Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits


  • Anonymous
  • 0 reacties
We geven je de 2 komende weken meer tv wegens het ongemak van de voorbije dagen. Van 17 tot 31 januari activeren we automatisch en gratis voor alle tv-klanten de kanalen van het Belgisch voetbal, Studio 100 Hits en Movies & Series.
Lees het hele artikel hier

We hebben ook een speciale FAQ gemaakt met alle nuttige info.

234 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Oké er was effe een probleem, maar ik vond dat niet zo erg. Voor mij hoeft dat niet 2 weken die 3 packs gratis te krijgen. Ik kijk daar toch niet naar en zeker geen VOETBAL ik haat VOETBAL.
En mensen zit zo niet te klagen over die hinder, over het factuur, ik heb al die packs al en bla bla bla .......er zijn ergere dingen in het leven dan enkele uurtjes geen tv ....

Inderdaad hoor, er zijn ergere dingen. Ik wil terug gezond zijn. Maar dit forum is een enorme hulp.
Mensen mogen klagen , zeker als het terecht is en eerlijk: ik heb sinds mijn recente aankoop zware problemen gehad met facturatie - om ziek van te worden, na veel gedoe - heel veel gedoe is dit hopelijk opgelost, dan krijgt de rest wel een bijsmaak, al je opnames weg, ect. Het is dus niet enkele uurtjes er zijn mensen die al maanden problemen hebben.

Ik haat ook voetbal en er worden films aangeboden, leuk, bij een ander is het nada noppes niets.

Ik probeer probeer waar ik kan een positieve bijdrage te leveren op het forum zonder iemand te aanzien als een zaag. Een klacht is nooit bla bla bla.
Ze maken zich er weer heel gemakkelijk vanaf. Maar nu krijgen we toch al iets. Niet dat ons gevraagd wordt of we hier ook effectief in geinteresseerd zijn. Vorige keer in september had ik 5 dagen geen internet of tv en toen gaven ze niets. Nu geven ze weer iets waar ik helemaal geen interesse voor heb, zeker aangezien ik zaterdag op vakantie vertrek. Maar de factuur zat natuurlijk wel elke maand stipt in mijn mailbox. Dan werkt mijn internet weer wel. Ik zal ook maar eens overstappen naar scarlet of telenet, dezelfde slechte service. maar misschien kan ik iets besparen.
Reputatie 6
Badge +2
Ze maken zich er weer heel gemakkelijk vanaf. Maar nu krijgen we toch al iets. Niet dat ons gevraagd wordt of we hier ook effectief in geinteresseerd zijn. Vorige keer in september had ik 5 dagen geen internet of tv en toen gaven ze niets. Nu geven ze weer iets waar ik helemaal geen interesse voor heb, zeker aangezien ik zaterdag op vakantie vertrek. Maar de factuur zat natuurlijk wel elke maand stipt in mijn mailbox. Dan werkt mijn internet weer wel. Ik zal ook maar eens overstappen naar scarlet of telenet, dezelfde slechte service. maar misschien kan ik iets besparen.
Ik betwijfel het. Telenet is duurder. En Scarlet is al helemaal onbetaalbaar. Orange en Base nooit meer.
Bovendien moet je van hen ook niet veel verwachten.
Telenet wil zelfs de modem niet omruilen bij defect en bezorgde mij een zwaar virus, nochtans had ik hun F-secure in huur. Proximus erkende publiekelijk de fouten. Daarom ben ik gebleven. Voor die openheid. Ze werken er aan het zijn mensen. Shit happens.
Maar je mag natuurlijk veranderen, ik heb ze allemaal gesleten en blijf hier nog klant.😑
u zegt " En Scarlet is al helemaal onbetaalbaar"
maar ik lees en hoor toch altijd het omgekeerde ?
Had ook liever een financiële compensatie gezien want voetbal of films interesseren me helemaal niet. Nieuwe abonees krijgen een hoop aantrekkelijke voorwaarden om Proximus klant te worden maar als je het eens bent ..... Waarom de mensen de keuze niet laten tussen ofwel 14 gratis zenders of X aantal Premium punten die je kan omzetten in gratis belkrediet ! Dit zou pas een oplossing zijn. Maar het spreekt vanzelf dat de eerste oplossing voor Proximus interessanter is want wie weet levert dat hen weer nieuwe contracten op voor die zenders ... niet dom daar ... !!! Ben benieuwd of er iets uit de bus komt en anders misschien toch overstappen naar Scarlet die wel compensatie geeft als er iets mis gaat en die bovendien ook nog een stuk goedkoper zijn.
Reputatie 4
Badge +2
Bedankt voor de geste voor die enkele uurtjes zonder tv. Eén ding is zeker als je dit forum leest. De maand zonder zagen gaat geen succes worden.
Scarlet is de goedkope versie van Proximus, je betaalt wat minder en je krijgt wat minder zenders, waar ik toch niet naar kijk. Uiteindelijk is heel simpel. Als ik betaal voor een maand internet/tv, verwacht ik ook een maand internet/tv. Als ik een dag niet werk, verdien ik die dag ook niets.
Reputatie 7
Badge +1
Bedankt voor de geste voor die enkele uurtjes zonder tv. Eén ding is zeker als je dit forum leest. De maand zonder zagen gaat geen succes worden.
Dat zou wel gaan als men alle klanten van PX gelijk behandeld. Nieuwe abo´s niet omhoog in 2018 volgens de CEO dan de oude abo`s ook niet omhoog.
Ik ben er wel blij mee, had er niet zo veel last van, mijn internet werkte nog dus viel het wel mee. En idd een panne kan gebeuren en dan mogen we toch niet klagen over de geste van Proximus. Ik had voor mijzelf liever een leuke korting op mijn fakuur gekregen omdat ik niet zo veel tv kijk, maar zal de komende 2 weken zeker veel gaan kijken naar leuke films.
Reputatie 6
Badge +2
u zegt " En Scarlet is al helemaal onbetaalbaar"
maar ik lees en hoor toch altijd het omgekeerde ?


