Vraag

TV Replay+ & Netflix

  • 8 February 2018
  • 5 reacties
  • 164 Bekeken

Sinds 23 Januari zijn we nieuwe klant onder het Tuttimus-pack
Sinds 26 Januari is de TV Replay + geactiveerd en wordt deze aangerekend in ons abonnement, echter kunnen wij nog steeds na twee weken hier geen gebruik van maken. Bij het spoelen van het programma krijgen we de melding om TV Replay + te activeren.
Voor Netflix proberen wij ons account te bevestigen door 'aanrekening via proximus' te kiezen maar hierop krijg je de melding 'is momenteel niet beschikbaar probeer het later opnieuw' en je kan dan alleen afmelden en geen netflix bekijken.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Liessa, wat TV Replay+ betreft: kan je even nakijken of het nu wel werkt?

Wat Netflix betreft: krijg je nog wel de vraag om je aankooppincode in te voeren vooraleer je de foutmelding krijgt? Bekijk eventueel ook even deze pagina.
TV Replay+: werkt tot op vandaag nog steeds niet.
Netflix: Heb de tutorial bekeken, maar heb nooit de vraag gekregen voor de aankooppincode in te voeren.
Reputatie 6
Badge +4
Liessa,

Ik merk nochtans dat tv Replay+ wel degelijk geactiveerd is op die account. Kan je via privebericht komen zodoende we kunnen verifieren samen of we het wel degelijk over dezelfde account hebben;. Mvg sabine
Via my proximus staat deze ook geactiveerd + gefactureerd. Echter is dit in realiteit nog steeds niet zo.
Gelieve dit zo snel mogelijk in orde te maken eveneens netflix.
Reputatie 6
Badge +4
Kan je even via mijn instellingen -> mijn account even nakijken welke nummer daar ingesteld staat op je decoder? Kan je dit even via privé bericht doorsturen? via deze link

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Ook kan je nu Netflix eens proberen?

Reageer