Twee weken Belgisch voetbal, Movies & Series en Studio 100 Hits


  • Anonymous
  • 0 reacties
We geven je de 2 komende weken meer tv wegens het ongemak van de voorbije dagen. Van 17 tot 31 januari activeren we automatisch en gratis voor alle tv-klanten de kanalen van het Belgisch voetbal, Studio 100 Hits en Movies & Series.
Lees het hele artikel hier

We hebben ook een speciale FAQ gemaakt met alle nuttige info.

234 reacties

Reputatie 7
Badge +3
De melding stond in het midden van je scherm. Duidelijk zichtbaar, maar blijft natuurlijk niet staan. Is maar een paar minuutjes zichtbaar.
niets gekregen, niets gezien. toevallig een storing met mijn wifi verleden week. naar telefonat met proximus instellingen op internet moeten veranderen. daar gezien. ik heb het al an twee medewerkers van proximus hier uitgelegd. priveebericht an Wilfried en Aziz gesturd omdat ze gevraagd hebben.
Reklame en factuuren krijg ik well, maar deze info niet. nergens....
misschien omdat mijn account in duits is?
Groetjes en goede avond
Heb je die melding dan niet gekregen of zien staan in het opstartscherm van je decoder, want normaal zou je die daar moeten zien of gezien hebben.
Allen, laatste dag dat je gratis kan kijken. Opnames van deze packs die je vandaag niet kunt bekijken, best voor middernacht kopiëren naar DVD. Morgen is het gedaan met extra kijkgenot.
Bedankt Proximus dat we dit cadeautje kregen voor een avondje zonder tv te zitten.
Aan alle klagers:
Mocht dit of iets dergelijks in de toekomst nog eens gebeuren, dat je geen TV kan kijken door een mankement, dan heb ik hier een paar suggesties als alternatief om je avond te vullen:
- Speel een gezelschapsspel met je familie. Vb. Monopoly, kaartspel, ander gezelschapsspel.
- Kijk eens naar een DVD die je al zo lang wilde zien, maar er nooit toe kwam.
- Ga eens bij je buren langs om de banden wat aan te halen, of nodig ze zelf uit bij jou thuis.
- Neem eens contact op met een familielid dat je al zolang verwaarloosd hebt.
- Of neem eens contact op met een vriend of collega, die je al lang niet meer gesproken hebt.
- maak eens its lekkers klaar in de keuken, waar je nadien samen van kan genieten.

Gisteren heb ik gekeken naar Kelly en Sam van de Pfaffs in "Groeten uit 1989". Die sloten zich bewust regelmatig af van de internetwereld en hadden telkens een gezellige avond.
Hier de link naar d volledige aflevering als inspiratie:
https://vtm.be/video/volledige-afleveringen/id/257504503962000
Have fun. 🤖


ik vind het spijtig dat Proximus niet will toegeven, dat sommige klanten geen info over deze actie gekregen hebben...
Reputatie 7
Badge +3
Allen, laatste dag dat je gratis kan kijken. Opnames van deze packs die je vandaag niet kunt bekijken, best voor middernacht kopiëren naar DVD. Morgen is het gedaan met extra kijkgenot.
Bedankt Proximus dat we dit cadeautje kregen voor een avondje zonder tv te zitten.
Aan alle klagers:
Mocht dit of iets dergelijks in de toekomst nog eens gebeuren, dat je geen TV kan kijken door een mankement, dan heb ik hier een paar suggesties als alternatief om je avond te vullen:
- Speel een gezelschapsspel met je familie. Vb. Monopoly, kaartspel, ander gezelschapsspel.
- Kijk eens naar een DVD die je al zo lang wilde zien, maar er nooit toe kwam.
- Ga eens bij je buren langs om de banden wat aan te halen, of nodig ze zelf uit bij jou thuis.
- Neem eens contact op met een familielid dat je al zolang verwaarloosd hebt.
- Of neem eens contact op met een vriend of collega, die je al lang niet meer gesproken hebt.
- maak eens its lekkers klaar in de keuken, waar je nadien samen van kan genieten.

Gisteren heb ik gekeken naar Kelly en Sam van de Pfaffs in "Groeten uit 1989". Die sloten zich bewust regelmatig af van de internetwereld en hadden telkens een gezellige avond.
Hier de link naar d volledige aflevering als inspiratie:
https://vtm.be/video/volledige-afleveringen/id/257504503962000
Have fun. 🤖
Kan u uw klantennummer even via een privébericht doorsturen aub.?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg.Wilfried


Beste Wilfried,


privébericht gestuurt.

mvg
Ismet
Reputatie 6
Badge +3
Kan u uw klantennummer even via een privébericht doorsturen aub.?
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg.Wilfried
Dag niet nederlandstaalig,

Het kan zijn dat je de communicatie niet gekregen hebt omdat jouw instellingen dat niet mogelijk maken. Ik raad je dus aan om eens jouw instellingen op MyProximus na te kijken.
1/ ga naar de MyProximus website via https://www.proximus.be/login en log in
2/ klik op Mijn account
3/ vervolgens op Mijn meldingen
4/ daar kun je desgevallend aanpassen hoe Proximus jou moet contacteren

