Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits


  • Anonymous
  • 0 reacties
We geven je de 2 komende weken meer tv wegens het ongemak van de voorbije dagen. Van 17 tot 31 januari activeren we automatisch en gratis voor alle tv-klanten de kanalen van het Belgisch voetbal, Studio 100 Hits en Movies & Series.
Lees het hele artikel hier

We hebben ook een speciale FAQ gemaakt met alle nuttige info.

234 reacties

Maar je moet ze wel in die 14 dagen bekijken want erna gaat dat niet meer!
wel,weer geweldig van Proximus,
1-we kijken niet naar voetbal..dus nutteloos
2-hebben ook geen kinderen..dus nutteloos
3-en die film kanaal hebben we ook niks aan want je kan geen films kiezen.
mijn optie was dat je kon kiezen wat je wilt..
a- 2 weken gratis netflix
b-2 weken gratis pakket naar keuze
c-bij volgende factuur internet 1 maand gratis.
d-extra punten bij Myproximus
mogelijkheden genoeg
met die reclame rond die voetbalkanalen zijn we toch niks..
en hopelijk een reactie van Proximus voor al die trouwe klanten(30 jaar klant al)


Hoi, je kan wel degelijk films kiezen, bekijken en opnemen.

films op kanaal 196 die in het geschenk zitten kan je ook opnemen.


je zit vast aan de films die men je aanbied..ben ik niks mee
Reputatie 6
Badge +2
wel,weer geweldig van Proximus,
1-we kijken niet naar voetbal..dus nutteloos
2-hebben ook geen kinderen..dus nutteloos
3-en die film kanaal hebben we ook niks aan want je kan geen films kiezen.
mijn optie was dat je kon kiezen wat je wilt..
a- 2 weken gratis netflix
b-2 weken gratis pakket naar keuze
c-bij volgende factuur internet 1 maand gratis.
d-extra punten bij Myproximus
mogelijkheden genoeg
met die reclame rond die voetbalkanalen zijn we toch niks..
en hopelijk een reactie van Proximus voor al die trouwe klanten(30 jaar klant al)


Hoi, je kan wel degelijk films kiezen, bekijken en opnemen.

films op kanaal 196 die in het geschenk zitten kan je ook opnemen.


je zit vast aan de films die men je aanbied..ben ik niks mee


Als je die packs al in je abbo hebt kan je ook gratis 3 films krijgen.
Heb je packs ?
En als er tijdens de panne opnames verdwenen zijn kan je dat ook laten weten aan PX, ze doen daar niet moeilijk over en zetten deze terug.
Meer kan ik niet doen, ben zelf maar klant.
Hopelijk heb je er wat aan.

Dit is de link als je de packs hebt of als er opnames van een film, serie of andere verdwenen zijn.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
wel,weer geweldig van Proximus,
1-we kijken niet naar voetbal..dus nutteloos
2-hebben ook geen kinderen..dus nutteloos
3-en die film kanaal hebben we ook niks aan want je kan geen films kiezen.
mijn optie was dat je kon kiezen wat je wilt..
a- 2 weken gratis netflix
b-2 weken gratis pakket naar keuze
c-bij volgende factuur internet 1 maand gratis.
d-extra punten bij Myproximus
mogelijkheden genoeg
met die reclame rond die voetbalkanalen zijn we toch niks..
en hopelijk een reactie van Proximus voor al die trouwe klanten(30 jaar klant al)


Hoi, je kan wel degelijk films kiezen, bekijken en opnemen.

films op kanaal 196 die in het geschenk zitten kan je ook opnemen.


je zit vast aan de films die men je aanbied..ben ik niks mee


Als je die packs al in je abbo hebt kan je ook gratis 3 films krijgen.
Heb je packs ?
En als er tijdens de panne opnames verdwenen zijn kan je dat ook laten weten aan PX, ze doen daar niet moeilijk over en zetten deze terug.
Meer kan ik niet doen, ben zelf maar klant.
Hopelijk heb je er wat aan.

