Beantwoord

TV zonder decoder kijken?

  • 29 May 2018
  • 3 reacties
  • 10192 Bekeken

Goeiemorgen, ik wil graag mijn TV op een ander plaats zetten maar dan kan ik mijn decoder en tv niet meer met elkaar verbinden... is er een manier om dan toch proximus tv te kunnen kijken om zal ik mijn verhuismanie moeten staken 😉 ik heb geen zin om superlange kabels door mijn living te leggen...
alvast bedankt voor het antwoord!
icon

Beste antwoord door Martin 29 May 2018, 11:53

Bekijk origineel

3 reacties

Als je echt tv wilt kijken zonder decoder dan kun je dit via de Proximus TV applicatie op PC/laptop/tablet/smartphone
Zo kan je dan bv de Proximus TV applicatie opstarten (via de app of via browser) en bv via een chromecast HDMI stick die je op je HDMI ingang van je TV steekt, ook zo TV kijken.
(of met draadloze HDMI is wel duurder van je HDMI uitgang naar TV)

Maar als je uw decoder en TV op een andere plaats wilt zetten kan dit via > draadloze oplossingen (klik hier) zoals wifi-bridge of powerlines.

je kan ook met draadloze HDMI werken bv "Marmitek Gigaview" (wel duurder oplossing) HDMI, maar dan kan je decoder blijven staan en die bedienen via RF remote (als de afstand niet te groot is)
Reputatie 7
Badge +4
?
Misschien één van de onderstaande oplossingen proberen
https://www.proximus.be/nl/id_cr_wireless_solutions/particulieren/producten/toestellen/toestellen-voor-internet-en-tv/draadloze-oplossingen.html
Bv decoder bij uw TV en uw decoder met uw modem verbinden via een WiFi bridge (of via 2 PLC 1 bij uw modem en de andere bij uw decoder)
Reputatie 7
Badge +3
Vickyvdb73 uw decoder dient altijd verbonden te zijn met de tv. Anders gaat u helaas geen beeld krijgen. Groeten Els

Reageer