Mvg,
Wim





Beste Wim,
E-Mail: overall bij e-mail een hakje, maar geen e-mail gekregen...
GSM: x Mijn wettelijke informatie (contractuele en administratieve meldingen)
Vaste lijn: x Mijn aanbiedingen en promoties
Post adres: x Mijn aanbiedingen en promoties via post ontvangen
Televisie: x Mijn aanbiedingen en promoties x Gepersonaliseerde TV reclame op maat
Pop-up web: x Mijn aanbiedingen

en geen info gekregen. Of kunt U mij zeggen waneer en hoe ik info kreeg?
Dank bij voorbaat,
Mhr. Wim
ik heb op U antwoord nu kunnen reagieren.
zie beneden
Reputatie 7
Badge +6
Dag niet nederlandstaalig,

Het kan zijn dat je de communicatie niet gekregen hebt omdat jouw instellingen dat niet mogelijk maken. Ik raad je dus aan om eens jouw instellingen op MyProximus na te kijken.
1/ ga naar de MyProximus website via https://www.proximus.be/login en log in
2/ klik op Mijn account
3/ vervolgens op Mijn meldingen
4/ daar kun je desgevallend aanpassen hoe Proximus jou moet contacteren

Mvg,
Wim



sorry voor mijn NL, ik ben duitstaalig.
mooie actie, maar ik heb daarover geen info gehad. Toevalig vandag storing met mijn wifi...
En daar op de site gelezen....
Dus sinds 17/01 niks van deze actie genoten....
Compensatie...? Heb niet de tijd en of interesse voor extra bundels... Had tenminste een volwaardig voorstel gedaan naar de klant toe... Of meteen korting op de factuur, zodoende de klant kan kiezen en het wel degelijk als compensatie zal aanvaarden...
Zal er blijven opstaan tot de geste periode voorbij is veronderstel ik.
Reputatie 7
Badge +3
Ik wilde vandaag m'n factuur bekijken op MyProximus, en zie hier nu dat deze actie is ingegaan op 17/1. Op geen enkele manier zijn we hiervan op de hoogte gebracht, ik vraag me af waar dat aan zou kunnen liggen. Ik hoor nu van anderen dat ze én een mail én een sms hebben ontvangen. Jammer van de 5 gemiste dagen.
Hey Yves,
Het stond nochtans duidelijk op het beginscherm van je TV. Ik heb het ook zo gemerkt op 7/1, want ik had ook geen mail of sms gekregen, maar die boodschap op mijn TV scherm was en is heel duidelijk te zien.
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

Kan je ons via een privé bericht je klantengegevens even doorgeven.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg. Wilfried
OK, bedankt. Nu is het me helemaal helder.
Beste antwoord.
Mvg,
W
Reputatie 7
Badge +6
Dag weppie, zoals in het eerste bericht ook vermeld staat, gaat het enkel om de kanalen en niet de M&S pas waarbij je via de 'on demand' shop films kan aanvragen. Meer info op de deze pagina of de FAQ.

[Edit: Wim was me voor. 🙂]
Reputatie 7
Badge +6
Weppie,
je kunt geen films kiezen op het kanaal M&S, enkel met de M&S Pass kun je dat. Deze is niet voor iedereen geactiveerd, enkel het kanaal zelf hebben we opengesteld.
Je kunt alle films en series bekijken in de programmagids, en zelfs opnemen. De opnames kun je bekijken tot 31 januari.
Alle info op www.proximus.be/eengeste
Mvg,
Wim
Beste,

hoe kan ik op de M&S kanaal een film naar keuze kiezen? Nu deze 2 weken gratis is als geste.
Mij lukt het niet.
Bij mij spelen ze gewoon de programma-gids af.
Of moet ik via de rode knop aanmelden? Neem ik dan geen abo?

Mvg,
W
Reputatie 6
Badge +1
Ben daar best tevreden mee, heb toch een aantal leuke films kunnen kijken. Series begin ik niet aan want die zijn niet klaar op 2 weken. Toch een mooie geste om even zonder TV te zitten.
Ik wilde vandaag m'n factuur bekijken op MyProximus, en zie hier nu dat deze actie is ingegaan op 17/1. Op geen enkele manier zijn we hiervan op de hoogte gebracht, ik vraag me af waar dat aan zou kunnen liggen. Ik hoor nu van anderen dat ze én een mail én een sms hebben ontvangen. Jammer van de 5 gemiste dagen.
Reputatie 7
Badge +3
Ach, profiteer ervan om naar Bedtime Stories 2 te kijken, zolang je M&S zender hebt. Die film zal je gemoed wel tot bedaren krijgen. lol 😍
als je dat kunt dan hebben al de andere operatoren geen, enkel klant meer 😉☺️
Reputatie 7
Badge +6
Gwuist,
Het zal onmogelijk zijn om iedereen tevreden te stellen...
Mvg,
Wim
De films die jullie voorstellen zijn ofwel ondermaats of hebben we reeds gezien.
Met Studio 100 maak je ons volwassen gezin evenmin blij en voor het voetbal betalen we reeds.
Nieuwe slogan: Proximus maakt je blij met een dode mus?

Reageer