Dat men maar naar Scarlet overloopt , ze gaan rap terugkeren. Het LIJKT goedkoop. Een duur flut pakket. Maar 30 zenders, Onbeperkt bellen van vast naar vast tijdens de daluren,Onbeperkt downloaden, snel surfen ( tot je er aan begint ) en dàt is het.
En die klantendienst daar zwijg ik over.
Er zijn er al veel die scarlet hebben buitengegooid.
Reputatie 1
Bedankt voor de geste voor die enkele uurtjes zonder tv. Eén ding is zeker als je dit forum leest. De maand zonder zagen gaat geen succes worden.
Zo is het ! Sommige mensen leven om te zeuren en kennen het woord " dankbaarheid" niet meer ! Worden we iets aangeboden als de elektriciteit enkele uren uitvalt ?
Beste, ik heb al m&s en het Belgisch voetbal, krijgen wij dan een andere compensatie ?? Of krijgen wij niets extra omdat we al meer betalen ? Bedankt voor uw antwoord, Mvg.
IN DEZE 3 WEKEN VAN NIET KLAGEN ZOU IK TOCH DURVEN STELLEN DAT ALWEER PROXIMUS VOOR DE GOEDKOOPSTE OPLOSSING GAAT
IPV -LAAT DE MENSEN 2 WEKEN MINDER BETALEN OP WAT ZE NORMAAL BETALEN OP 1 MAAND
LIJKT ME LOGISCH
PS-DAT ER HIER IN VLAANDEREN MAR SNEL WAT NEDERLANDSE TEGENWIND KOMT WANT BELGIE IS DE DUURSTE ALS HET OVER GSM-INTERNET OD OVER TELEFONIE GAAT
MAAR JA WIE ZIJN WIJ
🤐
Vroeger was ik klant bij Telenet en heb ik nooit 3 dagen problemen moeten ondervinden om één of andere compensatie te krijgen. Ik ben geen sportfanaat, heb geen jonge kinderen die naar studio-100 toestanden zitten te kijken en moet mij dan maar noodgedwongen tevreden stellen met films en series waarvoor ik geen tijd heb. Daarnaast heb ik al sedert mijn overstap technische problemen waarvoor nu pas recentelijk een oplossing werd gevonden : een derde energieverslindende signaalversterker geplaatst! Compensatie voor meerdere jaren grijze haren heb ik niet gekregen. Hoe klantvriendelijk is dat dan weer ? Blijf maar proberen om positief in de media te komen terwijl de CEO het voorbije jaar als een rampjaar heeft bestempeld. Ik ben nog altijd niet overtuigd !
Wanneer we reeds een bundel hebben en die andere bundels ons niet boeien ( anders hadden we die ook)
is het dan niet mogelijk ons een gratis film te geven?? Uit het ganse filmaanbod welteverstaan!
Mooi van een compensatie te geven want we hebben immers 2 x ongemak gehad voor iets waar we voor betalen, maar het compensatieaanbod is niet echt voor cultuurminnende mensen, voetbal, studio 100, en Amerikaanse series ..... jammer .... totaal buiten onze interesse.
Reputatie 4
Badge +2
voor de moderator,
Wanneer we hier een item plaatsen, krijgen we in onze mailbox een bericht wanneer er een reactie is. Deze reactie kunnen we lezen na een click op "hier" in de mail. Er is echter ook een tweede "hier" (met link) wanneer we deze reacties niet meer willen volgen. Deze tweede link "hier" werkt echter niet. Kan u dit verhelpen aub.waarvoor dank.
Slechts minimum een zevental betaalfilms lijkt me een "geste".
De huidige heeft enkel tot doel de mensen zich nog meer te laten binden en kost proximus NIETS.
De enige oplossing voor mistevreden klanten is massaal hun contract beeindigen.
Zo maak je het probleem voelbaar in hun portefeuille en zullen ze de volgende keer tweemaal
nadenken.
Zoals al eerder opgemerkt. De klanten die al het meest betalen per maand (140€) zijn diegene die geen tegemoetkoming mogen verwachten net omdat ze al deze opties al hebben.
Proximus besteedt zeer veel aandacht aan nieuwe klanten (werving) maar de bestaande klanten worden vergeten (zie ook dossier huur oude telefoon toestellen) Mevr Dominique Leroy zal nog een tandje mogen bijsteken.
Wij ondervinden nog regelmatig onderbrekingen op de tv, maar daar wordt niet over gesproken. Het zijn maar enkele minuten maar als je iets aan het volgen bent is dit zeer lastig. Bent op de computer bezig geen netwerk. Ook leuk.? Zijn er nog mensen die er last van hebben of ben ik echt de enige.?
Reputatie 6
Badge +2
Vroeger was ik klant bij Telenet en heb ik nooit 3 dagen problemen moeten ondervinden om één of andere compensatie te krijgen. Ik ben geen sportfanaat, heb geen jonge kinderen die naar studio-100 toestanden zitten te kijken en moet mij dan maar noodgedwongen tevreden stellen met films en series waarvoor ik geen tijd heb. Daarnaast heb ik al sedert mijn overstap technische problemen waarvoor nu pas recentelijk een oplossing werd gevonden : een derde energieverslindende signaalversterker geplaatst! Compensatie voor meerdere jaren grijze haren heb ik niet gekregen. Hoe klantvriendelijk is dat dan weer ? Blijf maar proberen om positief in de media te komen terwijl de CEO het voorbije jaar als een rampjaar heeft bestempeld. Ik ben nog altijd niet overtuigd !

