Beantwoord

TV zien op portable

  • 21 January 2022
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

Ik kan geen TV zien op m’n dell, via de proximus pickx website.

Ik krijg steeds de melding ‘We konden uw account niet verifiëren, probeer het opnieuw!’

//Ik heb dit al verschillende malen aan Proximus gemeld (al op 27/12) en krijg steeds antwoord… we zoeken een collega om u te helpen… en ondertussen nog niets gehoord.

Op de chat zojuist een uur aan het lijntje gehouden met hetzelfde ‘we zoeken een collega om het op te lossen’…

 

Kan iemand me voorthelpen?

 

icon

Beste antwoord door Martin 21 January 2022, 23:05

Bekijk origineel

3 reacties

FYI: pas maandag komen de proximus forummedewerker hier terug langs op het forum en best daarom je forumprofiel zoveel mogelijk aanvullen.
→ ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  
NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen

Dankjewel voor je antwoordje, Martin! 
 

mss ook best vermelden of je wel pickx kunt bekijken op bv. andere toestellen zoals een PC of andere laptop , tablet of smartphone 

Reageer