Dit is de link als je de packs hebt of als er opnames van een film, serie of andere verdwenen zijn.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679


alvast bedankt voor de info,,
Reputatie 2
Badge
Hallo,
Graag een bijkomend vraagje ivm het tijdelijk toegekend abonn. M&S.

Is het de bedoeling dat we enkel kunnen kijken naar de "geprogrammeerde" films of kunnen we tijdelijk zelf kiezen uit de filmcatalogus?

met vriendelijke groeten
Als je films of series op neemt op Ms, gaan de opgenomen opnames ook verdwijnen op 31/01 of blijven deze op de box staan? Mvg
Reputatie 6
Badge +2
Hallo,
Graag een bijkomend vraagje ivm het tijdelijk toegekend abonn. M&S.

Is het de bedoeling dat we enkel kunnen kijken naar de "geprogrammeerde" films of kunnen we tijdelijk zelf kiezen uit de filmcatalogus?

met vriendelijke groeten


Neen je kan niet kiezen uit de catalogus tenzij je recht hebt op een gratis film, in mijn abbo zit een gratis film per maand.
Reputatie 6
Badge +2
Als je films of series op neemt op Ms, gaan de opgenomen opnames ook verdwijnen op 31/01 of blijven deze op de box staan? Mvg

Volgens de ene uitleg wel volgens de andere niet.
Ik ben net een film aan het opnemen, als daar blijft morgen bijstaat ' blijft nog 59 dagen beschikbaar ' heb ik het antwoord.
Ik ben benieuwd.
Zeer goede vraag van je !
Oké, ben is benieuwd, laat me morgen alvast iets weten als je wilt, dan weet ik het ook ineens, en alvast bedankt.
We vertrekken op vakantie dus hebben we niets aan deze vorm van compensatie. Indien we via de factuur een compensatie konden krijgen was het voor iedereen gelijk. Hoeveel reacties zijn er nodig om dit de volgende keer te overwegen?
Reputatie 6
Badge +2
Oké, ben is benieuwd, laat me morgen alvast iets weten als je wilt, dan weet ik het ook ineens, en alvast bedankt.
Zend je me een PB ? Ik ben momenteel zwaar ziek thuis. Thx.
Wat als je na 5 dagen nog geen TV en internet ontvangst hebt? Movies start zogezegd vanaf 17/1 (lees vandaag.) Niet dat iedereen iets aan het zogezegde gul geschenk van Proximus heeft maar dat terzijde. Gewoon ongehoord na 5 dagen nog steeds niet opgelost. Proximus los eerst de problemen op !!!!!! Geen internet is rampzalig voor 2 studenten in huis. Wat doen steeds als bedelaars gaan vragen sorry mogen we hier voor enkele uren vertoeven? Proximus is niet bekwaam om een degelijke service te bieden. Enkele uren tot 1 dag kan ik nog verstaan, maar 5 dagen in ongehoord !!!!!
Als je films of series op neemt op Ms, gaan de opgenomen opnames ook verdwijnen op 31/01 of blijven deze op de box staan? Mvg

Volgens de ene uitleg wel volgens de andere niet.
Ik ben net een film aan het opnemen, als daar blijft morgen bijstaat ' blijft nog 59 dagen beschikbaar ' heb ik het antwoord.
Ik ben benieuwd.
Zeer goede vraag van je !