Ik was ook Telenet klant en had geen signaal. Men zond tot 3 maal een technicus , betalend en uiteindelijk moest ik maar zelf een versterker kopen terwijl ik zowat op mijn modem zat. Maar dat is nog niets. Uiteindelijk bleek mijn decoder defect , 3 maand voor ik een nieuwe had, dan was de voeding kapot en wou men mij niet helpen, de facturatie was een ramp, ik had ook F-secure bij hen gehuurd, dat was pas een ramp, Op een avond kwam ik thuis alles was afgesloten want de vorige bewoner had de aansluiting niet betaald, dan weer 2 weken gewacht voor ze het kwamen aansluiten. Aangesloten maar geen signaal, de codes waren zonder me te verwittigen gewijzigd. Alles bleek in orde. Terug per ongeluk afgesloten, terug open. Decoder dan defect weigerden ze om te ruilen. Pakket gekocht met smartphone, dekking zou 100% zijn maar was nul, ik mocht het abonnement schrappen maar moest de phone in een ruk betalen. En zo kan ik nog even doorgaan.

Proximus komt nu massaal in het nieuws met hun storing : Telenet zwijgt doch zij lagen ook plat en hebben nog steeds zeer zware problemen, Telenet klanten zeggen ook ' wij gaan overstappen naar '.
Maar ook Scarlet kent de voorbije weken dezelfde problemen. Daar vragen klanten om een compensatie als bij Proximus. Zo ook bij Orange: grote problemen.
Zelfs Base heeft problemen. Ook TV Vlaanderen die via satelliet werkt kent de laatste tijd zware problemen.
Er is dus wellicht meer aan de hand, doch Proximus is de enige die er voor uitkomt en er iets tegenover stelt. De storingskaart brengt een mooi overzicht van alle netwerken die momenteel en de voorbije maanden plat lagen.
Kunnen alleen hopen voor beter.
Reputatie 7
Badge +6
Beste mensen,
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren.

Mvg,
Reputatie 6
Badge +2
Beste mensen,
we hebben ook een speciale FAQ gemaakt n.a.v. deze compensatie.
Klanten die reeds beschikken over de twee boeketten dienen ons te contacteren.

Mvg,

Bedankt , iedereen tevreden nu hopelijk.
Ik ga niet akkoord met deze compensatie. Gedurende meerdere dagen slecht of geen internet gehad. Dit is wanprestatie van de kant van Proximus, graag ontvang ik verwijzing naar de algemene voorwaarden waarin vermeld staat dat Proximus eenzijdig de overeenkomst tussen ons niet moet nakomen.
Aha, de eeuwige, Iedereen doet het, beweegreden. Nee, omdat iedereen het doet, maakt dat het niet ok. Als alle renners doping nemen, gaan ze allemaal in de fout. Als iedereen in't zwart werkt, pleegt iedereen fraude. En als alle providers slechte service leveren, wordt het eens tijd dat ze daar iets aan doen, en geen service factureren die ze niet leveren. Als je een electricien laat komen en de lamp brandt achteraf niet, betaal je hem toch ook niet.

Reageer