Vraag

Tv valt constant uit

  • 13 November 2018
  • 2 reacties
  • 619 Bekeken

In opdracht van mijn schoonmoeder die einde raad is start ik dit topic.
Vroeger had ze soms last van beeld die happerde, sinds kort is het zo dat de tv ook uitvalt en modem opnieuw opstart. Omdat ik bijna zeker ben dat het door een slechte bekabelde verbinding gaan heb ik het beeld even op 576i gezet, helaas valt het boeltje na enkele minuten ook uit.

Setup zit momenteel als volgt, powerline in garage, powerline boven op de slaapkamer met bekabelde 2de decoder die perfect werkt en niet uitvalt, andere powerline adapter beneden en verbonden met andere decoder die constant uitvalt.

Wat kunnen we nog proberen of kan de oorzaak zijn van dit tv probleem? Boven werkt alles perfect via powerline en beneden niet. Defecte kabel, powerline?

Alvast bedankt
Sven

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Bezorg je ons via privébericht even de klantgegevens van je schoonmoeder, dan kunnen we al een en ander voor haar nakijken, Sven.
Anders bij je schoonmoeder eens het volgende proberen
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

ook zorgen dat de plc's direct in een stopcontact zitten en niet in een netstekker verdeeldoos, soms eens een ander stopcontact proberen kan ook helpen.

Reageer