Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits


  • Anonymous
  • 0 reacties
We geven je de 2 komende weken meer tv wegens het ongemak van de voorbije dagen. Van 17 tot 31 januari activeren we automatisch en gratis voor alle tv-klanten de kanalen van het Belgisch voetbal, Studio 100 Hits en Movies & Series.
Lees het hele artikel hier

We hebben ook een speciale FAQ gemaakt met alle nuttige info.

234 reacties

Beste mensen,
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren
.

Dag Wim, maar er kan nu niet ingekeken worden wat die zender met series inhoud , is er daar een link van ? mvg alain
Reputatie 6
Badge +2
De mensen krijgen een compensatie. Bij andere providers dus niets. Er was de vraag van mensen die deze pakketten hadden tot een andere compensatie, die krijgen ze nu en nu is het voor sommigen weer niet goed, die kan je nooit helpen.
Enfin middels zijn al mijn problemen door Proximus opgelost waarvoor dank.
Beste mensen,
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren.


Helaas - ook deze link werkt weer niet ...
ik kom weer op de pagina "contacteer ons" - ja ik ken mijn telefoonnummer maar krijg nadien enkel de oplossing om de 0800 nummer te bellen - e-mail of een vraag of klacht indienen kan ik gewoon niet - en dat 0800 nummer bellen helpt niet - de wachtrij is langer dan mijn geduld (reeds 2 * bijna een uur gewacht en geluisterd naar de muziekjes) ...
dus wat dan ?
ik heb de bundels al en wil een andere compensatie !
Reputatie 7
Badge +6
Alain,
Meer info over de Movies & Series Pass vind je hier
Zijn er nog andere opties indien je al heel lang van bepaalde bundels geniet of worden deze in mindering gebracht op de factuur ? 😉
Het is mooi van Proximus om een (niet verplichte) compensatie aan te bieden,maar om voor mensen die een uurtje zonder TV hebben gezeten twee weken aan te bieden,net als trouwe klanten die drie dagen moeten wachten op antwoord van de technische dienst, is voor sommige mensen niet logisch.
Reputatie 1
Snap sowieso al niet dat die film en series betaal paketten nog kunnen bestaan, om dan nog maar te zwijgen van de prijzen van huurfilms... je hebt Netflix voor een goede €9, met ten minste een enorm divers en ruim aanbod, veel gebruiksvriendelijker en de mogelijkheid tot downloaden, apps die je overal kan gebruiken... Kijk dan liefst niet via Proximus tv, want dan heb je zelfs geen full HD beeld en geen DD geluid, enkel 720p of 1080i.... Iets wat al lang 1080p zou moeten zijn(idem voor Telenet). Je kan zelfs bijna geen full HD TV toestel meer kopen, de meest zijn 4K's... Maar ja, als je zo weinig aanbieders hebt heb je als gewone kijker weinig keuze natuurlijk.
Reputatie 4
Badge +1
... en nu maar hopen dat PX niet "vergeet" die optie terug uit te zetten, zodat die automatisch in een betalend abonnement overgaat, met alle miserie om die kwijt te geraken.
Persoonlijk hebben wij (ik + echtgenote ) ook niets aan die aanbieding want we gebruiken die zeker NIET, want geen interesse daarvoor (zelfs niet als ze het levenslang gratis aanbieden zullen we het nooit bekijken).
Dus ik heb liever dat ze dat NIET tijdelijk activeren voor mij !!! (iets wat we zelf niet vragen , moeten ze nooit mee afkomen, ook niet aan deur-verkoop , geeft mij hetzelfde gevoel)
Ik ben ook niet geïnteresseerd in deze extra bundels. Graag ook een extra korting zoals de Scarlet klanten.
Aangezien ik geen enkel van deze programma's bekijk heb ik hier volkomen niets aan!
We zijn weer eens teleurgesteld: wij kijken nooit voetbal en dus niet naar de voetbalkanalen, wij hebben geen kinderen en kijken dus nooit naar studio 100 hits, en voor de kanalen movies en series hebben we helemaal geen interesse.
Waarom krijgen de 2 pakketten waarvoor we bijbetalen niet gratis, of een 1 pakket gratis voor de vermelde periode zou ons wel plezier doen. !!!!
Voorstel: laat de klanten kiezen voor een pakket dan hen interesseert
Eigenlijk een schande. Ik ben helemaal niet geïnteresseerd in deze bijkomende packs. Nogal bedenkelijk promotie te maken op kosten van de klanten, of erger nog naar aanleiding van problemen bij klanten. Ik stel voor dat wie die veertien dagen niet neemt ofwel een 'vrije' keuze van aanboduitbreiding kan verkrijgen of nog beter gewoon een financiële tegemoetkoming krijgt. Dat zou pas echt faire omgang zijn met klanten die niet kregen waar ze voor betaald hebben. Hopelijk en vermoedelijk denken nog vele anderen daar ook zo over !
Straf!
In november 8(!) dagen lang geen internet-TV-vaste lijn... zonder verwittigen...
Zelf initiatief moeten nemen om abbonementgeld voor die periode niet te moeten betalen.
Op mijn vraag tot compensatie kwam het antwoord : geen compensatie... indien u niet tevreden bent mag u een andere provider zoeken.

