TV-shop is verdwenen onder Pickx

  • 5 July 2019
  • 7 reacties
  • 365 Bekeken

Onder ProximusTV.be was het via de TV-shop (of was het de 'Op aanvraag' catalogus?) mogelijk om films op aanvraag te bestellen, de bonusfilm te bekijken enz. Deze optie is blijkbaar niet meer aanwezig onder Pickx! Waarom niet?

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 2
Badge
Een zeer goeie opmerking. Daar had ik nog niet bij stilgestaan.
Inderdaad. Ik kan ook niet meer aan mijn bonusfilms, en ik weet ook niet hoe ik mijn zoekopdracht moet starten?
Reputatie 7
Badge +4
Op dit ogenblik is dit inderdaad nog niet mogelijk. Binnenkort zou dit wel terug mogelijk moeten zijn, maar ik kan hier nog geen concrete datum op plakken.
Reputatie 2
Badge
Mag ik eens concreet vragen waarom jullie Pickx eigenlijk gelanceerd hebben?
"Dat moet nog gebeuren, dat is nu nog niet mogelijk, dat loopt scheef..."
Dat is toch echt geen juiste instelling voor een bedrijf. De bedoeling van iets nieuws is het oudere vervangen zonder de werking ervan te verminderen. En dat is hier toch wel overduidelijk het geval.
Groetjes
Reputatie 7
Badge +4
De bedoeling is vooral om alle info te bundelen (skynet-site, proximus TV,...) en een betere ervaring te geven aan de klant door een persoonlijk profiel.
Het klopt inderdaad dat het de bedoeling is om de ervaring beter te maken. Jammer genoeg zijn niet altijd van in het begin al de opties beschikbaar maar we doen ons best om de ervaring zo snel moglijk terug volledig te maken.
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_pickx/particulieren/discover/news/uit-eerste-hand/proximus-pickx-tv-kijken-altijd-overal.html
https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvsub/particulieren/producten/proximus-pickx-tv-opties.html
Reputatie 2
Badge
Daar gaan jullie dus zeer zwaar in de fout!
Alle 'oude' opties moeten beschikbaar zijn bij een nieuwe release. Hoe dat je het ook draait of keert!
Mettertijd kunnen jullie dan de oude langzamerhand vervangen door een goed werkend nieuw systeem.
Nu is 't dus echt een gevecht tegen de tijd om alles rap, rap, rap in orde te brengen...
En dat zonder fouten? Serieus blijven, hé... 😂

Ik schat dat Pickx nu slechts voor 33% redelijk werkend is.
Als eindgebruiker kan ik daar niet echt tevreden mee zijn, Proximus!
Reputatie 3
Badge +2
We mogen al blij zijn dat de castfunctie nog werkt. Wetende hoelang het geduurd heeft voor deze weer beschikbaar was.
En dat met een slogan als "Think possible"
Denken ja en dromen, maar werkelijkheid .... 😭 😭 😭