Vraag

tv via de gsm bedienen

  • 3 October 2021
  • 6 reacties
  • 114 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Vroeger kon je uw box via de gsm bedienen. Aangezien mijn honden deze nacht ons afstandsbediening onder handen genomen hebben zitten we met het probleem dat we bepaalde knoppen ontbreken.

 

Is dit nu nog mogelijk?


6 reacties

morgen kan een proximus forummedewerker er ene opsturen of je kan naar een proximus schop gaan om die om te ruilen.

Reputatie 1
Badge

morgen kan een proximus forummedewerker er ene opsturen of je kan naar een proximus schop gaan om die om te ruilen.

En de box via uw gsm bedienen? Is dit nog mogelijk?

Dat is spijtig genoeg al geruime tijd niet meer mogelijk.

Reputatie 7
Badge +3

@Leeuwke 

Het is inderdaad zoals Martin zegt. De mogelijkheid om met je GSM de afstandsbediening te vervangen is helaas niet meer mogelijk.

Ik kan wel het nodige doen om een nieuwe afstandsbediening te laten leveren via Bpost.

Wanneer past dit voor jou?

 

Geert

Reputatie 1
Badge

@Leeuwke

Het is inderdaad zoals Martin zegt. De mogelijkheid om met je GSM de afstandsbediening te vervangen is helaas niet meer mogelijk.

Ik kan wel het nodige doen om een nieuwe afstandsbediening te laten leveren via Bpost.

Wanneer past dit voor jou?

 

Geert

Indien er iemand moet thuis zijn dan kan dit ten vroegste zaterdag of volgende woensdag. Indien niet dan maakt het ons niet uit. Die mannen van de post weten waar ze pakketjes mogen plaatsen.

 

Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +3

@Leeuwke 

Je tot volgende week woensdag met een defecte afstandsbediening laten wachten vind ik wat te lang, aangezien je laat weten dat de Postbode weet waar hij het pakje mag plaatsen laat ik morgen al iemand naar je toekomen.

Ik heb een dossiertje opgemaakt en doorgestuurd naar bpost. Morgen komt men dan een nieuwe afstandsbediening leveren.

 

Geert

Reageer