Zo behandelt Proximus een trouwe (15 jaar !) klant!

Arrogantie ten top !!!

(Grote spijt dat mijn emaildres eindigt op @skynet.be)
Heeft Proximus dan geen goed zicht op zijn klanten ? Ik moet geen voetbal, geen studio 100 en dat andere ook al niet. Maar ik had wel veel ongemak vorige week en ik heb een belangrijke afspraak gemist !
2 Dagen hebben we plat gelegen. Wij zijn niks met het aangeboden pakket. We hadden toch graag een andere compensatie gezien. Is mss wel een list? Sommige mensen bekijken dit dan wel en mss nemen ze nadien er wel een abo op? Een mindering op onze volgende betaling zou wel passend zijn. Of mss gratis belwaarde? Ik lees hier toch al dat héél wat klanten niet tevreden zijn met deze tegemoetkoming. En dat na al onze vele vele jaren vaste en trouwe klant!!! Vergeet niet dat concurrenten om de hoek liggen en daar gebruik willen van maken.
Reputatie 7
Badge +1
De mensen krijgen een compensatie. Bij andere providers dus niets. Er was de vraag van mensen die deze pakketten hadden tot een andere compensatie, die krijgen ze nu en nu is het voor sommigen weer niet goed, die kan je nooit helpen.
Enfin middels zijn al mijn problemen door Proximus opgelost waarvoor dank.

