Vraag

TV Replay wordt afgebroken


Regelmatig ondervinden we problemen by het herbekijken van een programma met TV Replay: op een bepaald moment wordt het programma afgebroken en kom je meteen terug in live-tv mode uit.  Ben zelf informaticus en heb werkelijk alles al geprobeerd: modem reset, decoder reset, devolo reset... de verbinding op zich is zeker in orde.


11 reacties

het kan soms een rol spelen in welke volgorde je de toestellen herstart of reset 

  1. decoder zonder spanning zetten
  2. bbox 10sec stroomloos zetten 
  3. wachten tot je weer kunt surfen
  4. decoder terug onder spanning zetten

en dit best, als je de mogelijk hebt, van het te proberen door de decoder voorlopig te verbinden met een lange utp kabel, aangesloten aan de bbox.

voor resetten het zelfde verhaal.

Reputatie 7
Badge +3

@JankieDoedel 

Ondervind je dit op de decoder of op de Pickx app?

 

Geert

@GeertC Enkel op de decoder. En enkel bij replay…

Reputatie 7
Badge +5

@JankieDoedel Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel dan kijk ik het eens na voor je.

@DaisyS Zou nu in orde moeten zijn.

Reputatie 7
Badge +5

@JankieDoedel Over welk adres gaat het juist?

@DaisyS Het adres met huisnummer 63.

Reputatie 7
Badge +5

@JankieDoedel Heb je dit op alle decoders? Hoe is je decoder aangesloten op de modem? Ik zie dat er een redelijk groot aantal toestellen is verbonden. Ik vermoed dat dit er iets mee te maken zal hebben.

 

@DaisyS Wisselen tussen decoders verhelpt het niet. De decoder (v6) hangt wired aan een Devolo dLan 1000 duo+ met een snelheid van meer dan 300Mbps.
Live tv, opgenomen content, Netflix etc geven nooit problemen. Enkel de replay+.

Reputatie 1

Hier hetzelfde probleem, ook bij spelen van ‘opnames’.

Reputatie 7
Badge +5

@JankieDoedel Dus je hebt het maar op 1 decoder? Heb je deze al eens rechstreeks met de kabel verbonden?

Reageer