Vraag

TV storingen

  • 24 May 2022
  • 8 reacties
  • 184 Bekeken

Stilstaand beeld (helder) en geen klank. Gisteravond 7x. Nu 2x op 10 minuten. Tv box herstarten is de enige mogelijkheid.


8 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@pruserketro  Ik heb even uw lijn nagekeken en ik zie dat u draadloos tv kijkt. Zou u de decoder met een Lankabel kunnen aansluiten aan de Bbox en kijken of het probleem zich blijft herhalen?

@Michael V . Reeds geprobeerd. Helpt niet. Goede week geleden technieker hier geweest. Wifi bridge vervangen en alles verliep vlekkeloos ...tot gisteren.

@Michael V  Beeld staat nu weer stil. Valt wel op dat het vaak gebeurt(niet altijd tijdens de reclameblokken)??

Reputatie 5
Badge +2

@pruserketro  Zou je de modem en decoder kunnen heropstarten. Eerst haalt u de stroom een 10 seconde van de modem af en wacht u tot deze volledig heropgestart is en dan doet u hetzelfde bij de decoder. 

@Michael V  Wil het wel nog eens proberen ( gisteravond al gedaan) maar helpt dus niet.

@Michael V Modem en decoder herstart.

@Michael V  En het beeld staat weer stil. Moeten we voor zo een service betalen? Tijd dat proximus zijn zaken op orde krijgt.

Reputatie 5
Badge +2

@pruserketro Ik zou aanraden dan met onze technische dienst contact op te nemen wegens er vorige week nog een technieker is geweest en het probleem niet volledig heeft kunnen oplossen. Je kunt deze bereiken op het nummer 0800 22 800.

 

Reageer