Beantwoord

TV replay voor programma's van maandagavond 8/1/2018

  • 9 January 2018
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

De replay functie lijkt niet te werken voor de programmas op één en VTM tijdens de avonduren. Voor mij gaat het hier om de soap series Thuis en Familie. Maar ik vermoed dat er nog vragende partijen zijn voor andere programmas, of mensen die opnames geprogrammeerd hadden... Deze programma's zijn uitgezonden, maar niet geheel via Proximus. Kan PROXIMUS VOOR AL HAAR REPLAY KLANTEN NIET GEDURENDE EEN WEEK BVB DE PROGRAMMAS DIE HIER BESCHIKBAAR MOESTEN ZIJN IN DE CLOUD ZETTEN? IN EEN PAKKET DAT VOOR IEDER BEREIKBAAR IS? En natuurlijk al haar klanten communiceren via de TV dat dit beschikbaar (zal staan)(staat). Of moeten we ons vernederen en naar een telenet klant gaan die opnames maakt, en vragen of we daar mogen komen kijken?
icon

Beste antwoord door ThomasP 10 January 2018, 08:03

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag Alex, helaas door de panne zal TV Replay en opnames niet werken voor verschillende kanalen tussen 8/01/2018 19u52 - 8/01/2018 21u12. Onze oprechte excuses hiervoor. Er is een compensatie voorzien zoals vermeld op de Facebook communicatie en deze topic.
Sorry Thomas, ik postte ergens een reaktie, naar een verwijslabel, maar weet niet waar exact. Wat je hier vertelt is een algemeenheid, geen reaktie op mijn post en voorstel van gisteren. Een compensatie hoef ik niet; gewoon de gemiste programma's. Dus nogmaals mijn voorstellen : 1. communiceer via uw proximus info kanaal (bvb 999) op TV voor wie geen internet heeft, geen Facebook wenst, of niet kan/durft reclameren. 2. plaats de copies of replays van maandagavondpanne op de cloud, bereikbaar voor velen die dat gebruiken voor opname of replay.

Reageer