Vraag

TV uitgesteld kijken

  • 8 December 2019
  • 2 reacties
  • 245 Bekeken

Reputatie 1

Sinds begin november, na oplossing van het probleem met de opnames, wordt uitgesteld kijken dagelijks onderbroken door zwart scherm, al dan niet gevolgd door “onverwacht probleem - geen verbinding”, waarna we verder kunnen kijken naar de live uitzending op dat moment op dezelfde zender. Begin november lukte het nog te herstarten, maar dat is recent ook onmogelijk, ook op andere zenders.

Hoelang we uitgesteld kunnen kijken varieert : soms geraken we door het journaal en terzake en schakelt de gekozen film plots naar het einde, soms wordt zelfs het journaal na korte tijd onderbroken.

Chromecast is natuurlijk een oplossing, maar van een betalend tv-abonnement mag m.i. toch iets meer verwacht worden.


2 reacties

heb je alles al eens heropgestart in deze volgorde 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

Reputatie 1

Heropstart in die volgorde is gebeurd begin november n.a.v. de “opnames kijken = wissen”-topic.

Oorspronkelijk resultaat toen was “geen videosignaal”. Uiteindelijk is dat én het hele opnames-probleem opgelost, maar vrij prompt vervangen door dit nieuw fenomeen.

De internetverbinding is sinds die heropstart niet onderbroken geweest, de tv-verbinding (uitgesteld kijken) dagelijks.

Met bang hart zullen we die heropstart nog eens overdoen.

Reageer