Vraag

TV Replay in Pickx Mix


Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 585 reacties

Wanneer is TV Replay mogelijk op de Pickx Mix-zenders die de optie nog niet hebben (zowel online als via decoder)? Het gaat om BBC Entertainment, BBC First, FOX, Discovery Science, Investigation Discovery, Mezzo Live HD en Nat Geo Wild NL

Men is hieraan sinds midden vorig jaar mee bezig, maar tot hier toe is dit niet in orde. Voor deze zenders zijn de rechten behaald. Kan dit doorgegeven worden aan de tv-dienst?

 

Mvg


17 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@Tien

antwoord van de betrokken dienst: “They will be activated later this year, but we don't have a precise timing yet.”

ik zet een reminder in mijn kalender om over enkelen maanden nog eens te informeren

groeten

Tina

@tina.b Dank je om dit mee op te volgen. Hopelijk volgt er snel goed nieuws :-)

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Tien reactie ontvangen: 

‘We hebben momenteel niet de nodige TV Replay-rechten voor ARD, BFR, ZDF & RTL.

Voor de andere zenders zijn we hier wel mee bezig, maar er is nog geen lanceringsdatum voorzien.’

Reputatie 5
Badge +2

Dank je @HeidiE en @tina.b voor het na te vragen en feedback. Hopelijk gebeurt dit vrij snel.

Reputatie 7
Badge +3

@Tien 

we gaan op zoek naar meer info…

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +1

@Tien

antwoord van de betrokken dienst: “They will be activated later this year, but we don't have a precise timing yet.”

ik zet een reminder in mijn kalender om over enkelen maanden nog eens te informeren

groeten

Tina

@tina.b Hoe zit het eindelijk TV Relay van Basic zenders zoals NPO1 etc. Zijn er ik weet niet hoeveel waar dit niet op van toepassing is. Kan daar ook iets aangedaan, geactiveerd, worden. Alvast bedankt voor het antwoord 🤔😉👍

Reputatie 5
Badge +2

@tina.b Dit is nog steeds niet in orde sinds midden 2021. Kan dit opnieuw worden doorgegeven aan de tv-dienst? 

Reputatie 5
Badge +2

@HeidiE of @tina.b hebben jullie hierover intussen meer info wanneer deze zenders (BBC Entertainment, BBC First, FOX, Mezzo Live HD en Nat Geo Wild NL) TV Replay zullen hebben?

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Tien we vragen het na!

Reputatie 7
Badge +3

@Tien 

we sturen je vraag door naar de betrokken dienst en hopelijk een positief antwoord?

we houden je op de hoogte als we iets vernemen

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Tien 

inderdaad, niks meer van gehoord… we sturen een reminder

groeten

Tina

Reputatie 5
Badge +2

@HeidiE en @tina.b Ik merk dat online (Pickx-website/app) de programma’s van BBC First via TV Replay zijn, maar niet via de decoder. Voor Star Channel (ex-FOX) is het net omgekeerd: TV Replay beschikbaar op het kanaal via de decoder, maar niet online. Is het mogelijk dat dit rechtgetrokken wordt naar zowel online als via decoder voor beide zenders? Belangrijk ook voor de “aanbevelingen” en “meest bekeken programma’s”.

Hebben jullie verder zicht op de twee resterende zenders: Mezzo Live HD en Nat Geo Wild NL, wanneer krijgen zij ook TV Replay?

Voor BBC Entertainment is het intussen wel in orde.

Alvast bedankt. Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@Tien Ik vraag het na en hou u verder op de hoogte.Groetjes,Joel

Reputatie 5
Badge +2

@tina.b De NPO-zenders hebben sinds vorige week nu ook TV Replay. Andere basiszenders zoals E! Entertainment, BRF TV, ARD, ZDF en RTL (DE) hebben dit nog steeds niet. Kan je hierover informeren?

Heb je daarnaast ook een update over de activatie van TV Replay voor de Pickx Mix-zenders BBC Entertainment, BBC First, FOX, Mezzo Live HD en Nat Geo Wild NL? 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Tien we kregen deze reactie: ‘Het klopt dat niet alle zenders tv replay hebben en dat er soms een verschil is tussen decoder en online platformen. Dat is dikwijls het gevolg van de onderhandelingen met de rechtenhebbers van deze zenders. In bepaalde gevallen willen ze de rechten niet toestaan. In andere gevallen loopt het vast op de financiele onderhandelingen in functie van de kijkcijfers.’ 

Reputatie 5
Badge +2

We zijn een half jaar verder en enkel Investigation Discovery en Discovery Science hebben TV Replay gekregen. De andere zenders van Pickx Mix NL (BBC Entertainment, BBC First, FOX, Mezzo Live HD en Nat Geo Wild NL) hebben dit nog altijd niet, terwijl de rechten hiervoor behaald zijn. Kan dit opnieuw worden doorgegeven? 

Alvast bedankt.

@tina.b 

Reputatie 7
Badge +3

@Tien 

oei, dat is al lang geleden

bericht is opnieuw doorgestuurd

hopelijk nu wel reactie

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Tien 

antwoord van de betrokken dienst: “They will be activated later this year, but we don't have a precise timing yet.”

ik zet een reminder in mijn kalender om over enkelen maanden nog eens te informeren

groeten

Tina

Reageer