Dan ben je een van de gelukkige waar al de problemen opgelost zijn. Dit praat natuurlijk een stuk makkelijker op dit forum. En zie je alles natuurlijk positiever tov PX. Weet niet of je een trouwe klant bent en welke abo je hebt. Maar als je een oud abo hebt kun je niet al te positief zijn met een prijsverhoging van € 50 per jaar. Maar toch goed dat er toch problemen opgelost worden al zou je dit op het forum niet zeggen.
Reputatie 6
Badge +2
Men begrijpt het niet : je hoeft die boeketten niet te nemen, als je al die boeketten hebt moet je dat laten weten aan Proximus, Zie de vele links en uitleg die er recent over geplaatst werd. Dan regelen ze wat anders, wat weet ik niet, dat spreken ze af met jou.
Men reageert hier dat andere providers financieel tegemoetkomen , wel dat is larie. Scarlet gebruikers smeken om dezelfde tegemoetkoming die wij krijgen.
Telenet gaat hun klanten niet tegemoetkomen. Niet financieel noch met gratis films.
De concurrenten hebben allemaal plat gelegen maar gaven er geen media aandacht aan.
Proximus kwam eerlijk naar buiten met de problemen.
Bovendien is Proximus een van de weinigen met dergelijk platform.
Iedereen mag veranderen, maar ik ondervond dat het gras steeds groener lijkt aan de overkant TOT je verandert. Je kan niet voor iedereen goed doen.
Reputatie 4
Badge +1
Hierbij een tevreden klant met de !!spontaan aangeboden compensatie. Zodoende kan ik gratis proeven van enkele opties en wie weet ......
Niet interessant. Ik heb geen tijd om heel de tijd tv te kijken. Een korting op de factuur is de enige correcte tussenkomst. Nu hopen ze nog wat extra bundels te verkopen.
Leuke geste maar helaas heb ik hier niets aan.
na de panne krijgen we gratis betaal film en sport zender als tegenprestatie !!!!!!!!
ik gebruik er nu geen van beiden en zal ze ook in deze periode niet gebruiken
dus heb ik geen compensatie gekregen!!!!!
ook de klanten die dit aanbod wel al in hun pakket hebben krijgen dus ook geen compensatie
veel juister is voor dit voorval is een vermindering (bedrag) geven van ons abonnement geld voor iedere klant
dat is een juiste en gelijke compensatie voor alle klanten,, gelijk,,
de klanten die alle dagen werken kunnen minder gebruik maken van het aanbod dan andere klanten die alle dagen thuis zijn of minder werkende klanten
voor mij dus GEEN COMPENSATIE heb er geen tijd voor en ook geen interesse , anders zou ik dit al lang als zender pakket aangeschaft hebben
dank u, proximus ,eens een regeling die ik niet gewoon ben van jullie en die op niks trekt van jullie dienst
bij een recent grote energie panne bij electrabel in gent heeft men iedere klant gelijk behandeld ieder kreeg een vermindering van hun abonnement en aangepast volgens de tijd die men zonder stroom zat
een goede raad iedere klant zou een klachtenbrief moeten schrijven of één laten opmaken in een proximus katoor daar zitten de mensen voor!! of via mail
met de vermelding dat dit geen eerlijke compensatie is en als klant een andere regeling wil vb abonnement vermindering zoals in gent electrabel heeft gedaan!!!!
Reputatie 6
Badge +2
na de panne krijgen we gratis betaal film en sport zender als tegenprestatie !!!!!!!!
ik gebruik er nu geen van beiden en zal ze ook in deze periode niet gebruiken
dus heb ik geen compensatie gekregen!!!!!
ook de klanten die dit aanbod wel al in hun pakket hebben krijgen dus ook geen compensatie
veel juister is voor dit voorval is een vermindering (bedrag) geven van ons abonnement geld voor iedere klant
dat is een juiste en gelijke compensatie voor alle klanten,, gelijk,,
de klanten die alle dagen werken kunnen minder gebruik maken van het aanbod dan andere klanten die alle dagen thuis zijn of minder werkende klanten
voor mij dus GEEN COMPENSATIE heb er geen tijd voor en ook geen interesse , anders zou ik dit al lang als zender pakket aangeschaft hebben
dank u, proximus ,eens een regeling die ik niet gewoon ben van jullie en die op niks trekt van jullie dienst
bij een recent grote energie panne bij electrabel in gent heeft men iedere klant gelijk behandeld ieder kreeg een vermindering van hun abonnement en aangepast volgens de tijd die men zonder stroom zat


Mensen moeten toch de artikels lezen:
'ook de klanten die dit aanbod wel al in hun pakket hebben krijgen dus ook geen compensatie';
Jawel U krijgt compensatie als U de boeketten in uw pakket heeft dan moet U via de vele links die hier al 10 tallen keren geplaatst zijn contact op nemen met Proximus en dan regelen ze iets anders met U.
Die panne in Gent werd niet gedekt door Electrabel maar door Eandis, Appels met peren vergelijken.
Het ontdooien van een vrieskoffer is wel erger dan een uurtje geen beeld op een tv.
Veel geluk nog verder met uw korting.

"
Beste mensen,
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren. "

080022800 of online.
Reputatie 6
Badge +2
Nog eens de uitleg: Aandachtig lezen:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_compensation/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/storing-van-8-januari-hoe-ontvangt-u-een-commerciele-geste.html
Leuk voor de voetbal fans, wat met de mensen die van motorsport en autosport houden?

Reageer