Vraag

tvgids

  • 27 July 2022
  • 9 reacties
  • 301 Bekeken

Hoi,

Kan de tv gids aub aangepast worden, deze klopt niet.

Dit is vervelend als je tv wil kijken alsook wanneer je iets opneemt en je mist het laatste stuk van je opname omdat de uren niet overeenkomen. Zelfs hier op de site klopt de gids niet. Wat heb je er dan aan?? Het minste wat je mag verwachten na een dure rekening is ten minste te kunnen zien wat je wou opnemen.

Ik lees hier dat dit al veel vaker een probleem is. Gisteren kreeg ik te horen dat ik mijn decoder moest herinstalleren en het dan opgelost moest zijn. Deze info klopt helemaal niet en is dus een nutteloze actie. 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Aan allen,

we vragen na bij wie de fout ligt en hoe opgelost kan worden

we houden jullie op de hoogte.

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

Dag allemaal, het ligt niet enkel bij de externe firma, het zijn ook de TV -zenders zelf die last minute nog wijzigen aanbrengen in hun programmatie en die te laat doorgeven. Alleszins, het betrokken team is op de hoogte van jullie frustraties en volgt verder op!

Reputatie 1

Dat gebeurt zo vaak dat deze niet klopt... gewoon niet normaal...

Reputatie 3

PLAY 6 tv gids staat al sinds verleden week niet juist ,maar niemand merkt iets op ,nochtans ze gingen

sinds verleden maand  de tv gids opvolgen op fouten blijkbaar niet dus .

Reputatie 3

Wel raar he en enkel bij proximus  en dat meer dan 10 dagen bij play 6 dat er eens iets verandert in de programmatie dat verstaat ik wel maar als je de tv gids goed bekijkt  en vergelijkt met  een goede tv gids dan zie je wel verschuivingen betreft uur indeling .Het enige wat klanten vragen is ten minste  een degelijke  betrouwbare tv gids.

Ter info: als de tv gids hier niet klopt → Tv-gids met Belgische en buitenlandse zenders – Proximus Pickx dan heeft het inderdaad geen zin van de decoder te rebooten enkel als de decoder niet zou synchroon lopen met deze, kan het zin hebben van te rebooten.

maar wat is dan de oplossing? het lijkt me toch niet zo moeilijk om een tv gids up to date te houden.

alle begrip voor als een programma na één of andere wedstrijd komt waardoor de tijd kan variëren. maar jullie slagen er niet eens in om de standaard programmatie correct weer te geven. hoe kan dit opgelost worden??

In afwachting van een reactie van een Prox medewerker, vernam ik van een Proximus medewerker dat de dienst die de TV gids levert voor Proximus, een externe firma is. Proximus kan het doorgeven aan hen.

Reputatie 1

Ik heb het ook reeds meerdere keren doorgegeven, verander dan van externe firma zou ik zeggen, wij zijn proximus klanten en betalen hiervoor !!!!!! Echt zo beu !

Reageer