Vraag

tvgids tlc

  • 5 August 2020
  • 4 reacties
  • 220 Bekeken

Hallo,

Kan iemand eens de TV-gids van TLC nakijken alsjeblieft, want die is niet correct. Pickx op smartphone is het trouwens ook de zelfde foutieve gids.Maakt het moeilijk om programma’s op te nemen.

Bedankt!!!!


4 reacties

Blijkbaar is een jaar later de programmatie van TLC nog steeds een probleem want bij mij ook (recente Proximus klant) klopt het van geen kanten. Uit-en aanzetten modem en allerlei randapparatuur maakt geen verschil.

Kan iemand dit eens degelijk nakijken want inderdaad vervelend wanneer opname gepland wordt.

Alvast bedankt en iedereen de beste wensen

Reputatie 7
Badge +4

Hallo,

Kan iemand eens de TV-gids van TLC nakijken alsjeblieft, want die is niet correct. Pickx op smartphone is het trouwens ook de zelfde foutieve gids.Maakt het moeilijk om programma’s op te nemen.

Bedankt!!!!

hi, het kan soms gebeuren dat er fouten sluipen in de tv gids die de zenders ons doorgeeft, bvb door last minute wijzigingen
als je zowel even je modem als decoder herstarte zou je wel de meest recente gegevens hiervan moeten binnenkrijgen
kan je dit even proberen

Sorry @jonathandr , maar net zoals voor Fox klopt de Pickx TV-gids voor TLC van geen kanten met wat er op de site van TLC zelf staat (en  bij Telenet). Het probleem doet zich zoals @EviKestemont  al zei ook voor op Pickx smartphone. ☺️ Er is duidelijk een probleem in de programmering. Volgens @Charlotte.D werd het doorgestuurd naar de bevoegde dienst, maar er zit tot nu toe niet veel schot in de zaak.  Warme groetjes. 🙂

@jonathandr herstarten heeft niets gedaan. Had dat vorige week al gedaan toen ik zag dat tvgids fout was. Had het toen niet gemeld omdat in het verleden die dingen op de dag zelf nog goed kwamen. Nu is zelf de gids voor volgende week fout.

 

spijtig dat de opnemen op tijd niet meer bestaat dat was handig geweest nu.

Reageer