ik geen compensatie gekregen!!!!!
ook de klanten die dit aanbod wel al in hun pakket hebben krijgen dus ook geen compensatie
veel juister is voor dit voorval is een vermindering (bedrag) geven van ons abonnement geld voor iedere klant
dat is een juiste en gelijke compensatie voor alle klanten,, gelijk,,
de klanten die alle dagen werken kunnen minder gebruik maken van het aanbod dan andere klanten die alle dagen thuis zijn of minder werkende klanten
voor mij dus GEEN COMPENSATIE heb er geen tijd voor en ook geen interesse , anders zou ik dit al lang als zender pakket aangeschaft hebben
dank u, proximus ,eens een regeling die ik niet gewoon ben van jullie en die op niks trekt van jullie dienst
bij een recent grote energie panne bij electrabel in gent heeft men iedere klant gelijk behandeld ieder kreeg een vermindering van hun abonnement en aangepast volgens de tijd die men zonder stroom zat


Mensen moeten toch de artikels lezen:
'ook de klanten die dit aanbod wel al in hun pakket hebben krijgen dus ook geen compensatie';
Jawel U krijgt compensatie als U de boeketten in uw pakket heeft dan moet U via de vele links die hier al 10 tallen keren geplaatst zijn contact op nemen met Proximus en dan regelen ze iets anders met U.
Die panne in Gent werd niet gedekt door Electrabel maar door Eandis, Appels met peren vergelijken.
Het ontdooien van een vrieskoffer is wel erger dan een uurtje geen beeld op een tv.
Veel geluk nog verder met uw korting.

"
Beste mensen,
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren. "

080022800 of online.
Reputatie 6
Badge +2
Nog eens de uitleg: Aandachtig lezen:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_compensation/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/storing-van-8-januari-hoe-ontvangt-u-een-commerciele-geste.html
Reputatie 6
Badge +2
De mensen krijgen een compensatie. Bij andere providers dus niets. Er was de vraag van mensen die deze pakketten hadden tot een andere compensatie, die krijgen ze nu en nu is het voor sommigen weer niet goed, die kan je nooit helpen.
Enfin middels zijn al mijn problemen door Proximus opgelost waarvoor dank.

Dan ben je een van de gelukkige waar al de problemen opgelost zijn. Dit praat natuurlijk een stuk makkelijker op dit forum. En zie je alles natuurlijk positiever tov PX. Weet niet of je een trouwe klant bent en welke abo je hebt. Maar als je een oud abo hebt kun je niet al te positief zijn met een prijsverhoging van € 50 per jaar. Maar toch goed dat er toch problemen opgelost worden al zou je dit op het forum niet zeggen.


Ik vind het maar zo fair om het ook eens te zeggen dat PX problemen oplost, dat het niet allemaal kommer en kwel is op een forum en in een bedrijf.

Mijn problemen bij PX waren zéér ernstig, en zéér uiteenlopend, en jà behoorlijk slopend.
Ik ben dan ook op zoek gegaan op het internet naar aanspreekpunten in het bedrijf zelf, die heb ik gevonden en gebruikt, en het heeft vruchten afgeworpen. Het is zeker niet op een twee opgelost geweest maar het is toch maar gebeurd.
Jouw abonnement steeg met 50 euro per jaar en jij struikelt daarover ? Dan ga je nog vaak sterk gedesillusioneerd zijn in het leven wat natuurlijk mij niet het recht geeft om te zeggen of jij al dan niet mag klagen daarover

Bij andere operatoren is dat net zo en vaak nog duurder. Je moet eens een operator meemaken die beslist dat het nu wel welletjes is dat je zo'n 'voordelig' tarief hebt en die je contract gewoon eenzijdig stopt en geen uitleg meer wil geven. Of een men smeert je een wurgcontract aan, waar je 'verplicht bent' om te blijven, want dat veranderen van operator telt niet voor iedereen. Je moet eens problemen meemaken bij Telenet en kijken hoe zij dàt oplossen.

Ik zou de politieke tour kunnen opgaan of er andere bedrijven met verschillende diensten kunnen bij betrekken maar dat is niet de plaats.

Op dit Forum worden veel problemen opgelost, maar sommigen vinden zich niet in een bepaalde oplossing, lezen niet alle oplossingen en reacties en openen dan een nieuw topic.
Daar bij komt dat ik van sommige nieuwe topics al een paar keer geslikt heb.
Zo van die mensen die direct beginnen te blaffen.

Er zal wel altijd een probleem ontstaan, misschien ook opnieuw bij mij.

C'est la vie.

Naast Proximus heb ik een zeer ellendig en pijnlijk miserabel leven toch tracht ik positief te blijven, en als ik kan anderen te helpen.

Succes nog op het forum en een zeer fijne dag toegewenst.
Dat zullen we op het forum wel vernemen na 31/01 😄
Reputatie 6
Badge +2
Zenders staan op Kanaal 162 en 196
Voetbal op 601 en volgende

En de Porno ? LOL😄 😄 😄
Reputatie 6
Badge +2
wel,weer geweldig van Proximus,
1-we kijken niet naar voetbal..dus nutteloos
2-hebben ook geen kinderen..dus nutteloos
3-en die film kanaal hebben we ook niks aan want je kan geen films kiezen.
mijn optie was dat je kon kiezen wat je wilt..
a- 2 weken gratis netflix
b-2 weken gratis pakket naar keuze
c-bij volgende factuur internet 1 maand gratis.
d-extra punten bij Myproximus
mogelijkheden genoeg
met die reclame rond die voetbalkanalen zijn we toch niks..
en hopelijk een reactie van Proximus voor al die trouwe klanten(30 jaar klant al)


Hoi, je kan wel degelijk films kiezen, bekijken en opnemen.

films op kanaal 196 die in het geschenk zitten kan je ook opnemen.
Toffe geste.
PX had evengoed dit enkel aan de door panne getroffen klanten kunnen bieden. Met de administratieve rompslomp om je gegevens en klantennummer eerst door te sturen. Maar , ze bieden het iedereen aan op een heel eenvoudige manier; je kan zelfs (tijdelijk) opnemen. 👍 👌
als je dat kunt dan hebben al de andere operatoren geen, enkel klant meer 😉☺
Reputatie 7
Badge +6
Weppie,
je kunt geen films kiezen op het kanaal M&S, enkel met de M&S Pass kun je dat. Deze is niet voor iedereen geactiveerd, enkel het kanaal zelf hebben we opengesteld.
Je kunt alle films en series bekijken in de programmagids, en zelfs opnemen. De opnames kun je bekijken tot 31 januari.
Alle info op www.proximus.be/eengeste
Mvg,
Wim
Reputatie 7
Badge +3
Ik wilde vandaag m'n factuur bekijken op MyProximus, en zie hier nu dat deze actie is ingegaan op 17/1. Op geen enkele manier zijn we hiervan op de hoogte gebracht, ik vraag me af waar dat aan zou kunnen liggen. Ik hoor nu van anderen dat ze én een mail én een sms hebben ontvangen. Jammer van de 5 gemiste dagen.
Hey Yves,
Het stond nochtans duidelijk op het beginscherm van je TV. Ik heb het ook zo gemerkt op 7/1, want ik had ook geen mail of sms gekregen, maar die boodschap op mijn TV scherm was en is heel duidelijk te zien.

Reageer