Beantwoord

TV-zenders lopen vast

  • 11 December 2018
  • 36 reacties
  • 1150 Bekeken

Al enkele dagen loopt elke tv-zender vast na 4 seconden, als ik wissel van zender heb ik weer beeld en geluid gedurende 4 seconden. Met de opnames is geen enkel probleem. Hoe krijg ik dit opgelost?
icon

Beste antwoord door SamuelD 11 December 2018, 20:28

Bekijk origineel

36 reacties

Daar kan het in ieder geval ook niet aal liggen.

Best dat je dan afwacht wat jonathandr of iemand anders van het proximus forumteam gaat beslissen, mss zal hij voorstellen de decoder om te ruilen of iemand te sturen, enfin dat horen we dan wel.

Reputatie 7
Badge +4

@Proxifan93 Ik heb je fiberlijn gereset. Kan je nog eens testen.

@ThierryW Alles loopt hierdoor nu terug prima!

@ThierryW  kunnen de fiberklanten bij problemen de fibermodem zelf dan niet resetten of is dat nog iets totaal anders dat proximus van op afstand uitvoert om de fiberlijn te resetten?

Reputatie 7
Badge +4

@Martin De fiber modem kan wel eens herstart worden door de stroom gewoon uit en aan te zetten , maar op de fiber modem voeren we niet echt een reset uit. Het is trouwens ook niet de bedoeling de fiber modem dagelijks te gaan herstarten, dus vragen we dit enkel te doen als alle andere toestellen al herstart geweest zijn.

Reputatie 7
Badge +4

@Martin Ik zie net dat Samuel je vraag al heeft beantwoord.

@ThierryW als ik het goed begrijp kun je als fiberklant geen reset doen van de fibermodem als bv de herstart en reset van alle andere toestellen geen soelaas gebracht heeft?

Reputatie 7
Badge +4

@Martin Een reset van de fibermodem wordt nooit uitgevoerd, is ook niet de bedoeling. Wanneer wij een reset van een fiberlijn uitvoeren wordt het snelheidsprofiel opnieuw ingeladen.

@ThierryW  bedankt voor deze opheldering :thumbsup_tone3:

Hey, ik weet dat dit een gesprek van 4j geleden is maar ik heb nu hetzelfde probleem…
Herstarten van bbox en decoder en wifibridge in verschillende volgordes werkt niet, opnames en netflix werken wel.
Kan voor mij ook nog eens zo een aanpassing gebeuren aub?
Mvg, Nick db

Reputatie 7
Badge +4

@nickavellii ik heb je lijn gereset. Kan je nog eens testen ? 

Reageer