Als je boeket gedeactiveerd wordt kan je geen opnames meer bekijken, dat is toch al altijd zo geweest.
Het is niet omdat er staat zoveel dagen beschikbaar dat je hem daarom kunt bekijken.
Ik heb al voetbal, dus voor mij heeft dat geen extra
is het ook niet mogelijk voor een korting te krijgen inplaats van een aantal extra kanalen ?
Heb sowieso het belgische voetbal al. Vind dit op zich ook geen "geste" maar meer reclame, want door de mensen deze zenders 2 weken aan te bieden onder de nummer "een geste" de mensen toch maar proberen te overtuigen om deze ook te nemen nadien. factuur is hoog genoeg ( zeker sinds januari door alweer eens een stijging ) dat een korting meer op zijn plaats zou zijn.
Is er sowieso iets voorzien voor mensen die deze packs zoals belgisch voetbal al hebben ?
Scarlet doet dit maar Proximus niet of toch niet dat ik weet wel 3 gratis films is nog een optie.
Bij scarlet is het wel het geval : >
Beste klant,

Helaas hebben we een ernstige onderbreking van onze dienstverlening gekend. Gelieve ons hiervoor te excuseren.

Deze problemen zijn ondertussen opgelost. Toch willen we je een éénmalige compensatie van 3 euro aanbieden. Dit bedrag zal automatisch van de volgende factuur afgetrokken worden.
Reputatie 7
Badge +3
Jean, nog niet opgelost ? Mogen we via privébericht je klantgegevens, betrokken lijnnummer ,

Groeten,

Tina
Reputatie 6
Badge +3
Swakke, je kreeg waarschijnlijk een standaardbericht binnen, maar geen zorg, op je factuur mag dit niet aangerekend worden. Groeten. Jan
Reputatie 7
Badge +3
Hoi,

op de vrijgegeven kanalen zijn de films geprogrammeerd en kan je niet vrij kiezen.

Groeten,

Tina
Reputatie 7
Badge +4
Marijke, kan je me via een privé bericht even je lijnnummer of klantennummer doorgeven? Dan kijk ik dit onmiddellijk even voor je na. Groetjes, Charlotte


https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reputatie 6
Badge +2
Er worden twee weken gratis films aangeboden, nu verneem ik dat indien je van dit kanaal opneemt na de stopzetting van de actie, de opnames ook niet meer kunnen bekeken worden. Klopt dit, dat zou wel jammer zijn. Ik kan ze door omstandigheden nu niet bekijken en heb er een paar in opname staan.
Ik heb deze actie zo zitten verdedigen - tja.
Daarbij komt dat sinds ik klant ben van Familus er nog geen enkele factuur correct was, en dat zou nu pas sinds gisteren in orde zijn. Er zijn ook fouten gemaakt die zouden nu gecorrigeerd zijn, dit alles doet mij toch even zuchten. Kan men tenminste mijn verdwenen opnames van De kotmadam terugzetten VTMhd
elke zondag 20:00 / 20:40.
Normaal is dat altijd zo ook bv als je opnames hebt van een zender die wegvalt bvb uit het basis aanbod, maar mss kan proximus dit een tijd verlengen al denk ik dat er dan auteursrechten moete voor betaald worden!
Reputatie 6
Badge +2
Normaal is dat altijd zo ook bv als je opnames hebt van een zender die wegvalt bvb uit het basis aanbod, maar mss kan proximus dit een tijd verlengen al denk ik dat er dan auteursrechten moete voor betaald worden!
Heb net van het PX team bevestiging gehad dat de opnames na de twee weken niet meer bekeken kunnen worden.

Jammer.
Reputatie 6
Badge +3
Voor hen die deze kanalen al hebben worden er 3 films voorzien. Gewoon even doorgeven via privébericht indien je daar interesse voor hebt. Uiteraard met vermelding van je klantennummer. Groeten. Jan
Pakket die we hebben is volledig aangerekend op de factuur, voetbal volgen we niet en kleine kinderen hebben we ook niet. Niet echt een "geste" dus als je het mij vraagt. Wij zaten vorige week 2 dagen zonder internet (en TV) met een student in de examens waarvan de cursussen online staan... En dan als "geste" kanalen krijgen die je toch niet volgt... en kanaal die je wel hebt toch volledig moeten betalen!

Reageer